İki manifolt bir turbo,intercooler, eğer alınabilirse geri dönüşümlü mazot pompası, olmazsa mazot pompasına bir kaç modifiye ile çıkma parçalarla pek masraf olmaz. Normalde 2,4 Litreye 180 hp'ye kadar yüklersin fakat sıkıştırma oranını düşürmek kaydıyla. Bu da pistonları değişerek, daha kalın conta kullanarak sıkıştırma düşürülüyor ama böyle ciddi modifikasyonlarda en iyisi pistonları ,kolları değişerek sıkıştırmayı hem düşürmek hem de daha dayanıklı piston kullanmak bu şekilde istediğin gibi yükleyebilirsin, harici de bir westagate taktın mı bas basabildiğin kadar basıncı
Atmosferik motorlarda özellikle 2.4 D 'de sıkıştırma oranı yüksek. 22:5:1 oranında. TDI'de ise 19:5.1 oranında. Bunun sebebi atmosferik motorlar da turbo olmadığından dolayı daha fazla güç sağlamak için sıkıştırma oranı arttırılır o yüzden yüksek sıkıştırma oranlı bir motora aşırı bir basınç uygularsanız o zaman motor bunu kaldıramaz, pistonlar,segmanlar gider, kısaca motor rektefiyelik olur. O yüzden bu tarz uygulamalarda amaç daha fazla güç değil, daha düşük turbo basıncı ile orjinalinden biraz daha fazla güç sağlamak mesela +10- -15 hp kadar.Pompa ayarını da haliyle biraz açınca 78 hp lik araç intercooler le 100-105 hp olacaktır. Ama mazot pompası çok önemli sonuçta turbonun bastığı havaya uygun mazotu basacak bir pompa lazım o yüzden turboya uygun olarak dönüştürülmelidir, en sağlamı da pompanın geri dönüşüm sistemli bir pompa ile değiştirilmesi.
Arkadaşınız düşünüyorsa yardımcı olurum kendisine.