Öncelikle hayırlı olsun. Ama arızalı bi araca neden yanaştınız uraştırabilir.
1-Alarm var mı bende bilmiyorum ama eskiler optikti tekme ile çalışmıyor kilitli iken içeride hareket algışarsa motor kaputu ve bagaj açılırsa içeri el uzatılırsa alışıyordu.
2-tek düğme ile camların kapanması zamanla motoru yakıyor. Osebeple kitlediğinizde kumadadaki kilit tuşundan elinizi çekmesseniz 2-3sn de devreye giriyor. 4 camıda açıp kapatabiliyorsunuz.
3-turbo valf hakkında net bilgim yok bilen arkadaşalr yardım edecektir. Turbo ile ilgili şunları söyleyebilirim. Turbolu araç performanslı kullanım sonunda 1-2dk. stop edilmeden çalıştırılmalı(içerde biriken gazı atmak turboyu yağlayarak soğutmak için), ilk harekette 20-30sani ye çalıştırıp öyle haraket edilmeli. Boşa mümkün olduğunca atılmamalı. Çünkü Turbo motor yağı ile yağlanıyor ömürlü olması için yağın düzenli değişmesi, viteste tutularak turboya yağ gönderilmesi ve düzenli orj. hava filtresi değiştirilmesi gerkli. 15.000km de bir bakımı vardır.
4-ben Bor power yağlayıcı kullanacağım ama ömür uzatmak motoru temizlemek için. Ekonomi beklemeyin. Yakıtınıza dikkat edin sakin kullanım ekonomi için yeterli. Herkesin 4le hatta 3le çıktığı yeri 6ile CC açık 90la çıkıyorum yakıt düşüyor performansı yetiyor. 4e atıp 160la tırmanmanın anlamı yok.o yokuşta hiçbir 1.6 1.8 2.0 zaten o sürate çıkamıyor