Gönderen Konu: Lastik Değişikliğinin Performansa Etkisi  (Okunma sayısı 15011 defa)

Çevrimdışı BLaCk_VWoLf

  • İleti: 305
    • Profili Görüntüle
Ynt: Lastik Değişikliğinin Performansa Etkisi
« Yanıtla #14 : 21 Temmuz 2010, 22:54:13 »
sen de mi 230 gördün kardeşim? bu golf 4 ler ne gidiyomuş ya vay bee...  ;D ;D ;D arkadaşlar bana 0-200 kendi çektiğiniz bi video yolarmısınız ama düz yolda olursa sevinirim ben çok merak ettim.

aynen kardeşim gazdan ayagımı cektıgımde bende senin gibi demiştim  ;D

Logged

Çevrimdışı braveheart53

  • İleti: 938
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: GOLF 1.4 TSİ 160 HİGLİNE
Ynt: Lastik Değişikliğinin Performansa Etkisi
« Yanıtla #15 : 21 Temmuz 2010, 22:57:57 »
aynen kardeşim gazdan ayagımı cektıgımde bende senin gibi demiştim  ;D
olabilir bile diyemiyom canım kardeşim beni yanlış anlama ama fsi ile 220 yi 1 km geçmedi 102-105 hp motorla 230 görmek imkansız 1,8 turbo göremiyo o hızı? 1,8 turbo 150 hp al bir örnek:
Telekomünikasyon İletişim Başkanlığı

Çevrimdışı serhat

  • İleti: 1228
    • Profili Görüntüle
Ynt: Lastik Değişikliğinin Performansa Etkisi
« Yanıtla #16 : 22 Temmuz 2010, 00:14:37 »
sitede o hızı gören bi çok golf 4 sahibi insan var bunca kişi yalanmı söylüyo artı burda sallasam elime ne geçer burdakilerin yüzde 99unu tanımıyorum o yüzden ön yargılı olmayın
WOLFSBURG STYLE ;)

Çevrimdışı fosilci

  • İleti: 817
    • Profili Görüntüle
Ynt: Lastik Değişikliğinin Performansa Etkisi
« Yanıtla #17 : 22 Temmuz 2010, 00:23:02 »
220-230 gören kişiler var yok degil fakat ben hiç bir zaman hız tavsiye etmiyorum arkadaşlar kendi canınızı düşünmüyorsanız çevrenizdekileri düşünün bir köpege çarpsanız o hızdayken köpekde sizde gidersiniz test denemeleri 60 km hızla yapılıyor ve o arabalar o hale geliyor siz 200 lerden bahsediyorsunuz bencu bu konuyu kapatalım hepimize hayırlı olan bu olur ;)

Çevrimdışı braveheart53

  • İleti: 938
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: GOLF 1.4 TSİ 160 HİGLİNE
Ynt: Lastik Değişikliğinin Performansa Etkisi
« Yanıtla #18 : 22 Temmuz 2010, 01:08:06 »
sitede o hızı gören bi çok golf 4 sahibi insan var bunca kişi yalanmı söylüyo artı burda sallasam elime ne geçer burdakilerin yüzde 99unu tanımıyorum o yüzden ön yargılı olmayın
estafurullah ben kendi açımdan imkansız gibi gördüğümü söyledim sonuçta ben hiç golf 4 le top speed denemesine çıkmadım. golf 5 fsi ye bindim orjinal jant lastikle 220 km yi göremedik. birkaç video izledim 1,8 turbonun eğimli yolda anca o hıza çıkabildiğini gördüm ve 1,8 turbo 150 hp lik bir araç siz daha iyi biliyorsunuz sizin araçla arasında nerde ise 50 hp fark var ona dayanarak o yorumu yaptım. asıl ilginç tarafı vw in golf 4 için max hız 8v için 188 km/s 16v için 192 km/s diye belirtmesi. demekki vw de de bir sorun var. neyse kusura bakmayın kullanan ve yaşayan her zaman daha iyi bilir.
« Son Düzenleme: 22 Temmuz 2010, 01:12:38 Gönderen: braveheart53 »

Çevrimdışı OffLineR

  • Volkswagen Türkiye
  • İleti: 5767
  • İtinayla, sabırla, keyifle modifiye edeceksin ! :)
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: 2001 Range Rover & 2016 C180
Ynt: Lastik Değişikliğinin Performansa Etkisi
« Yanıtla #19 : 22 Temmuz 2010, 08:34:35 »
Bu konu o kadar tartışıldı ve hala yeni konu açılıyor.

1. Kaliteli jant takarsan (10-12kg ve altı) yakıt da çok bir artış olmaz (belki %5).

2. Geniş lastik takarsan kalkışın biraz yavaşlar, direksiyon biraz daha sertleşir, max hız 10km/h kadar düşer, yol gürültüsü artar ama çok da hissetmezsin bunları. Yay takıp arabayı düşürürsen bu belirttiklerim hissedilir ölçüde artar.

3. Yanak inceldiği ve taban genişlediği için yol tutuşun önemli ölçüde artar. Bir de yay takarsan virajlar senin oyun alanın olur ve bu hepsine değer. 50 ile zor aldığın virajı 100 ile almaya balayınca araba 200 anca yapıyor diye kafana takmıyorsun.  :D :D :D


Lütfen arkadaşlar siz de yorumlarınızı yazarken neye dayanarak araç gitmez, gelmez dediğinizi de belirtir misiniz. Biz de anlayalım neden öyle düşündüğünüzü. Herkes kendi tecrübesine göre konuşuyor sonuçta
« Son Düzenleme: 22 Temmuz 2010, 08:35:59 Gönderen: OffLineR »
Air Ride \ Havalı Süspansiyon ;)

Çevrimdışı golge

  • İleti: 620
    • Profili Görüntüle
Ynt: Lastik Değişikliğinin Performansa Etkisi
« Yanıtla #20 : 24 Temmuz 2010, 00:55:35 »
Bu konu o kadar tartışıldı ve hala yeni konu açılıyor.

1. Kaliteli jant takarsan (10-12kg ve altı) yakıt da çok bir artış olmaz (belki %5).

2. Geniş lastik takarsan kalkışın biraz yavaşlar, direksiyon biraz daha sertleşir, max hız 10km/h kadar düşer, yol gürültüsü artar ama çok da hissetmezsin bunları. Yay takıp arabayı düşürürsen bu belirttiklerim hissedilir ölçüde artar.

3. Yanak inceldiği ve taban genişlediği için yol tutuşun önemli ölçüde artar. Bir de yay takarsan virajlar senin oyun alanın olur ve bu hepsine değer. 50 ile zor aldığın virajı 100 ile almaya balayınca araba 200 anca yapıyor diye kafana takmıyorsun.  :D :D :D


Lütfen arkadaşlar siz de yorumlarınızı yazarken neye dayanarak araç gitmez, gelmez dediğinizi de belirtir misiniz. Biz de anlayalım neden öyle düşündüğünüzü. Herkes kendi tecrübesine göre konuşuyor sonuçta


 :tamamdir  işin özeti bu.
.../-----------------\...
../__________ ___\..
./[__]======[__] \. |\_______________/| |_\_____________/_| 
       my golf is my passion