Gönderen Konu: tsi 122hp?  (Okunma sayısı 9590 defa)

Çevrimdışı serhat

  • İleti: 1228
    • Profili Görüntüle
tsi 122hp?
« : 23 Temmuz 2010, 15:06:34 »
merhabalar benim merak ettiği bir olay var şu an 2002 1.6 16v golf var geçenlerde 140hplik bir golf kullandım sonuç güzel elbette süperşarj ve turbo. bildiğim kadarıyla 122hp lerde süperşarj yok şimdi 122hp ile araçta 6 kişi ile bi bayır çıkmak istesem nasıl çıkar?araç çok bayılırmı çevreden 140lık tık demez ama 122lik biraz kasar diyolar sonçta o 1.4 (140ta 1.4 ama işte hacim küçüklüğünü bahane ediyolar)senin golf 1.6 daha az yorulurak çıkar falan dediler ama pek inanmadım işin aslı astarı nedir ?  bu arada bizim golfünde hiç mahcup etmişliği yok
WOLFSBURG STYLE ;)

Logged

Çevrimdışı 06onur

  • İleti: 3515
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: golf tsi 122ps +LPG
Ynt: tsi 122hp?
« Yanıtla #1 : 29 Temmuz 2010, 17:17:27 »
122hp dizel 2.0 105hp nasıl çıkıyorsa ondan çok daha iyi çıkıyor.

dik yokuş tırmanıyoruz okul çıkışı 1.6 iyi olan araçlar 4.vites ancak 120görebilyor,oda içinde maks 3kişi ile.
 benim aracı deniyoruz
Tsi 122Hp 200nm!!! standart 1.6motorlar 140-155nm dir ve gücü 100-120hp arasıdır.
içeride arka koltukta 110kg, 105kg, 95kg arkadaş oturuyor önde 97ve 77kgyiz. düz yol gibi 1-2-3-4-5in ardından 150dedi virajda biraz yavaşladım 4e çektim 170kmye ulaştı daha gidiyor, içeridekilerin ağzı açık tamam kardeş bu 1.4 değil başka birşey dediler döndük.

1.6tdi 105hp 250nm sürdüm tsi 122hp 200nm yokuşta bile ondan üstün çok atak hiç korkma. 140  220nm daha performanslı ama Tsi 122hp bile turbosuz 1.8 ve 2.0ların %90nından iyi.
« Son Düzenleme: 29 Temmuz 2010, 17:19:14 Gönderen: 06onur »
YAKIT YİNE ARTTI!!!! BENZİN 5.09TL LPG 2,71
2010DA BENZİN:3,30 LPG:1.80 di

Çevrimdışı serhat

  • İleti: 1228
    • Profili Görüntüle
Ynt: tsi 122hp?
« Yanıtla #2 : 30 Temmuz 2010, 17:55:50 »
yani alınabilecek bir araç teşekkür ederim aydınlattığınız için :)
WOLFSBURG STYLE ;)

Çevrimdışı dalgıç

  • İleti: 21
    • Profili Görüntüle
Ynt: tsi 122hp?
« Yanıtla #3 : 30 Temmuz 2010, 20:04:37 »
onur arkadaş herşeyi doğru anlatmış,istersen 122 lik tsı yazılımla 155-160 olabiliyor zaten,,ama dahada yüksek güç istersen turbo+ kompresör olanı tavsiye ederim 140 ,160,170 hp likleri mesela,,bunlarıda 215 hp yapabiliyosun sadece yazılımla
« Son Düzenleme: 30 Temmuz 2010, 20:05:38 Gönderen: dalgıç »

Çevrimdışı cyber34

  • İleti: 918
    • Profili Görüntüle
Ynt: tsi 122hp?
« Yanıtla #4 : 30 Temmuz 2010, 20:13:33 »
golf V goal 140 hp ve golf 6 122 hp kullandım
aradaki farkı anlamanız için uzun bir test yapmanız lazım.
Dizel arabada 20 hp bayağı farketmesine karşın benzinli araçlarda bu farkı anlamak güç.
İki arabada kuvvetli golfler zaten hep böyle değil mi?
1.1 i bile atak arabalar.

Çevrimdışı serhat

  • İleti: 1228
    • Profili Görüntüle
Ynt: tsi 122hp?
« Yanıtla #5 : 30 Temmuz 2010, 21:00:00 »
doğru diyosunuz fakat chip motor ömrünü kısaltıyo
WOLFSBURG STYLE ;)

Çevrimdışı cyber34

  • İleti: 918
    • Profili Görüntüle
Ynt: tsi 122hp?
« Yanıtla #6 : 31 Temmuz 2010, 00:47:05 »
Öylede bu arabaların motor ömrünü bitirmek zor olsa gerek
Yıllardır gazlıyoruz hiç bir arabanın motorunu bitiremedik :D

Çevrimdışı dalgıç

  • İleti: 21
    • Profili Görüntüle
Ynt: tsi 122hp?
« Yanıtla #7 : 31 Temmuz 2010, 08:32:09 »
doğru diyosunuz fakat chip motor ömrünü kısaltıyo

öyle bişey yok dostum ömrü kısaltmaz fabrikanın rezerv olarak bıraktığı güçtür bu (tabi ölçüyü kaçırmadıgın sürece)1.4 tsı den 350 hp alabilirsin istersen,söylediğin burda geçerli,,
volkswagen kendisi yapıyor chip işini vede garanti veriyor ama 1200 euro gibi uçuk bir para alıyor tabiki ve 122 lıkler 160 hp,,140,160 ve 170 likler 210 hp oluyor
« Son Düzenleme: 31 Temmuz 2010, 08:35:11 Gönderen: dalgıç »

Çevrimdışı cyber34

  • İleti: 918
    • Profili Görüntüle
Ynt: tsi 122hp?
« Yanıtla #8 : 31 Temmuz 2010, 11:24:31 »
140 hp motorda herhangi bir parça değiştirmeden 210 oluyorsa o para verilir

Çevrimdışı q4

  • İleti: 90
    • Profili Görüntüle
Ynt: tsi 122hp?
« Yanıtla #9 : 31 Temmuz 2010, 13:41:12 »
merhabalar benim merak ettiği bir olay var şu an 2002 1.6 16v golf var geçenlerde 140hplik bir golf kullandım sonuç güzel elbette süperşarj ve turbo. bildiğim kadarıyla 122hp lerde süperşarj yok şimdi 122hp ile araçta 6 kişi ile bi bayır çıkmak istesem nasıl çıkar?araç çok bayılırmı çevreden 140lık tık demez ama 122lik biraz kasar diyolar sonçta o 1.4 (140ta 1.4 ama işte hacim küçüklüğünü bahane ediyolar)senin golf 1.6 daha az yorulurak çıkar falan dediler ama pek inanmadım işin aslı astarı nedir ?  bu arada bizim golfünde hiç mahcup etmişliği yok
140 ps lik TSI, şehirlerarası yollarda birçok arabanın 3. ve 4. vitese düştüğü rampalarda düşük devirlerde hiç kasmadan 6. vitesle çıkıyor. gerisini sen düşün.
« Son Düzenleme: 31 Temmuz 2010, 13:42:40 Gönderen: q4 »

Çevrimdışı 06onur

  • İleti: 3515
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: golf tsi 122ps +LPG
Ynt: tsi 122hp?
« Yanıtla #10 : 02 Ağustos 2010, 22:36:21 »
Dik dağda olsa 122lik bile6.vitesten 5 e inmiyor, uzun yola çıkıyorsun hızını seçiyorsun, ben 95te sabitliyorum, 6ya atıyorsun taki varana kadar 5yok.Işık filan çıkacak ki öyle vites küçülteceksin 1500deviri tutturduğun sürce sıkıntı yok oda 68e düşmek demek bas tekrar toplasın.
« Son Düzenleme: 05 Ağustos 2010, 15:05:28 Gönderen: 06onur »
YAKIT YİNE ARTTI!!!! BENZİN 5.09TL LPG 2,71
2010DA BENZİN:3,30 LPG:1.80 di

Çevrimdışı serhat

  • İleti: 1228
    • Profili Görüntüle
Ynt: tsi 122hp?
« Yanıtla #11 : 03 Ağustos 2010, 00:09:54 »
herkeze teşekkür ederim yanıtlar için :tamamdir
WOLFSBURG STYLE ;)

Çevrimdışı 06onur

  • İleti: 3515
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: golf tsi 122ps +LPG
Ynt: tsi 122hp?
« Yanıtla #12 : 05 Ağustos 2010, 15:11:33 »
bide tsi kendini sanılanın aksine yormuyor. Makine çok hızlı 7000devir çeviriyor ama bu zararlı paki normal kullansak? 95km/h de CC açılınca 6. vites 2100devir oluyor. Dağ yokuş dinlemyor çıkıyor, 2100 devirde araç yorulur mu? sürekli 4000-7000devir yapsan hangi motor dayanır buna. Ama basacağın zaman zaten atmsferik gibi 4te anırt at 5e yok. 3500-4000 devir kafi istediğinle yürürsün, normal hız yapacaksan at 80de 6ya as pedala nazlanma sıfır anında 200km.

dikkat edilecek şeyler var tabi
*normal kullanımda 10-15sn .sert veya ş.dışı kullanımdan sonra 2dk kadar rolantide bekleme.
*şanzımanda ve motor bloğunda 200nm ve yukarısı döndürme momenti gerçekleşiyor. 1.viteste 4000devir üzeri kullanmak normalden çok daha tehlikeli. zaten bütün yükek torklu özellikle turbolu araçlarda 1.viteste yukarıları zorlamak doğru değil.
« Son Düzenleme: 05 Ağustos 2010, 15:12:58 Gönderen: 06onur »
YAKIT YİNE ARTTI!!!! BENZİN 5.09TL LPG 2,71
2010DA BENZİN:3,30 LPG:1.80 di

Çevrimdışı serhat

  • İleti: 1228
    • Profili Görüntüle
Ynt: tsi 122hp?
« Yanıtla #13 : 06 Ağustos 2010, 00:52:02 »
bide tsi kendini sanılanın aksine yormuyor. Makine çok hızlı 7000devir çeviriyor ama bu zararlı paki normal kullansak? 95km/h de CC açılınca 6. vites 2100devir oluyor. Dağ yokuş dinlemyor çıkıyor, 2100 devirde araç yorulur mu? sürekli 4000-7000devir yapsan hangi motor dayanır buna. Ama basacağın zaman zaten atmsferik gibi 4te anırt at 5e yok. 3500-4000 devir kafi istediğinle yürürsün, normal hız yapacaksan at 80de 6ya as pedala nazlanma sıfır anında 200km.

dikkat edilecek şeyler var tabi  :tamamdir tesekkürler
*normal kullanımda 10-15sn .sert veya ş.dışı kullanımdan sonra 2dk kadar rolantide bekleme.
*şanzımanda ve motor bloğunda 200nm ve yukarısı döndürme momenti gerçekleşiyor. 1.viteste 4000devir üzeri kullanmak normalden çok daha tehlikeli. zaten bütün yükek torklu özellikle turbolu araçlarda 1.viteste yukarıları zorlamak doğru değil.
WOLFSBURG STYLE ;)