Başka bir siteden kopişledim. zaten genel tarifi bu heryerde bu yazıyor.
ÇALIŞMA PRENSİBİ
Bütün otomobiller fazla trafikte hız yapmadıkları ya da devir çevirmedikleri halde çok yakıt tüketirler.Bunun sebebini biliyor musunuz?Hemen açıklayalım.Dur-kalk işlemi,aslında motorun en çok tork gerektirdiği durumlardır.Fazla yakıtın mekanik bir sebebi daha bulunuyor.Motorun dışarıdan hava almasını sağlayan gaz kelebeği,rölanti esnasında kapalıdır.Bu sırada motor,gerekli olan havayı karter havalandırmasından alır.Bu hava,tahmin edeceğiniz gibi yağlı,kirli ve sıcak bir havadır.Böylece yanma odasına giren sıcak ve oksijen fakiri havanın yanma gücü de oldukça azdır.Sağlıklı bir atmosferik motorda 14.8/1 olması gereken hava/yakıt karışımı (14.8 birim havaya 1 birim yakıt)böylece değer olarak çok aşağı düşecektir.Yeterli yanmayan yakıt egzozdan atılacaktır.Zaten dikkat ederseniz,motor rölanti esnasında egzozdan buharla birlikte çiğ yakıt atar.Motor ısındıkça bu miktarı artmaktadır.
Kalkış için gaz pedalına dokunduğunuz an,gaz kelebeği açılır ve enjektörlerin yakıt püskürtmesi artar.Emme manifoldu hava filtresinden gelen taze hava ile dolar ve piston vakumlama yapar.Ancak bu hareket ve reaksiyonlar esnasında milisaniyeler içinde yakıt bakımından zengin ve hava bakımından fakir bir karışım oluşur.
Nano Charger dur-kalk esnasında motorun pistonları taze hava ile besler ve bu sayede yakıtın tamamen yanmasını ve aynı yakıtla daha fazla kilometre yapılmasını,dolasıyla ile çekiş gücünün artmasını sağlar.
MONTAJLANMIŞ HALİDE BÖYLE BİRŞEY..Uploaded with
ImageShack.usŞAKA ŞAKA DORUSU BU