Gönderen Konu: Farklı Golf Mk1 Çeşitleri...  (Okunma sayısı 55055 defa)

Çevrimdışı Mk1GTI

  • İleti: 5819
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: VW Golf mk1 GL
  • Şehir: Çanakkale
Ynt: Farklı Golf Mk1 Çeşitleri...
« Yanıtla #14 : 05 Ağustos 2010, 10:44:20 »
 Şimdi Oettinger denilen alet 1981 ve 1983 yılları arasında uygulandı ve namıdeğer 1600cc EG motor bunun üstüne 16v bir silindir kapağı ve ona göre emme manifoldu takılıyordu ve 6500rpm de 136PS güç 160nm tork veriyordu. bu sadece fransa özgü bir kitti diğer ülkelerde bu model yoktu.. Bu kapak sonra karşımıza mk2 GTI serilerinde standart üretimde kullanıldı..

16s te MFA standart ve 240km kadran 8000 RPM devir göstergesi vardır. Bazı modellerde BOSH değilde ZENITH püskürtmede uygulandı ama bunlar 2. yada 3. parti firmalar tarafından.

"Çalışmadan, öğrenmeden, yorulmadan rahat yaşamanın yollarını alışkanlık haline getirmiş milletler, evvela haysiyetlerini, sonra hürriyetlerini ve daha sonra da istikballerini kaybetmeye mahkumdurlar"

Logged

Çevrimdışı braveheart53

  • İleti: 938
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: GOLF 1.4 TSİ 160 HİGLİNE
Ynt: Farklı Golf Mk1 Çeşitleri...
« Yanıtla #15 : 05 Ağustos 2010, 11:00:26 »
vaybeeeee olay yani  enjeksiyon sisteminde tek fark bu. peki bunu niye sadece fransaya özel yapmışlar ki acaba? bide abicim o sistemi sen kendi arabana takman mümkündür değil mi? sonuçta elektonik kısmın farklı olacağını pek sanmıyorum? abicim bilgiler için çooooooooooooooookk teşekkür ederim. :sevgi: :sevgi: :sevgi:

Çevrimdışı Mk1GTI

  • İleti: 5819
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: VW Golf mk1 GL
  • Şehir: Çanakkale
Ynt: Farklı Golf Mk1 Çeşitleri...
« Yanıtla #16 : 05 Ağustos 2010, 11:12:49 »
 Oettinger bir VW grubu tuning firması ve fransanın isteklerini karşılamak için oraya 16s seçeneğini bu şekilde karşılamışlar malum Fransızlar hızlı ve ekonomik seçenekleri seviyorlar. Bu parçalar 2 ana parça gerisi standart EG motor. Üst kapak ve Emme manifoldu ile 136ps güç ve ekonomi yakalanmış. VW keşki bunu standart üretime ozaman alsaymış dedirtiyor ama o yıllarda çok yeni bir teknoloji ve ileri üretimlere canlı bir test süreci olmuştur. mk2 GTI lardaki kapak aynı özelliklerdedir işte bunla.
"Çalışmadan, öğrenmeden, yorulmadan rahat yaşamanın yollarını alışkanlık haline getirmiş milletler, evvela haysiyetlerini, sonra hürriyetlerini ve daha sonra da istikballerini kaybetmeye mahkumdurlar"

Çevrimdışı halilom

  • İleti: 285
    • Profili Görüntüle
  • Şehir: Trabzon
Ynt: Farklı Golf Mk1 Çeşitleri...
« Yanıtla #17 : 05 Ağustos 2010, 15:54:15 »
golf cabriolet




buda Gökhanın arabası herhalde :P

Çevrimdışı halilom

  • İleti: 285
    • Profili Görüntüle
  • Şehir: Trabzon
Ynt: Farklı Golf Mk1 Çeşitleri...
« Yanıtla #18 : 05 Ağustos 2010, 16:02:35 »
golf turbo : :saskin:


birkan sen hatırlarsın bunu :)

Çevrimdışı GolfMk1Diesel

  • İleti: 4238
    • Profili Görüntüle
Ynt: Farklı Golf Mk1 Çeşitleri...
« Yanıtla #19 : 07 Ağustos 2010, 11:15:57 »


Golf Driver

Açıklama; Açıkçası bunu ben bile bilmiyorum doğrusu. Bilen arkadaşlar varsa açıklayabilirmi ? :tamamdir
Kılıçoğlu Garage.

Çevrimdışı Mk1GTI

  • İleti: 5819
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: VW Golf mk1 GL
  • Şehir: Çanakkale
Ynt: Farklı Golf Mk1 Çeşitleri...
« Yanıtla #20 : 07 Ağustos 2010, 15:53:03 »
Son iki resim orjinal yazılar değil.
« Son Düzenleme: 07 Ağustos 2010, 15:53:20 Gönderen: Mk1GTI »
"Çalışmadan, öğrenmeden, yorulmadan rahat yaşamanın yollarını alışkanlık haline getirmiş milletler, evvela haysiyetlerini, sonra hürriyetlerini ve daha sonra da istikballerini kaybetmeye mahkumdurlar"

Çevrimdışı burak.akın

  • İleti: 1228
  • GOLF 1 GLD
    • Profili Görüntüle
Ynt: Farklı Golf Mk1 Çeşitleri...
« Yanıtla #21 : 07 Ağustos 2010, 16:23:16 »
aynen... bidee GLD yi koysan diyorum bir dizelci olarak :D

Çevrimdışı GolfMk1Diesel

  • İleti: 4238
    • Profili Görüntüle
Ynt: Farklı Golf Mk1 Çeşitleri...
« Yanıtla #22 : 08 Ağustos 2010, 00:40:47 »
???
Kılıçoğlu Garage.

Çevrimdışı panik

  • İleti: 1555
  • DÜŞ GÖRDÜM
    • Profili Görüntüle
Ynt: Farklı Golf Mk1 Çeşitleri...
« Yanıtla #23 : 08 Ağustos 2010, 01:17:21 »
August 79
1272cc engine introduced
3 door “Driver” special edition introduced with GTi
styling
Golf GTi gains 5-speed gearbox

kaynak:
http://www.vwgolfmk1.org.uk/modules.php?name=Content&pa=print_pdf&pid=38

kaynakta versiyonlar mevcut

Çevrimdışı GolfMk1Diesel

  • İleti: 4238
    • Profili Görüntüle
Ynt: Farklı Golf Mk1 Çeşitleri...
« Yanıtla #24 : 08 Ağustos 2010, 01:19:11 »
Saolasın Çağlar abi  :tamamdir bende bu ne olaki diye merak ediyodum.. :-\
Kılıçoğlu Garage.

Çevrimdışı halilom

  • İleti: 285
    • Profili Görüntüle
  • Şehir: Trabzon
Ynt: Farklı Golf Mk1 Çeşitleri...
« Yanıtla #25 : 08 Ağustos 2010, 17:02:31 »

 ???


Çevrimdışı GolfMk1Diesel

  • İleti: 4238
    • Profili Görüntüle
Ynt: Farklı Golf Mk1 Çeşitleri...
« Yanıtla #26 : 10 Ağustos 2010, 10:28:53 »
Golf C ile aynı sanırım Halil abi. ;)
Kılıçoğlu Garage.

Çevrimdışı GolfMk1Diesel

  • İleti: 4238
    • Profili Görüntüle
Ynt: Farklı Golf Mk1 Çeşitleri...
« Yanıtla #27 : 10 Ağustos 2010, 11:31:08 »
Oettinger bir VW grubu tuning firması ve fransanın isteklerini karşılamak için oraya 16s seçeneğini bu şekilde karşılamışlar malum Fransızlar hızlı ve ekonomik seçenekleri seviyorlar. Bu parçalar 2 ana parça gerisi standart EG motor. Üst kapak ve Emme manifoldu ile 136ps güç ve ekonomi yakalanmış. VW keşki bunu standart üretime ozaman alsaymış dedirtiyor ama o yıllarda çok yeni bir teknoloji ve ileri üretimlere canlı bir test süreci olmuştur. mk2 GTI lardaki kapak aynı özelliklerdedir işte bunla.

                                     

:tamamdir
Kılıçoğlu Garage.