her araçta olan-olabilecek şeyler bunlar, golf 4e maletmek yeriz, şanslısınız ki çoğu çözümlenebilir şeyler, keşke aracınızın modelini ve kmsini belirtseydiniz belki mevcut kilometresinden dolayı vadesi dolmuş parçalar vardır, belli bir km. den sonra rot,rotil vs. ön takımdan ufak tefek ikramlar isteyebilir aracınız, 1. sorunuzu tam anlayamadım ama anladığım şeyse rotilden.tiz cik sesi genelde takımdan çıkabilecek bir ses değildir, gene de daha iyi bilen birileri yazacaktır, genelde cik sesi, balata, disk problemlerinden kaynaklıdır, disk eğilmiş olabilir, fatura yapmış olabilir, ya da değişme zamanı gelmişse bıçak gibi olmustur, ya da balata yeni disk eskiyse surtmeden yapıyodur, yol bilgisayarı 1-2 litre az gostermeye baslamıssa normal, ayz dolayısıyla hepimiz daha az yakıyoruz, 5000 km de 1lt yağ lpgli bir araçta yaz günü çok normaldir hatta iyidir bile, rölanti sorununuz birden fazla şey olabilir, katalizör dolmustur, lpg ayarsızdır, gaza bastgınızda titreme yapıyorsa bobinlerden biri yanmış olabilir, bujilerin vakti gelmiş de olabilir, yazdıklarınız içinde o da sadece nazaran daha düşük modelli bazı golflerde ön konsol tıkırtısını gördüm kronik olarak, ya da ben bu zamana kadar türkiyedeki en temiz golf sahipleriyle konuştum veya kullandım