Resim olarak görsek daha iyi olur, pololardada o sistem var egsozdan hva filtresine bağlı bir boru var bunun amacı ilk çalıştırmada motoru çabuk ısıtmak için kullanıldığını biliyorum yeterli sıcaklığa geldiğinde borudaki ufak termostat sıcak hava girişini kapatıyor ve ondan sonra sadece çamurluk içinden soğuk hava geliyor ama dediğin gibi soğuk havayı sonrasında fazla almak ufaktanbi hareketlenme yapabilir 5-6 beygir biraz zor gibi heralde golftede bu sistem var.
bahsi geçen sistem seninde dediğin gibi, motor çabuk ısınıp rolantideki fazla benzinle kurum oluşmasını engellemek ve vs, işleri engellemek amacı ile yapılan bir sistem, aynen dediğin gibi motor ısınınca o klape kapanıyor,
bunun iptalinde 5 6 bg alınması komik olur, motorun ideal calışma sıcaklığında zaten aktif durumda olmayan bişi nasıl olurda güçü engeller?
kutunun iptal edilip 5 6 bg ler alınması tamamen filtreden daha rahat hava gecişi sağlandığı içindir.