Bugün garibanı iç dış yıkadım bitek halı ve motor bölümününe girmedim 300km sonra kontrole gidecek gene batacak sonra Motor temizlenecek arkasından pasta cila..
Araca en son yapılanlar.
Üst kapak contası sıfırlandı. Sıfırlanırken üst kapak güzelce kontrolden geçip bakımları yapıldı.
Üst kapak açılmışken eksantirik i çıkartıp subap shimlerini tek tek çıkartıp ölçüm yaptım.
Emme ve egzost contaları sıfırlandı mecburen.
Termostat.
Enjektör oringleri değişti ve bilimum hava alacak çatlak patlak hortumlar elden geçirildi.
Gaz kelebek ve emme manifolduna carbon clean yapıldı.
Mk4 fren kaliper ve balatalar bunlara göre fren hortumları.
Viraj demirinin lastikleri değişti.
Cam sıyırıcıları yenilendi.
Koltuk raylarının tamir takımları takıldı
Tek far panjura dönüldü.
Yapılacaklar
Kalorifer musluğu alındı.
Egzost bakıma girecek.
Bunca işe rağmen ustaya verdiğim işçilik ise sadece 100TL arkadaşlar ama komple işleri yaptırsaydım sanırım usta en az 250-300TL alırdı.. Allah razı olsun murattan hem dükkanını hem ustalığını kullandırttı bana.
Tam sürüngen gibi duruyor bu yahu bu geniş açıdan bakınca çok fena bide ats lerin ofseti 1 numara yemişim BBS i :P Tek fardada çok şirin oluyor görünümü yaf..