KR KE-Jetronik sistem. Aracında LPG yok varsayarak olabilecek sorunları yazıcam sende ona göre hareket edersin.
1 = İşin başından başlayalın Benzin pompasının basıncı düşüktür ve yeterli basınç yoktur, Arızanın giderilmesi için ilk önce yakıt borularını kontrol edin herhangi bir çatlak patlak basıncı düşürür sonrası K-Jet. in üzerinden pompadan gelen boruyu sökün ve basınç kontrolü yapın eğer düşük basınç var ise Benzin pompası yada benzin pompasından sonra Basınç regulatöründe sorun vardır.
2 = Basınç değerleri düzgün ama sorun hala devam ediyor 3. parça Benzin regulatörü. KR motorda bu regulatör Distiribitörün hemn yan altında olması gerek bunun ilk önce kontak açıkken elektriğini kontrol edin ve motor normal sıcaklığına gelince benzin çıkışını kesip kesmediğine bakın. Bu parça ile beraber birde ek hava regulatörü var ama onda sorun olduğunda motror ısınsada dervir düşmez çalışma ile alakası olmaz fazla.
3 = Emme manifoldunun sağ tarafında 5. enjektör dediğimiz bir parça var bu ilk cold start enjektörüdür buda marş basar iken elektrik alır ve manifolda ek benzin püskürtür ama soğuk havalarda genlede çalışmaya yardımcı olur..
İlk başta yazdığım cevaptaki sorun esas sorunu teşkil eder benzin basıncında bir düşme var ise çalıştırması baya güç olur ve aracın performansınada etki eder bunuda gaz tepkimesinden anlarsınız.
Forum aracılığı ile anca bukadar gerisi işin ehli bir ustaya kalıyor ama aklında olsun sakın bilmeyen bir ustaya elletme sonra sanayiden çıkamssın.