Gönderen Konu: Şarj dinamosu seçimi hakkında yardım  (Okunma sayısı 12179 defa)

Çevrimdışı GolfMk1Cabrio

  • İleti: 10392
  • My Life Golf GTI :)
    • Profili Görüntüle
Ynt: Şarj dinamosu seçimi hakkında yardım
« Yanıtla #14 : 07 Eylül 2010, 19:59:34 »
Olay kapandı 150 amper le değiştirildi. Rano masterdan çıkma bir dinamo uydurduk ;)
Eğer aracında performansa önem veriyorsan kötü yapmışsın  :-[
ob ein leben nach dem cabrio ist ???

Logged

Çevrimdışı ThE_Unforgiven

  • İleti: 3882
  • Tam Gaz Kumburgazzzz
    • Profili Görüntüle
Ynt: Şarj dinamosu seçimi hakkında yardım
« Yanıtla #15 : 08 Eylül 2010, 00:17:05 »
Ne alaka gökhan ? Bunu bana teknik olarak açıklayabilirmisin?

Hatta performansım arttı diyebilirim.Standart bir araçta cam düğmesine bastığınızda kadran ışıklarınızda hafif bir sönme oluyorken bende bu olmuyor.Ses sistemini köküne kadarda açsam güç kaybı yaşamıyorum + ateşleme bobinimede sürekli olarak 14,4 v gidiyor ölçümlerle sabip.Burdan yola çıkarak nasıl bir performan kaybı olur anlamıyorum.

Sakın alternatörün büyüdü onu motor çeviriyor ne kadar büyük olursa okadar zor çevrilir filan demöeyin :) Klima kompresörü değil çünkü bu büydükçe performanstan yesin.
« Son Düzenleme: 08 Eylül 2010, 11:06:28 Gönderen: ThE_Unforgiven »
CaDDe De YaVaŞ, OtOBaN Da SaVaŞ

Çevrimdışı nicolaiso

  • İleti: 135
    • Profili Görüntüle
Ynt: Şarj dinamosu seçimi hakkında yardım
« Yanıtla #16 : 19 Kasım 2010, 02:54:09 »
Ne alaka gökhan ? Bunu bana teknik olarak açıklayabilirmisin?

Hatta performansım arttı diyebilirim.Standart bir araçta cam düğmesine bastığınızda kadran ışıklarınızda hafif bir sönme oluyorken bende bu olmuyor.Ses sistemini köküne kadarda açsam güç kaybı yaşamıyorum + ateşleme bobinimede sürekli olarak 14,4 v gidiyor ölçümlerle sabip.Burdan yola çıkarak nasıl bir performan kaybı olur anlamıyorum.

Sakın alternatörün büyüdü onu motor çeviriyor ne kadar büyük olursa okadar zor çevrilir filan demöeyin :) Klima kompresörü değil çünkü bu büydükçe performanstan yesin.

konu cok eski ama ilgimi çekti şarj dinamosunun buyumesi performance yı düşürmez üstüne aracında klima kalarifer ısıkların camlar akü şarjı müzik sistemi bunların hepsini rahatlatır...cunku benim aracımda T% yüklü bi ses sistemi vardı 2 kez kasnak kitlemişti 180 amperlik bi şarj dinamousu ve 4 akü koymustuk o günden sonra benim aracımda elektirik aksamı cok tatmin etti beni bence 150 amper koyman cok iyi olmus 2 3 bi aküyüde cok rahat besler....

Çevrimdışı ThE_Unforgiven

  • İleti: 3882
  • Tam Gaz Kumburgazzzz
    • Profili Görüntüle
Ynt: Şarj dinamosu seçimi hakkında yardım
« Yanıtla #17 : 19 Kasım 2010, 11:41:18 »
Evet baya rahatlattı ama aküyüde büyütücem ben tek akü kulanıyorum..
CaDDe De YaVaŞ, OtOBaN Da SaVaŞ

Çevrimdışı nicolaiso

  • İleti: 135
    • Profili Görüntüle
Ynt: Şarj dinamosu seçimi hakkında yardım
« Yanıtla #18 : 19 Kasım 2010, 13:03:16 »
Evet baya rahatlattı ama aküyüde büyütücem ben tek akü kulanıyorum..

eger ses sistemin cok kuvvetli ise yani ^^rms^^  degerleri   1500 ün üzerine cıkıyosa o zaman 2 bi akü şart çünkü 1500 rms in çekecegi akım en kötü ihtimalle 90 amperdir....ve şuda cok önemliki kablo tesisatın  cok iyi olması lazım sonucta o akımı kablo tesisatın taşıyo enerki 150 amperi kaldırmazsa ısınarak eriyebilir cok kullanımlarda ....( ses sistemleriyle ilgili bi sorununuz olursa rahatsız edin beni )

Çevrimdışı ThE_Unforgiven

  • İleti: 3882
  • Tam Gaz Kumburgazzzz
    • Profili Görüntüle
Ynt: Şarj dinamosu seçimi hakkında yardım
« Yanıtla #19 : 19 Kasım 2010, 13:05:36 »
Yok o kadar büyük bir sistem yok ;) onedenel aküyü birraz büyütecem kapasitörde kulanmıyorum aslında onuda almam takmam lasım..
CaDDe De YaVaŞ, OtOBaN Da SaVaŞ

Çevrimdışı nicolaiso

  • İleti: 135
    • Profili Görüntüle
Ynt: Şarj dinamosu seçimi hakkında yardım
« Yanıtla #20 : 20 Kasım 2010, 12:27:20 »
Yok o kadar büyük bir sistem yok ;) onedenel aküyü birraz büyütecem kapasitörde kulanmıyorum aslında onuda almam takmam lasım..

kapasitor e pek gerek yok onun yerine akü koysan daha iyi arac  giderken sadece işe yarar kapastor ztn şarj dinamon büyük faydalanmak lazım o dinamodan :) 90 amper bi akü sıkıştır kenara :D

Çevrimdışı ThE_Unforgiven

  • İleti: 3882
  • Tam Gaz Kumburgazzzz
    • Profili Görüntüle
Ynt: Şarj dinamosu seçimi hakkında yardım
« Yanıtla #21 : 20 Kasım 2010, 19:09:21 »
kapasitor e pek gerek yok onun yerine akü koysan daha iyi arac  giderken sadece işe yarar kapastor ztn şarj dinamon büyük faydalanmak lazım o dinamodan :) 90 amper bi akü sıkıştır kenara :D

Ya aslında aküü benim aklıma yatıyor ama yerim yok :( Zaten simit dpo taktık lpg 10 cm yakanın daraldı bagaj.E bass var iki tane amfi var onlarada fazla bişey yaslamıyorum.Birde işim gereği takım çantalarım var :D Piknik için kilim var + mangal var :) Benim bagajda yer yok kısacası :)
CaDDe De YaVaŞ, OtOBaN Da SaVaŞ

Çevrimdışı nicolaiso

  • İleti: 135
    • Profili Görüntüle
Ynt: Şarj dinamosu seçimi hakkında yardım
« Yanıtla #22 : 20 Kasım 2010, 23:18:39 »
Ya aslında aküü benim aklıma yatıyor ama yerim yok :( Zaten simit dpo taktık lpg 10 cm yakanın daraldı bagaj.E bass var iki tane amfi var onlarada fazla bişey yaslamıyorum.Birde işim gereği takım çantalarım var :D Piknik için kilim var + mangal var :) Benim bagajda yer yok kısacası :)
pek bişey tutmaz yeri kapasitore para verme sakın akü al bas kutusunun içine göm bişekilde ama aküyü göm biyerlerre:D

Çevrimdışı ufkks

  • İleti: 69
  • einen einzigen Wunsch, Golf
    • Profili Görüntüle
Ynt: Şarj dinamosu seçimi hakkında yardım
« Yanıtla #23 : 03 Aralık 2010, 14:16:27 »
 :tamamdir