Sadece konuda bi yerde orjinal egzosun kastığı yorumunu gördüğüm için yorum yapıyım ben orjinal egzosla 3 boy attığım VTI vardı. Son susturucuyu süpersprint takıp filtrenin yerini değiştirdikten sonra 220 hp civarı güç çıkartan E46 manuel 3.28 i yle denemiştim ki bu araç VTI'a boylar boyu koyuyordu. Ve ben 120 km hızdan 220 ye kadar 3.28 le yanyana yürüyordum.Vites kaçırana kadar
Egzosdan önce orjinal susturucu ile 3 boy zor attığım vtı'ın aynı 3.28 in chip yapılmadan önceki haliyle denemesi
BMW E46 328i vs Honda Civic EK9 VTI on VimeoVTI's spec = Competition Clunch Carbon Levhar Lightweight (Stage 2) ,
Competition Clunch Performance Clutch (Stage 2) ,
Competition Clunch Forged Steel Flywheel (Stage 2) ,
SuperSprint LHD 4-2-1 Headers,
SuperSprint Front Pipes Kit.Replaces Kat. ,
SuperSprint MAGNUM End Pipe Exhaust,
K&N Ram Air Intake Filter
Egzosdan sonra 3.28 le denemem / bmw cinin istediği devirde basıldı aracında süpersprint headers olduğu için arkadaş avantajlı olduğu devirde basmak istedi
http://www.streetfire.net/video/328-i-manuel-vs-mk3-gti_735568.htmAynı 3.28 le alt hızlardada denemk isterdim ama o zamanlar şanzumanım paramparçaydı 2 den 3 e geçmiyordu ve 2. vites baskıdan dolayı kavramıyordu.Satmasaydı yine denemek isterdik ama hayırlısı.
Şu an baskım sıfır şanzumanım komple değişti.
*Mantık yürütürseniz benim 3.28 le yüksek hızlarda denediğimide hesaplarsanız şu an vtı'la kaç boy fark olacağı az çok belli oluyor
6-7+ ??