arabayı olctuler 180 basınc mı ne basıyor dendı . motor saglam hıcbıseyı yok dedıler. jantlarda sag arkada bı işlem olmus bu arada.
evet debrıyajda sorun var. sıyırarak kalkıyor genelde. zaten yokuşlarda ölüm. debrıyaj yok gıbı birşey. "vwci" yorumunuzun cogu dogru sanırım .sadece rot yaptık dedıler bızede.ama araba yolda 2 oynamaya gelmıyor. arabanın arkası başka bı serıtten gelıyor. hakım olmak cok zor. yanlayarak gırıyorum butun vırajlara nerdeyse. bunun sebebı nedır ? . amortısorlerden olablırmı ? . cunku saglam degıl bıldıgım kadarıyla. ınanılmaz derecede esnıyor .ve toparlaması bı haylı güç. bugun bogaz kelebek temızlıgı yapıp koruma yontemıne başvurucaz. kronık bır arzaymış onuda ogrenmıs olduk.
Onur ben uzun zamandır Koni Sport + Vogtland yay kullanıyorum dolayısı ile orjinal yay ve amortisor nasıldı unuttum. Fakat 4 sene 65000km Bridgestone Potenza G3 kullandım. Sonrasında Toyo Proxes CF1'e geçtim. Proxes'de sanki araç arkasını sallıyormuş gibi geliyor. Lastik daha yumuşak eskisinden. Bunu neden örnek verdim.Lastiklerinle de ilgili olabilir. Normalde pololar kotu yol tutmaz. Bir de viraj içlerinde hızlı iken ayagınızı gazdan çekerseniz ya da fren yaparsanız arkası kopar dikkat edin.
Ayrıca amortısorler sağlam degilse senin beyanatın üzerine dogal olarak çok yaylanır araç. Bu da sıkıntı yaratır.
Bir de bizim İstanbullu arkadaşlar VWTech'i öneriyorlar. Bird de orayı dene sitersen servis olarak.