2008tsi tabi ki iyidir.
Ama DSG ler özellikle 7ileriler çok arıza yaptı. osebepten 2.eli biraz düşük gider. 35500 Tsi için uygun bir fiyat. 122Hpler biraz dagha yüksek gidiyor.
140hp ve üzeri çift turboludur. modifiyeye çok yatkındır(sadece yazılımla 300Hp gördüğü rivayet ediliyor. Dalgıç ruzumuz lu üyemiz 210he de kullanıyor). Yakıtı 122Hpye nazaran biraz fazladır. 0-100 8.8sn
122hp Tek turbo daha çok ekonomi amaçlı. 0-100 9.5sn ile yine atmosferik 2.0lardan daha çeviktir. Yine modifiyeye iyi cevap veriyor ama 140hp le motor modifiye farkı çok(122maks. yazılımla 165hp). Tek turbodur ilerde bakım masrafı düşer. Yakıt daha ekonomiktir.
Tsi motorlara artık Lpg uygulanıyor. Sıvı lpg ile benzin kullanmadan LPg kullanıyor. +ları çok -leri zamanla belli olur.
Bakım zincir var triger yok. Yani korkulan Triger bakımı tarihe karıştı. Comfort 2008lerde manuelde bile Hilt holder var. Yani debriya balata ömrüde en az %50artacaktır. 15.000de bir rutin bakım ister o kadar anlayacağın.
Ben 2008 comfortline122likten çok memnunum. Arkadaşlarımdan binen kullanan Civic,Jetta 1.6, Opel 115hp,Fokus Ghia, Bmw 5.20 kullnıyorlar. Hepsinin performansı karşısında ağzı açık kaldı. Bu 122hp olanı ...