Gönderen Konu: vw bora trendline  (Okunma sayısı 32534 defa)

Çevrimdışı beyazbora

  • İleti: 422
  • SELAMLAR...
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: WV BORA
  • Şehir: Ordu
Ynt: vw bora trendline
« Yanıtla #14 : 17 Ekim 2010, 20:28:19 »
trendline göre fazla demeyin arkadaşlar
iyice öldürdünüz kasa olarak bir fark yok zaten
hava yastıkları yine aynı
geriye ayrıntılar kalıyor yok yol bilg çelik jant vb
BİSMİLLAH HER HAYRIN BAŞIDIR...

Logged

Çevrimdışı eagarage

  • İleti: 5
  • EAGARAGE
    • Profili Görüntüle
Ynt: vw bora trendline
« Yanıtla #15 : 18 Ekim 2010, 19:01:51 »
ainn özgür kardeş bnmde trendline var 8 hoperlor 4 bas 4 tiz döşeme sarı renk heryeri sadece deri dreksiyon ,yol bilgisayarı,çelik jant bide nikelaj yok  kalanı diger conforltlarla aynı sayılır..
EAGARAGE

Çevrimdışı serhat

  • İleti: 1228
    • Profili Görüntüle
Ynt: vw bora trendline
« Yanıtla #16 : 18 Ekim 2010, 20:12:04 »
iyimiş eğer standarttan böyleyse :tamamdir
WOLFSBURG STYLE ;)

Çevrimdışı yellow_driver

  • İleti: 1186
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: GOLF 6 1.6 TDİ
  • Şehir: Mersin
Ynt: vw bora trendline
« Yanıtla #17 : 18 Ekim 2010, 21:25:33 »
comforttan eksileri;
- kararan iç dikiz aynası
- aliminyum jant
- digital klima
- kadife döşeme (kadife olmaması sıcak bölgelerde daha iyidir)
- 2000 yılı sonrasında yol bilgisayarı
- ön kolçak
- krom çıtalar
geri kalan her özellik aynı, mekanik aksam birebir aynı, 4 hava yastığı hoporlörler felan hep aynı.

Çevrimdışı mussel

  • İleti: 967
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: A4 B7 2.0 TFSİ AVANT QUATTRO
  • Şehir: İstanbul
Ynt: vw bora trendline
« Yanıtla #18 : 18 Ekim 2010, 22:48:42 »
Kimse yanlış anlamasın ama benimde 2.ve 3. arabam boraydı.İlk araba 2004 primeline ikincisi ise 2001 comfortline idi.Donanım olarak bazı farklılıkları var.Fakat genel olarak Bora ve golf ıv alma niyetinde olan veya alacak olan arkadaşlara tavsiyem kesinlikle benzinlide 16v olmasına dizelde ise 110 bg veya 130 bg olmasına dikkat etmelerini öneririm.Bu benim kendi fikrim,8v araç kullanan arkadaşlar yanlış anlamasınlar bu arada.
03.06.2005

Çevrimdışı beyazbora

  • İleti: 422
  • SELAMLAR...
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: WV BORA
  • Şehir: Ordu
Ynt: vw bora trendline
« Yanıtla #19 : 19 Ekim 2010, 22:52:58 »
comforttan eksileri;
- kararan iç dikiz aynası
- aliminyum jant
- digital klima
- kadife döşeme (kadife olmaması sıcak bölgelerde daha iyidir)
- 2000 yılı sonrasında yol bilgisayarı
- ön kolçak
- krom çıtalar
geri kalan her özellik aynı, mekanik aksam birebir aynı, 4 hava yastığı hoporlörler felan hep aynı.

 :tamamdir
çelik jant, ön kolçak, krom ızgara, park sensörü,pıoner teyp,navigasyon cihazı sonradan yapıldı
arabam comfort olmuş mudur?
  ;D
BİSMİLLAH HER HAYRIN BAŞIDIR...

Çevrimdışı beyazbora

  • İleti: 422
  • SELAMLAR...
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: WV BORA
  • Şehir: Ordu
Ynt: vw bora trendline
« Yanıtla #20 : 19 Ekim 2010, 22:56:19 »
.Fakat genel olarak Bora ve golf ıv alma niyetinde olan veya alacak olan arkadaşlara tavsiyem kesinlikle benzinlide 16v olmasına  dikkat etmelerini öneririm.Bu benim kendi fikrim,8v araç kullanan arkadaşlar yanlış anlamasınlar bu arada.

çok yanlış anladım  ;D

peki sebebini de izah edebilir misiniz?
BİSMİLLAH HER HAYRIN BAŞIDIR...

Çevrimdışı mussel

  • İleti: 967
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: A4 B7 2.0 TFSİ AVANT QUATTRO
  • Şehir: İstanbul
Ynt: vw bora trendline
« Yanıtla #21 : 19 Ekim 2010, 23:18:01 »
çok yanlış anladım  ;D

peki sebebini de izah edebilir misiniz?
Konu ayrıntılı ama çok kısa anlatmaya çalışayım.

8 VALF = Üstten Tek Eksantrikli (SOHC = Single Over Head Camshaft), her silindir başına 1 Emme ve 1 Eksoz Valfi olan "eski" sistem.
4 Silindirli bir motorda 4 x 2 = 8 Valf

16 VALF = Üstten Çift Eksantrikli (DOHC = Double Over Head Camshaft), her silindir başına 2 Emme ve 2 Eksoz Valfi olan "yeni" sistem.
4 Silindirli bir motorda 4 x 4 = 16 Valf

Valflerin sayısı artınca motordaki silindirlere beslenen hava/yakıt karışımı ile silindirlerden tahliye edilen eksoz gazı daha fazla sevk ve tahliye yolu olduğundan motorun performans ve yakıt tüketimi daha optimum değerlere ulaşıyor. Ancak bazı otomobil fabrikaları halen "eski" sistem motorlar üretmeye devam ediyor çünkü bu motorları üretmek daha ucuz ve yüksek performans aramayana hitap ediyor, ancak her zaman daha az yaktığı da ifade edilemez.
« Son Düzenleme: 19 Ekim 2010, 23:24:26 Gönderen: mussel »
03.06.2005

Çevrimdışı serhat

  • İleti: 1228
    • Profili Görüntüle
Ynt: vw bora trendline
« Yanıtla #22 : 20 Ekim 2010, 23:54:39 »
Konu ayrıntılı ama çok kısa anlatmaya çalışayım.

8 VALF = Üstten Tek Eksantrikli (SOHC = Single Over Head Camshaft), her silindir başına 1 Emme ve 1 Eksoz Valfi olan "eski" sistem.
4 Silindirli bir motorda 4 x 2 = 8 Valf

16 VALF = Üstten Çift Eksantrikli (DOHC = Double Over Head Camshaft), her silindir başına 2 Emme ve 2 Eksoz Valfi olan "yeni" sistem.
4 Silindirli bir motorda 4 x 4 = 16 Valf

Valflerin sayısı artınca motordaki silindirlere beslenen hava/yakıt karışımı ile silindirlerden tahliye edilen eksoz gazı daha fazla sevk ve tahliye yolu olduğundan motorun performans ve yakıt tüketimi daha optimum değerlere ulaşıyor. Ancak bazı otomobil fabrikaları halen "eski" sistem motorlar üretmeye devam ediyor çünkü bu motorları üretmek daha ucuz ve yüksek performans aramayana hitap ediyor, ancak her zaman daha az yaktığı da ifade edilemez.
.
WOLFSBURG STYLE ;)

Çevrimdışı beyazbora

  • İleti: 422
  • SELAMLAR...
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: WV BORA
  • Şehir: Ordu
Ynt: vw bora trendline
« Yanıtla #23 : 21 Ekim 2010, 00:01:07 »
Konu ayrıntılı ama çok kısa anlatmaya çalışayım.

8 VALF = Üstten Tek Eksantrikli (SOHC = Single Over Head Camshaft), her silindir başına 1 Emme ve 1 Eksoz Valfi olan "eski" sistem.
4 Silindirli bir motorda 4 x 2 = 8 Valf

16 VALF = Üstten Çift Eksantrikli (DOHC = Double Over Head Camshaft), her silindir başına 2 Emme ve 2 Eksoz Valfi olan "yeni" sistem.
4 Silindirli bir motorda 4 x 4 = 16 Valf

Valflerin sayısı artınca motordaki silindirlere beslenen hava/yakıt karışımı ile silindirlerden tahliye edilen eksoz gazı daha fazla sevk ve tahliye yolu olduğundan motorun performans ve yakıt tüketimi daha optimum değerlere ulaşıyor. Ancak bazı otomobil fabrikaları halen "eski" sistem motorlar üretmeye devam ediyor çünkü bu motorları üretmek daha ucuz ve yüksek performans aramayana hitap ediyor, ancak her zaman daha az yaktığı da ifade edilemez.

teşekkürler :tamamdir
BİSMİLLAH HER HAYRIN BAŞIDIR...

Çevrimdışı mussel

  • İleti: 967
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: A4 B7 2.0 TFSİ AVANT QUATTRO
  • Şehir: İstanbul
Ynt: vw bora trendline
« Yanıtla #24 : 21 Ekim 2010, 17:53:21 »
 Bu sebeple benzinli 16 v veya dizel 110-130 bg öneriyorum.İstersen ekonomi,istersen performans. :)
03.06.2005

Çevrimdışı fatih_et

  • İleti: 189
    • Profili Görüntüle
Ynt: vw bora trendline
« Yanıtla #25 : 21 Ekim 2010, 21:45:52 »
:tamamdir
çelik jant, ön kolçak, krom ızgara, park sensörü,pıoner teyp,navigasyon cihazı sonradan yapıldı
arabam comfort olmuş mudur?
  ;D
olmuş olmuş :)

Çevrimdışı fatih_et

  • İleti: 189
    • Profili Görüntüle
Ynt: vw bora trendline
« Yanıtla #26 : 21 Ekim 2010, 21:47:55 »
bende otm pacific var
motor kapağında 1.6 SR yazıyo, arkadaşlarda SR yazmıyo
bu SR nedir bilen var mı arkadaşlar?

Çevrimdışı mussel

  • İleti: 967
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: A4 B7 2.0 TFSİ AVANT QUATTRO
  • Şehir: İstanbul
Ynt: vw bora trendline
« Yanıtla #27 : 21 Ekim 2010, 22:30:43 »
bende otm pacific var
motor kapağında 1.6 SR yazıyo, arkadaşlarda SR yazmıyo
bu SR nedir bilen var mı arkadaşlar?
1.6 SR motor

4 Silindir
8 Valf
Üstten Tek Eksantrik
100 HP Güç
148 NM Tork

5 İleri Vites Kutusu ve Önden Çekişli
LPG'ye uygun
Gaz Pedalı Gaz Kelebeğine Halatla Bağlı
MOTOR KODU AKL
MOTOR SERİSİ EA111

Golf Jetta Toledo Leon Octavia A3 başarı ile kullanılmıştır.
Değişik kod ve motor kapağı ile HALEN kullanılmaktadır.
03.06.2005