Gönderen Konu: tsi motor  (Okunma sayısı 5723 defa)

Çevrimdışı serhat

  • İleti: 1228
    • Profili Görüntüle
tsi motor
« : 16 Ekim 2010, 23:09:22 »
herkeze merhaba az önce arkadaslarla laflarken birisi çıkıp tsi motorda turbo yok sadece süperşarj var dedi ve ona ne kadar anlatsamda anlamadı kanıtla sana arabamı veircem dedi aracı 1.6 102hp golf mk5 arkadaslar şu sayfayı tsi motor hakkında bildiklerinizi yazarmısınz şahsa kanıtlamak için istiyorum arabası onda kalsın ;D bana kanıt lazım tsi motorda 122 hp de tek turbo 140 ve 170 hp lerde turbo ve süperşarj var doğru değilmi vatandaş tsi motorda bana turboyu göster turbonun yerini göster diyip durdu elinde varsa döküman v.s lütfen burada paylaşsın
WOLFSBURG STYLE ;)

Logged

Çevrimdışı ALPER.

  • İleti: 4148
    • Profili Görüntüle
Ynt: tsi motor
« Yanıtla #1 : 17 Ekim 2010, 00:03:52 »
turbosuz araca blow-off takabildilerse arkadaşın haklı  ::)

http://www.youtube.com/watch?v=iVcgfoCvfXg

Çevrimdışı Mk1GTI

  • İleti: 5819
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: VW Golf mk1 GL
  • Şehir: Çanakkale
Ynt: tsi motor
« Yanıtla #2 : 17 Ekim 2010, 00:06:41 »
TSI motrun hepsinde hem Turbo hemde Charger vardır 1500-3000 devir arası Charger toparlar sonrasını Turbo üstlenir.. Charger olmassa 1400cc makina turboyu devreye sokana kadar kendini mahfeder.

 Resimdeki motor 1400cc 122HP TSI ayittir.  Yazılım ile 140PS e yükseltiliyor Turbo değişimi ilede 170PS e ama bazı forumlarda yazılım ile aynı turbo ile 170PS çıktığı açıklanıyordu


Key facts about the new engine at a glance:

    * Utilized in models up to the Passat.
    * 90 kW / 122 PS power between 5,000 and 6,400 rpm.
    * 200 Nm maximum torque from 1,500 to 3,500 rpm.
    * 80 percent of maximum torque starting at 1,250 rpm
    * Maximum torque 30 percent greater than in the 1.6 FSI.
    * 66 percent more torque at 1,500 rpm.
    * Fuel consumption is about six percent lower.
    * Specific torque of 144 Nm per liter.
    * 16V in-line four cylinder of the EA111 engine series.
    * 1,390 cm3 displacement.
    * Cylinder spacing: 82 millimeters.
    * Bore and stroke: 76.5 and 75.6 millimeters.
    * Compression 10:1.
    * Electronic gasoline direct injection.
    * Electronic-map ignition with cylinder-selective anti-knock control.
    * Advanced combustion process.
    * New intake port without charge movement flaps.
    * Turbocharger (max. 1.8 bar)
    * 220,000 rpm as maximum rpm of the turbocharger.
    * Electrically-controlled divert-air valve for turbocharger.
    * Water-cooled charge air in intake port.
    * Fuel: Super unleaded (95 ROZ).
    * Reduced friction losses.
    * Total engine weight per DIN: 131 kilograms.
« Son Düzenleme: 17 Ekim 2010, 00:17:09 Gönderen: Mk1GTI »
"Çalışmadan, öğrenmeden, yorulmadan rahat yaşamanın yollarını alışkanlık haline getirmiş milletler, evvela haysiyetlerini, sonra hürriyetlerini ve daha sonra da istikballerini kaybetmeye mahkumdurlar"

Çevrimdışı mustklc

  • İleti: 1623
    • Profili Görüntüle
Ynt: tsi motor
« Yanıtla #3 : 17 Ekim 2010, 00:11:06 »
TSI: Turbo SuperCharger Injection .
TDI: Turbocharged Direct Injection

Tsi motorda hem turbo var hem de supercharger.  görüntüyle birşey kanıtlamaya gerek yok, önemli olan içindeki motor  ;D

benim araca da vay skoda neymiş diyenler kaputu açıp da içindeki Turbolu Audi logolu motoru görünce bozarıyorlar.  
« Son Düzenleme: 17 Ekim 2010, 00:13:44 Gönderen: mustklc »
Araba binmek içindir..

Çevrimdışı yesilkrt

  • İleti: 1283
  • Boks sporsa, savaş olimpiyattır.
    • Profili Görüntüle
Ynt: tsi motor
« Yanıtla #4 : 17 Ekim 2010, 00:26:30 »
serhat yeni golf 5inin fotolarını bekliyoruz.  ;D
MK-IV- Comfortline

Çevrimdışı serhat

  • İleti: 1228
    • Profili Görüntüle
Ynt: tsi motor
« Yanıtla #5 : 17 Ekim 2010, 13:23:01 »
serhat yeni golf 5inin fotolarını bekliyoruz.  ;D
zevkle sayın kardeslerim:D
WOLFSBURG STYLE ;)