Gönderen Konu: MK3 GTI 4ncü vitesin sonu.. 200Km/h  (Okunma sayısı 17488 defa)

Çevrimdışı baki çelik

  • İleti: 759
    • Profili Görüntüle
Ynt: MK3 GTI 4ncü vitesin sonu.. 200Km/h
« Yanıtla #14 : 26 Ekim 2010, 08:55:30 »
Katalitik konvektörü iptali yakıt tasarrufu sağlar mı gerçekten sonuçta bu ürün çiğ yakıtın tekrar yakılmasını sağlamaya yarayan bir ürün değilmidir eğer öyleyse bunun iptali sarfiyatı arttırmaz mı?

Logged

Çevrimdışı ThE_Unforgiven

  • İleti: 3882
  • Tam Gaz Kumburgazzzz
    • Profili Görüntüle
Ynt: MK3 GTI 4ncü vitesin sonu.. 200Km/h
« Yanıtla #15 : 26 Ekim 2010, 11:01:54 »
Valla moral bozucu olmasında araba kasılıyo gibi hızlanmada.Askerlik bitsin bide ben koyuyum video :) Tüketim çok fazla geldi bana.Ben sakin kullanımda Kayseri'de 28 krş şehirler arası 16.5 krş kullanıyordum. Tabi agresif kullanımda hesaplar alt üst oluyor süreklidrag yapıyor gibi kalk dur kalk dur 41 krş civarı yakıyor. Bence araç için bi kaç öneride bulunayım bunları bi şekilde halledersen daha iyi performans değerleri elde edersin. Bosch paltinium buji al son susturucu orjinalse değiş.Orta susturucuya dokunma dursun. Ya raceland marka headers al 320-350 tl civarı) ya da gözün yemiyorsa katalizörü iptal et. Filtreyi kazan içine güzel bi filtre yakıştırmaya çalış yada iyi hava almasını sağlayabilirsen açık hava filtresi tak. En son aşama chip yaptır bir daha dene.  :)

Dediklerinin çoğu var headers hariç ama burası tekirdağa giden otoban yani gidiş full yukarı eğğim bunuda hesaba kat :D Yoksa düzlükte daha çabuk ivmeleniyor. Birde özellikle vites atmadım dört sonuna kadar gitsin diye . hep aynı devirde gidiyoruz cem nasıl anladın ivmelenmede kasılma va rdiye merak ettim :) Bir ara devirlenme videosu çekeyim onun üzerinden konuşsak bence daha sağlıklı olur.Eğer kıyaslamada kasılma gibi bişey söz konusu olursa buna göre bir çözüm üretiriz olmaz mı?

Araçta 60 lık düz boru kat iptali supersprint son susturucu simota kutu içi var.

Ama şimdi içime kurt düşürdün bu nedenle uygun bir zamanda bosch a uğrayıp güç ve sıkıştırma testi yaptıracam.

Baki abi sadece gazların salınımınıyla alakalı kat. yoksa yanmayan yakıtı geri gönderme filan yok.Alt devirlerde düşüş üst devirlerde yükseliş sağladı.Yakıtta artma olmuş olabilir.
« Son Düzenleme: 26 Ekim 2010, 11:18:39 Gönderen: ThE_Unforgiven »
CaDDe De YaVaŞ, OtOBaN Da SaVaŞ

Çevrimdışı CeM öZeR

  • İleti: 534
    • Profili Görüntüle
Ynt: MK3 GTI 4ncü vitesin sonu.. 200Km/h
« Yanıtla #16 : 26 Ekim 2010, 12:31:25 »
Valla 14-15 yıllık bi katalizörün tıkanıklıktan başka bişey yapacağını düşünmüyorum.Ben tüketimimden memnunum.Acayip derecede rahatlama olacağınında garantisini veririm.Aklınıza takılan muayene olacaksa benim arabam bırakın katalizör iptalini üzerinde headers ile ve açık hava filtre kiti ile muayeneden geçti hiç bir sorun olmaz. :)

Çevrimdışı ThE_Unforgiven

  • İleti: 3882
  • Tam Gaz Kumburgazzzz
    • Profili Görüntüle
Ynt: MK3 GTI 4ncü vitesin sonu.. 200Km/h
« Yanıtla #17 : 26 Ekim 2010, 15:33:26 »
Bugün bu muhabbet üzerine gittim aracı dynoya çıkardım tekerlekte 132 hp çıktı moralim bozuldu :( Eleman deiki bunlarda enjektör temizliği şart vs. Bakalım enjektör temizletecem ama debriyajdanda şüpheliyim yukarıda kavrıyo biraz...
CaDDe De YaVaŞ, OtOBaN Da SaVaŞ

Çevrimdışı CeM öZeR

  • İleti: 534
    • Profili Görüntüle
Ynt: MK3 GTI 4ncü vitesin sonu.. 200Km/h
« Yanıtla #18 : 27 Ekim 2010, 07:25:00 »
132 hp fena değil güzel rakam.Ama daha daha iyi olabilir. :) Enjektör temizliği dediğimiz şu crabon clean felan mı? Eğer oysa ben yaptırdım fark var mıdır bilemem. Bu arada senin araç tekerde 132 hp çıkardıysa acaba benimki kaç çıkartır çok merak ettim. Araçta raceland headers,düzboru sonda süpersprint universal son susturucu,yed air intake,all car racing chip,8 mm silikon buji kabloları ve bosch platinium bujiler var.Baskı balatam 300 km de yeni değişti. Tek sıkıntı eski aracımdan kalma 195/45/16 lastikler var onları kullanıyorum ve 25.000 km yi devirdi yol tutmuyo bu bile ölçüm için dezavantaj sanırım  :( Geliyim askerdende bi ölçelim artık 175 çıkartır heralde.

Çevrimdışı htmetin

  • İleti: 5486
  • Hasan Tekin METİN
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: Mk4
Ynt: MK3 GTI 4ncü vitesin sonu.. 200Km/h
« Yanıtla #19 : 27 Ekim 2010, 10:08:19 »
Katalitik konvertör iptali araçta yakıtı yükseltir alt devirleri cansızlaştırır. ama performans arayanların  işi üst devirlerle olduğu için kat iptali onlar için zorunluluk gibi birşeydir.
Bir Alman Atasözü Der ki "DAS AUTO"
1998 Mk3 AFT motor sportline manuel +Sunroof - 2003 Mk4 Highline Manuel - 2000 Mk4 1.9 TDI Comfortline

Çevrimdışı htmetin

  • İleti: 5486
  • Hasan Tekin METİN
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: Mk4
Ynt: MK3 GTI 4ncü vitesin sonu.. 200Km/h
« Yanıtla #20 : 27 Ekim 2010, 10:08:37 »
Bu arada daha sağlam videolar bekleriz.
Bir Alman Atasözü Der ki "DAS AUTO"
1998 Mk3 AFT motor sportline manuel +Sunroof - 2003 Mk4 Highline Manuel - 2000 Mk4 1.9 TDI Comfortline

Çevrimdışı ThE_Unforgiven

  • İleti: 3882
  • Tam Gaz Kumburgazzzz
    • Profili Görüntüle
Ynt: MK3 GTI 4ncü vitesin sonu.. 200Km/h
« Yanıtla #21 : 27 Ekim 2010, 20:48:02 »
Cem 175 çıkmaz stock halinde tekerde 135 çıkıyor araç buda sıfır motorda ;) Enjektör temizliği carbon clean değil ki carbon bizim araçlarda arıza yapar . Enejktörler söklüp temizlenecek. 175 hp çıkartırsan tekerde getir aracını bana alıcam hemen :)
CaDDe De YaVaŞ, OtOBaN Da SaVaŞ

Çevrimdışı CeM öZeR

  • İleti: 534
    • Profili Görüntüle
Ynt: MK3 GTI 4ncü vitesin sonu.. 200Km/h
« Yanıtla #22 : 28 Ekim 2010, 13:26:16 »
Yok zaten motorda 175 çıkarsa diye dedim ben :) Motorda 175 çıkarsa tekerde taş patlasa 153-154 çıkartır adım gibi eminim. Birde daha yeni gözüme çarptı araçta 60 lık boru var demişsin. Gökhan abi yani G.T.I. nickli gökhan abim o konuda yorumunu yapsın. Arabamı ilk aldığım sıralarda onun arabasının specleri benden daha fazla olmasına rağmen onda 60 lık boru bende orjinal egzos sistemi varken yaklaşık 2-3 boy kadar arkamdan geliyordu aynı speclerini 51 lik düz boru çekip geldikten sonra denemiştik kafa kafaya gidiyorduk bilgin olsun.Dediğim şekil yaparsan rampa bile olsa bariz ibreyi zorlanmadan yatıracaktır aracın. Gökhan abiyle denediğimizin sonuçlarını yazayım. Yaklaşık 1.5 sene öncesi;
Kendi aracım = Kat iptali,real son susturucu, Kn 48 mm midir nedir ufacık bi filtre
06 GH 877 ydi galiba plakası= chip,komple 60 lık düz boru,spor son susturucu,iskender headers,hava filtresi

2. vites 60 km hız denememizde 210 km hıza kadar denedik fark en az kendi aracımın boyunuda sayarsam 3 boydu Gökhan abi görürse yazar.
Aynı speclerden sonra Gökhan abi 51 lik boru yapıp geldiğinde 60 dan 210-220 ye kadar kafa kafaya yürüyorduk.Ben burda herhangi bir aracı kötülemiyor övmüyorum.Sadece Gökhan abimin arabasında egzos boru çapının farkettiğini söylüyorum.Senin aracın içinde aynısı geçerli olacaktır.
Benim aracımın speclerini tekrar yazıyım -raceland 4-2-1 headers,51 lik komple düz boru,süpersprint son susturucu,8 mm silikon bujji kabloları,yed air intake,bosch platinium buji all car racing chip bu yüzden aracımmotorda 175 tekerde ise 152-155 hp civarı bişeyler verir diye düşünüyorum. Aracımı 27.04.2009 tarihinde aldım aldığım gün ölçtürdüm motorda 146.9 tekerde yanlış hatırlamıyorsam 129.7 mi öyle bişey vermişti. Yani bariz 20 hp civarı daha doğrusu %15 gibi bi kayıp var heralde. :)

Çevrimdışı onurc

  • İleti: 2229
    • Profili Görüntüle
Ynt: MK3 GTI 4ncü vitesin sonu.. 200Km/h
« Yanıtla #23 : 28 Ekim 2010, 13:31:43 »
suleyman abı  40 lıraya 80 85 km gıdebıldım max :) sonra yolda kaldım zaten :D lpgye gore baya bı fark varmıs ben bu kadar beklemıyordum ama alayına benzın. havayla araba mı calısırmıs :) sende gec benzıne az bın öz bın :)
ok men 8) let s go   :halazn:

Çevrimdışı G60

  • Volkswagen Türkiye
  • İleti: 3743
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: Audi A5 TFSI - Allroad 2.7T
  • Şehir: Ankara
Ynt: MK3 GTI 4ncü vitesin sonu.. 200Km/h
« Yanıtla #24 : 28 Ekim 2010, 14:00:06 »
Ahh ah, özlücem. :)
Alıntı yapılan: M. Kemal ATATÜRK
"Türk milletindenim diyen insanlar her şeyden önce ve mutlaka Türkçe konuşmalıdır."

Çevrimdışı ThE_Unforgiven

  • İleti: 3882
  • Tam Gaz Kumburgazzzz
    • Profili Görüntüle
Ynt: MK3 GTI 4ncü vitesin sonu.. 200Km/h
« Yanıtla #25 : 28 Ekim 2010, 23:29:23 »
Yok zaten motorda 175 çıkarsa diye dedim ben :) Motorda 175 çıkarsa tekerde taş patlasa 153-154 çıkartır adım gibi eminim. Birde daha yeni gözüme çarptı araçta 60 lık boru var demişsin. Gökhan abi yani G.T.I. nickli gökhan abim o konuda yorumunu yapsın. Arabamı ilk aldığım sıralarda onun arabasının specleri benden daha fazla olmasına rağmen onda 60 lık boru bende orjinal egzos sistemi varken yaklaşık 2-3 boy kadar arkamdan geliyordu aynı speclerini 51 lik düz boru çekip geldikten sonra denemiştik kafa kafaya gidiyorduk bilgin olsun.Dediğim şekil yaparsan rampa bile olsa bariz ibreyi zorlanmadan yatıracaktır aracın. Gökhan abiyle denediğimizin sonuçlarını yazayım. Yaklaşık 1.5 sene öncesi;
Kendi aracım = Kat iptali,real son susturucu, Kn 48 mm midir nedir ufacık bi filtre
06 GH 877 ydi galiba plakası= chip,komple 60 lık düz boru,spor son susturucu,iskender headers,hava filtresi

2. vites 60 km hız denememizde 210 km hıza kadar denedik fark en az kendi aracımın boyunuda sayarsam 3 boydu Gökhan abi görürse yazar.
Aynı speclerden sonra Gökhan abi 51 lik boru yapıp geldiğinde 60 dan 210-220 ye kadar kafa kafaya yürüyorduk.Ben burda herhangi bir aracı kötülemiyor övmüyorum.Sadece Gökhan abimin arabasında egzos boru çapının farkettiğini söylüyorum.Senin aracın içinde aynısı geçerli olacaktır.
Benim aracımın speclerini tekrar yazıyım -raceland 4-2-1 headers,51 lik komple düz boru,süpersprint son susturucu,8 mm silikon bujji kabloları,yed air intake,bosch platinium buji all car racing chip bu yüzden aracımmotorda 175 tekerde ise 152-155 hp civarı bişeyler verir diye düşünüyorum. Aracımı 27.04.2009 tarihinde aldım aldığım gün ölçtürdüm motorda 146.9 tekerde yanlış hatırlamıyorsam 129.7 mi öyle bişey vermişti. Yani bariz 20 hp civarı daha doğrusu %15 gibi bi kayıp var heralde. :)

Cem öncelikle ilgilenip yazdığn için teşekkür ederim. Bu sitede ben kimseyi hava atacak veya diğerinin aracını kötüleyecek kişiler olmadığını kendim kadar iyi biliyorum :) Senin yorumların benim için değerli çünkü aynı aracı kullanıyoruz.

Dediğin gibi 60 lık boruyu 51 e düşürebilirim bu mantıklı geldi bana. Platinum buji ve kablo alıcamda para çok :) Ya yaza doğru dereceliye giriyim diyorum. Ama şu enjektör tamizliği için ne diyorsun sence yaptırsammı usta çok iddalı konuştu ...

Bu arada araç tekerlekte 132 hp veriyor ozaman gayet normal yeterli yani... Ama dediğini mutlaka değerlendirecem 51 lik boru işini...

Onur olm benzin bu benzin :) YAkıcak tabi...
CaDDe De YaVaŞ, OtOBaN Da SaVaŞ

Çevrimdışı yesilkrt

  • İleti: 1283
  • Boks sporsa, savaş olimpiyattır.
    • Profili Görüntüle
Ynt: MK3 GTI 4ncü vitesin sonu.. 200Km/h
« Yanıtla #26 : 29 Ekim 2010, 00:21:57 »
Cem öncelikle ilgilenip yazdığn için teşekkür ederim. Bu sitede ben kimseyi hava atacak veya diğerinin aracını kötüleyecek kişiler olmadığını kendim kadar iyi biliyorum :) Senin yorumların benim için değerli çünkü aynı aracı kullanıyoruz.

Dediğin gibi 60 lık boruyu 51 e düşürebilirim bu mantıklı geldi bana. Platinum buji ve kablo alıcamda para çok :) Ya yaza doğru dereceliye giriyim diyorum. Ama şu enjektör tamizliği için ne diyorsun sence yaptırsammı usta çok iddalı konuştu ...

Bu arada araç tekerlekte 132 hp veriyor ozaman gayet normal yeterli yani... Ama dediğini mutlaka değerlendirecem 51 lik boru işini...

Onur olm benzin bu benzin :) YAkıcak tabi...
ya sizin makineler çok çılgınmış. bizim golf4 gti olanların stock haldeki motor gücü ne acacba?
Bu arada benim araç 102 hp yani tekerlekte %15 kayıpla 85-90 hp mi çıkar?
MK-IV- Comfortline

Çevrimdışı GolfMk1Cabrio

  • İleti: 10392
  • My Life Golf GTI :)
    • Profili Görüntüle
Ynt: MK3 GTI 4ncü vitesin sonu.. 200Km/h
« Yanıtla #27 : 29 Ekim 2010, 21:27:31 »
Kat iptali gerçektende düşük devirleri öldürüyomu acaba ? Bende KAT iptal edip düz boru çekicektim alt devirler KAT olmadan yetersiz kalıyor diye bişey duydum sonra vaz geçtim  :p
ob ein leben nach dem cabrio ist ???