Gönderen Konu: sayfa 20 - remuslu ibiza  (Okunma sayısı 97642 defa)

Çevrimdışı ThE_Unforgiven

  • İleti: 3882
  • Tam Gaz Kumburgazzzz
    • Profili Görüntüle
Ynt: Seat 1.4 TDİ Elegance
« Yanıtla #14 : 26 Ekim 2010, 21:12:15 »
sağolasın süleyman, cümlemize :D geçen  5x100 jant arıyordum sahibindende bi baktım senin ilan, eskileri satıyosun heralde?

aynne alper ;) BBS leri bulduk
CaDDe De YaVaŞ, OtOBaN Da SaVaŞ

Logged

Çevrimdışı nizam

  • Volkswagen Türkiye
  • İleti: 9580
  • VW BORA 1.9 TDI 66 kv
    • Profili Görüntüle
Ynt: Seat 1.4 TDİ Elegance
« Yanıtla #15 : 26 Ekim 2010, 21:12:42 »
tamam canım çulsuzun halinden anların :D bende kapakları çıkardım çukurlar çogaldı gitmesin kapaklar
Paylaştığın senindir, biriktirdiğin değil

Yunus EMRE


ARABA ARIYOM BİLADER SORUN MU VAR :)

Çevrimdışı ALPER.

  • İleti: 4148
    • Profili Görüntüle
Ynt: Seat 1.4 TDİ Elegance
« Yanıtla #16 : 26 Ekim 2010, 21:17:03 »
yok ben kapak sevmiyorum yaa, böyle ncap arabası gibi daha güzel  :p

Çevrimdışı ThE_Unforgiven

  • İleti: 3882
  • Tam Gaz Kumburgazzzz
    • Profili Görüntüle
Ynt: Seat 1.4 TDİ Elegance
« Yanıtla #17 : 26 Ekim 2010, 21:22:39 »
Alper daha detaylı bi tanıtım istiyorum. Kaç kmde kaç model fiyat vs. ;)
CaDDe De YaVaŞ, OtOBaN Da SaVaŞ

Çevrimdışı ALPER.

  • İleti: 4148
    • Profili Görüntüle
Ynt: Seat 1.4 TDİ Elegance
« Yanıtla #18 : 26 Ekim 2010, 21:25:25 »
2006mode - 46küsür km

« Son Düzenleme: 03 Mayıs 2011, 00:25:57 Gönderen: boralp »

Çevrimdışı ThE_Unforgiven

  • İleti: 3882
  • Tam Gaz Kumburgazzzz
    • Profili Görüntüle
Ynt: Seat 1.4 TDİ Elegance
« Yanıtla #19 : 26 Ekim 2010, 21:26:50 »
Hayırlısı olsun tekrar dan
CaDDe De YaVaŞ, OtOBaN Da SaVaŞ

Çevrimdışı ALPER.

  • İleti: 4148
    • Profili Görüntüle
Ynt: Seat 1.4 TDİ Elegance
« Yanıtla #20 : 26 Ekim 2010, 21:28:19 »
sağolasın süleyman :tamamdir

Çevrimdışı omertek

  • İleti: 723
    • Profili Görüntüle
Ynt: Seat 1.4 TDİ Elegance
« Yanıtla #21 : 26 Ekim 2010, 21:53:52 »
Hayırlı olsun güle güle kullan  :sevgi: :tamamdir
1993 RENO TOROS
2000 SEAT CORDOBA 1.6 SXE
1980 VW  MK1 GOLF LD

Çevrimdışı ALPER.

  • İleti: 4148
    • Profili Görüntüle
Ynt: Seat 1.4 TDİ Elegance
« Yanıtla #22 : 26 Ekim 2010, 21:56:22 »
Hayırlı olsun güle güle kullan  :sevgi: :tamamdir

sağolun çok çok teşekkür ederim :)

Çevrimdışı d3n1s

  • İleti: 1317
    • Profili Görüntüle
Ynt: Seat 1.4 TDİ Elegance
« Yanıtla #23 : 28 Ekim 2010, 02:12:17 »
Alper sakın ha sakın dizel motora çuflama işine girme, benim öyle bir maceram oldu, aman diyim sana o kadar yani. Gazın altına switch konulcak, oradan buradan emiş sağlanmaya çalışılcak, BOV'un yayıydı ayarıydı derken canından bezersin, artı o switch hiç kullanışlı bi olay değil, heel&toe vites değiştiriyosan switch sen tekrar gaza basana kadar kapanmıyo, bi bakıyosun gaza basarken de çuflamaya devam ediyo fln fln, ona yatıracağın 700-800 lirayla o arabaya neler neler yapılır, en basitinden chip atarsın, milletle dalga geçersin.

Çevrimdışı ALPER.

  • İleti: 4148
    • Profili Görüntüle
Ynt: Seat 1.4 TDİ Elegance
« Yanıtla #24 : 28 Ekim 2010, 13:22:40 »
 :o chip atmam heralde ya, motoru bitirmeyeyim erkenden, sen bu işleri biliyon deniz, bu dump valve ve timer olayı nedir?

Çevrimdışı nizam

  • Volkswagen Türkiye
  • İleti: 9580
  • VW BORA 1.9 TDI 66 kv
    • Profili Görüntüle
Ynt: Seat 1.4 TDİ Elegance
« Yanıtla #25 : 28 Ekim 2010, 13:40:05 »
turbo timer isine yarada gerisini salla
Paylaştığın senindir, biriktirdiğin değil

Yunus EMRE


ARABA ARIYOM BİLADER SORUN MU VAR :)

Çevrimdışı yesilkrt

  • İleti: 1283
  • Boks sporsa, savaş olimpiyattır.
    • Profili Görüntüle
Ynt: Seat 1.4 TDİ Elegance
« Yanıtla #26 : 28 Ekim 2010, 14:19:04 »
Dump Valve, turbo beslemeli otomobillerde turbo basıncını sürekli yüksek tutarak gaz tepkisini arttırmak için üretilmiş bir parçadır.
"Turbo beslemeli otomobillerde ayak gazdan çekildiğinde turbo hala dönmeye devam etmektedir, fakat turbonun bastığı havanın gideceği bir yer olmadığı için oluşan yüksek basınç turbo pervanesine büyük bir kuvvet uygulayarak pervaneyi aniden yavaşlatır. Gaza tekrar bastığınızda turbo basıncının tepe noktasına gelebilmesi için pervaneyi tekrar hızlandırmak gereklidir ve bu esnada istenilen turbo basıncı elde edilemediği için büyük bir performans kaybı yaşanır.Dump valve işte bu performans kaybını önlemek için vardır.

Dump Valve vasıl çalışır?
Ayağınızı gazdan çektiğinizde Dump Valve hemen devreye girerek turbonun bastığı havayı dışarı verir, bu sayede turbonun önceden bastığı hava geri tepmeyeceği ve bir geri basınç uygulamayacağı için pervane yavaşlamaz, sizin de tekrar gaza bastığınız anda pervane yavaşlamamış olduğu için turbo basıncı hemen tepe noktasında ulaşır ve siz ani gazdan çekme ve basmalar arasında performans kaybı yaşamamış olursunuz." (alıntıdır)
MK-IV- Comfortline

Çevrimdışı yesilkrt

  • İleti: 1283
  • Boks sporsa, savaş olimpiyattır.
    • Profili Görüntüle
Ynt: Seat 1.4 TDİ Elegance
« Yanıtla #27 : 28 Ekim 2010, 14:21:10 »
turbo timer
kontağı kapattıktan sonra motor rolantide çalışmaya devam eder. bu süre ayarlanabilmekle beraber genelde 10 saniye civarındadır. motorun ömrünü oldukça uzatan bir mekanizma olmasına rağmen maliyet yüzünden üretici firmalar kullanmazlar.
MK-IV- Comfortline