Gönderen Konu: K-Jetronic Sistemim yavaş yavaş imana geliyor  (Okunma sayısı 169989 defa)

Çevrimdışı VolBull

  • İleti: 1018
  • -35 KRL 53-
    • Profili Görüntüle
Ynt: K-Jet Motor v.b. Diğer Sorular ve Birazda Muhabbet
« Yanıtla #112 : 05 Kasım 2010, 18:26:10 »
İstifa ediyorum :D :D

Canın sağolsun Erşan Abi.  ;D

-35 KRL 53- -16 AV 332-
81 Scirocco Mk1 1.6 GL 87 Scirocco Mk2 1.8 GTi 92 BMW 318i

Logged

Çevrimdışı VolBull

  • İleti: 1018
  • -35 KRL 53-
    • Profili Görüntüle
Ynt: K-Jet Motor v.b. Diğer Sorular ve Birazda Muhabbet
« Yanıtla #113 : 05 Kasım 2010, 18:34:42 »
Abi bari 1 ve 2 yi cevaplasaydın? :) :)

-35 KRL 53- -16 AV 332-
81 Scirocco Mk1 1.6 GL 87 Scirocco Mk2 1.8 GTi 92 BMW 318i

Çevrimdışı Mk1GTI

  • İleti: 5819
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: VW Golf mk1 GL
  • Şehir: Çanakkale
Ynt: K-Jet Motor v.b. Diğer Sorular ve Birazda Muhabbet
« Yanıtla #114 : 05 Kasım 2010, 19:42:43 »
1 Baba 2 Baba :P
"Çalışmadan, öğrenmeden, yorulmadan rahat yaşamanın yollarını alışkanlık haline getirmiş milletler, evvela haysiyetlerini, sonra hürriyetlerini ve daha sonra da istikballerini kaybetmeye mahkumdurlar"

Çevrimdışı VolBull

  • İleti: 1018
  • -35 KRL 53-
    • Profili Görüntüle
Ynt: K-Jet Motor v.b. Diğer Sorular ve Birazda Muhabbet
« Yanıtla #115 : 05 Kasım 2010, 20:06:56 »
 :'( :'( :'(

-35 KRL 53- -16 AV 332-
81 Scirocco Mk1 1.6 GL 87 Scirocco Mk2 1.8 GTi 92 BMW 318i

Çevrimdışı mk1gti09

  • İleti: 185
    • Profili Görüntüle
Ynt: K-Jet Motor v.b. Diğer Sorular ve Birazda Muhabbet
« Yanıtla #116 : 06 Kasım 2010, 14:33:41 »
LPG işinde yardımcı olurum..Bende uzun uğraşlar sonucunda lpgden sonunda verim aldım..püf noktalarını biliyorum

Çevrimdışı VolBull

  • İleti: 1018
  • -35 KRL 53-
    • Profili Görüntüle
Ynt: K-Jet Motor v.b. Diğer Sorular ve Birazda Muhabbet
« Yanıtla #117 : 06 Kasım 2010, 14:35:03 »
Vallahi çok büyük sevaba girersin şefim. Nasıl yapıcaz şimdi biz bu işi?

-35 KRL 53- -16 AV 332-
81 Scirocco Mk1 1.6 GL 87 Scirocco Mk2 1.8 GTi 92 BMW 318i

Çevrimdışı mk1gti09

  • İleti: 185
    • Profili Görüntüle
Ynt: K-Jet Motor v.b. Diğer Sorular ve Birazda Muhabbet
« Yanıtla #118 : 06 Kasım 2010, 14:39:25 »
valla bunu önceden paylaştım benim konumda vardı..sanırsam gözükmeyen mk1 gti konusunda orda açıladım..Burası çok önemli lpgde çalışırken benzin pompası çalışmazken bile k-ket pistonlara benzin gidiyor konunun özeti bu  :D

Çevrimdışı VolBull

  • İleti: 1018
  • -35 KRL 53-
    • Profili Görüntüle
Ynt: K-Jet Motor v.b. Diğer Sorular ve Birazda Muhabbet
« Yanıtla #119 : 06 Kasım 2010, 14:42:56 »
O zaman senin geçmişteki konularını bir araştırayım bakalım neler bulacaz :)

-35 KRL 53- -16 AV 332-
81 Scirocco Mk1 1.6 GL 87 Scirocco Mk2 1.8 GTi 92 BMW 318i

Çevrimdışı mk1gti09

  • İleti: 185
    • Profili Görüntüle
Ynt: K-Jet Motor v.b. Diğer Sorular ve Birazda Muhabbet
« Yanıtla #120 : 06 Kasım 2010, 14:44:46 »
3. sayfada nette fazla takılamıyorum ama lpgye sökme verim alırsın bundan emin ol

Çevrimdışı VolBull

  • İleti: 1018
  • -35 KRL 53-
    • Profili Görüntüle
Ynt: K-Jet Motor v.b. Diğer Sorular ve Birazda Muhabbet
« Yanıtla #121 : 06 Kasım 2010, 14:57:36 »
Benim araba rölantide çalışırken egzozdan biraz çiğ gaz atıyo. Gazı kısıp çiğ gaz atmasını engelliyorum, bu sefer araç gaz yemiyo.

Sorularıma başlayayım o zaman :)
Sen mixer mi kullanıyorsun bu lpg için? Yoksa gaz kelebeğinin oradan bir delik açıp içeri mi verdin lpg yi?
1500 devir ve altında motor titreme yapıyor. Bunun sebebi gazla birlikte benzin de çekmesi ve aracın boğulması mı? Yoksa verimli bir gaz hava karışımının oluşmaması mı?
Çok karışık bişe olmuş, çözemedim ben bu işi  ???
« Son Düzenleme: 06 Kasım 2010, 15:15:05 Gönderen: VolBull »

-35 KRL 53- -16 AV 332-
81 Scirocco Mk1 1.6 GL 87 Scirocco Mk2 1.8 GTi 92 BMW 318i

Çevrimdışı VolBull

  • İleti: 1018
  • -35 KRL 53-
    • Profili Görüntüle
Ynt: K-Jet Motor v.b. Diğer Sorular ve Birazda Muhabbet
« Yanıtla #122 : 06 Kasım 2010, 15:33:48 »
Neyse benzin işini test etmek kolay. Mengenteiler deki benzin borularını sökerim, bi çalıştırırım. Bakalım titreme yapacak mı motor. :tamamdir

-35 KRL 53- -16 AV 332-
81 Scirocco Mk1 1.6 GL 87 Scirocco Mk2 1.8 GTi 92 BMW 318i

Çevrimdışı corrado

  • Volkswagen Türkiye
  • İleti: 2328
  • amca
    • Profili Görüntüle
Ynt: K-Jet Motor v.b. Diğer Sorular ve Birazda Muhabbet
« Yanıtla #123 : 06 Kasım 2010, 18:24:32 »
ersan abı bı kac sey soracaktım sana,sımdı arabayı en son ayara goturdugumde ustaya 3000 4000 devırden sonra kesıklık yaptıgını soyledım,oda bı kac yerle oynadı ve duzeldı,fakat sımdıde motor sokukken  ısınana kadar belkı 15 kere stop edıyor,motor ısınınca 950 devırde sabıt kalıo o zaman guzel calısıo,tavsıyen varmı?semadakı kahverengı ıle ısaretledıgım yerler benım tahmın ettıgım kadarıyla ustanın ayar ıcın elledıgı yerler,avans ayar vıdası ıle oynadıgımda araba sogukken ıyı fakat ısınınca devrı 2000 lerı buluyo rolantıde,megantaıler yakıt haznesının ustundekı delıkten alyan anahtar ıle ayar yapmaya calısıom ama hıc bı etkı etmıo,bıldıgım kadarıyla sola cevırınce zengın karısımı saga cevırınce fakır karısımı (bız yanı   ) olması lazım,ama bı turlu ayar tutturamadım 

Motor soğukken devir nerlerde duruyor.. Bide 3000-4000 devirde kesilme sebebi düşük benzin basıncından olma ihtimali var ve buda ayarlanarak yapılmaz yapılırsada senin yazdığın gibi soğuk sıcak motor dengelerini bozar.


erşan benzin basıncından olsa sadece soğukken değil her zaman sıkıntı yapmamzmı.
bence 5.enjektör veya switch ten.
switcleri kontrol edin.çıkmış veya usta tekrar takarken tam oturtmamış olabilir.
hakikat aramakla bulunmaz ancak bulanlar hep arayanlardır

Çevrimdışı mk1gti09

  • İleti: 185
    • Profili Görüntüle
Ynt: K-Jet Motor v.b. Diğer Sorular ve Birazda Muhabbet
« Yanıtla #124 : 06 Kasım 2010, 18:33:17 »
Ben normal karb. araçlara takılan LPG sistemi kullanıyorum..Mağlum bizimkiler mekanik olduğu için sıralı kabul etmiyor..İşin özü şöyle LPGde çalışırken benzin pompası kapılıyken bile injeksiyonlar pistona benzin damlatıyor..Buda pistonların injeksiyona yaptığı emme kuvveti yüzünde oluyor..Bunuda k-jete giden benzin borusuna sökerek parmağımla kapatım ve emme yapıyordu bu şekilde test yaparak anladık..Sonuç olarak lpg+benzin zengin karışımı yüzünden lpgde tam verimli çalışmıyor güçte ve yakıtta dengesizlik(Benzindemiş gibi fazla yakar)..Yani yapman gereken benzin filitresi çıkışına benzin kesici takman yeterlidir..Bunlar tam ise kalan sadece lpg hava karışımı ayarlaman..Bende buna hava filitresi kutusu hava giriş deliğine hava ayarlı bir tapa taktım..Bu sayede hava ayarını yapabiliyorum..İşte bu sebebler yüzünde k-jet lpg uyumsuz olduğu düşünülüyor..Burda olay lpg kiti takmak değil..Sistemi bilip öyle takmak var..

Çevrimdışı VolBull

  • İleti: 1018
  • -35 KRL 53-
    • Profili Görüntüle
Ynt: K-Jet Motor v.b. Diğer Sorular ve Birazda Muhabbet
« Yanıtla #125 : 06 Kasım 2010, 19:51:30 »
Ben normal karb. araçlara takılan LPG sistemi kullanıyorum..Mağlum bizimkiler mekanik olduğu için sıralı kabul etmiyor..İşin özü şöyle LPGde çalışırken benzin pompası kapılıyken bile injeksiyonlar pistona benzin damlatıyor..Buda pistonların injeksiyona yaptığı emme kuvveti yüzünde oluyor..Bunuda k-jete giden benzin borusuna sökerek parmağımla kapatım ve emme yapıyordu bu şekilde test yaparak anladık..Sonuç olarak lpg+benzin zengin karışımı yüzünden lpgde tam verimli çalışmıyor güçte ve yakıtta dengesizlik(Benzindemiş gibi fazla yakar)..Yani yapman gereken benzin filitresi çıkışına benzin kesici takman yeterlidir..Bunlar tam ise kalan sadece lpg hava karışımı ayarlaman..Bende buna hava filitresi kutusu hava giriş deliğine hava ayarlı bir tapa taktım..Bu sayede hava ayarını yapabiliyorum..İşte bu sebebler yüzünde k-jet lpg uyumsuz olduğu düşünülüyor..Burda olay lpg kiti takmak değil..Sistemi bilip öyle takmak var..

Bendeki motor titremesine benzin çekme olayı sebep olabilir mi?
« Son Düzenleme: 06 Kasım 2010, 19:53:10 Gönderen: VolBull »

-35 KRL 53- -16 AV 332-
81 Scirocco Mk1 1.6 GL 87 Scirocco Mk2 1.8 GTi 92 BMW 318i