yakıt farkını sen peşin verdin zaten turbo murbo uğraş gerktiri karburatör öle değil ben bile kendim takarım .d
Weber ayrı olay zevkten başka birşey değil düşük devirlerde ivmelenmenin verdiği his tabiki güzel..Demek istediğim aynı yakıt sarfiyatıyla kat kat performans almak..Turbo takmak ve karb. takmakla kıyaslama yapmamız uygun değil,turbo lükse girer burda deyinmek isteğim farklı noktaydı..Günümüzde artık turbo takmak o kdar zor iş değil..Egzos manifoltunu delik açmak ve iyi bir ayar yapmaktan başka birşey değil..Tabiki yüksek barlı turbolar için ayrı prof. gerektirir..Supercharger dersek daha cazip gelir montesi turboya göre daha kolay..K-JETRONİC öyle boşa atılcak bir sistem değil..Herkez gözünde büyütüyor..Olayı bilmek,araştırmak vs..EFi'nin tabanında ztn K-JETRONİC sistem yatar..Fiziksel olarak ikisi aynı görevde..Şunu inanırım bakılmayan herşey birşeye yaramaz..İsterse en iyi sistem olsun..Şunu fark ettim bu forumda k-jetronic sistemden haz alan Erşan Bey ve Ben olduğumu gördüm..Çok az..Anlamıyom neden bu kadar korkulur bu sistemden..Ben inanmıyorum TRde k-jetin çok iyi tamircisi olduğunu..Ztn sorunların tabanı bundan başlar..Biraz sabır ve bu sabrın vermiş olduğu nimeti doya doya yemekten başka birşey değil..