Gönderen Konu: K-Jetronic Sistemim yavaş yavaş imana geliyor  (Okunma sayısı 170893 defa)

Çevrimdışı VolBull

  • İleti: 1018
  • -35 KRL 53-
    • Profili Görüntüle
Ynt: K-Jetronic Sistemim yavaş yavaş imana geliyor
« Yanıtla #406 : 29 Ocak 2011, 22:26:44 »
Babam banada çok laf söylemişti karbüratörden dönerken. "Eski haline dönersen bidaha benden bişey isteme araba hakkında." falan filan. Hiç takmadım döndüm k-jete. Ben uğraşırken dayanamıyo gelip yardım ediyodu bana  :D :D Tabi senin baban gibi evvelden canı yanmamış K-jet yüzünden.
 Valla Gökhan görüyosun halimizi. Karbüratördeyken çok rahattım, bikere bile sıkıntı çıkarmadı araba. Rahat battı döndüm k-jete. Şimdiyse heryerden bişeleri çıkıyor. Ustaların eline bırakmadan kendin yapabilirsen yap bence. Yoksa oradan buradan patlak verir, sanayiye gidip gelmekten tadını bile alamazsın k-jetin.

-35 KRL 53- -16 AV 332-
81 Scirocco Mk1 1.6 GL 87 Scirocco Mk2 1.8 GTi 92 BMW 318i

Logged

Çevrimdışı VolBull

  • İleti: 1018
  • -35 KRL 53-
    • Profili Görüntüle
Ynt: K-Jetronic Sistemim yavaş yavaş imana geliyor
« Yanıtla #407 : 29 Ocak 2011, 22:31:28 »
Tabi bende imkan da var. Amcam tekstilci, çekiyom işyerinin bahçesine uğraşıyom. Mekanik atölyesinde sınırsız alet te var. ölçüm aleti, lokma alyan anahtar vs. takımı, kaynak, cart curt. Portif bile var, 2metre kaldırır tamirimi yaparım.  :D

-35 KRL 53- -16 AV 332-
81 Scirocco Mk1 1.6 GL 87 Scirocco Mk2 1.8 GTi 92 BMW 318i

Çevrimdışı GolfMk1Cabrio

  • İleti: 10392
  • My Life Golf GTI :)
    • Profili Görüntüle
Ynt: K-Jetronic Sistemim yavaş yavaş imana geliyor
« Yanıtla #408 : 29 Ocak 2011, 22:37:28 »
Benimde o konudan sıkıntım yok sanayide çalışıyorum zaten arkadaş çevrem vs geniş fakat  bazı konular var onları halletmem gerekiyor  :-[
ob ein leben nach dem cabrio ist ???

Çevrimdışı VolBull

  • İleti: 1018
  • -35 KRL 53-
    • Profili Görüntüle
Ynt: K-Jetronic Sistemim yavaş yavaş imana geliyor
« Yanıtla #409 : 29 Ocak 2011, 23:01:20 »
O zamann bişey diyemem.

-35 KRL 53- -16 AV 332-
81 Scirocco Mk1 1.6 GL 87 Scirocco Mk2 1.8 GTi 92 BMW 318i

Çevrimdışı ThE_Unforgiven

  • İleti: 3882
  • Tam Gaz Kumburgazzzz
    • Profili Görüntüle
Ynt: K-Jetronic Sistemim yavaş yavaş imana geliyor
« Yanıtla #410 : 30 Ocak 2011, 00:09:30 »
uğraş veriince gerçekten güzel fakat parça sıkıntısı olmasa bide. Turbo olayına değinmek isterim turbo için öyle stock piston filan kullanılacak tubo takacağıma hiç takmam. K-jet sistemi güzel fakat tr de ustasıda var iyi para istiyorlar fakat.. Buda bir eksi...


Sorun istemiyorsan karburatör bence en doğru seçim. Ama zevkler ve renkler tartışılır ki adamlar full enjeksiyon sistemleri söküp weber saplıyorlar tamamen zevk işte :D
CaDDe De YaVaŞ, OtOBaN Da SaVaŞ

Çevrimdışı VolBull

  • İleti: 1018
  • -35 KRL 53-
    • Profili Görüntüle
Ynt: K-Jetronic Sistemim yavaş yavaş imana geliyor
« Yanıtla #411 : 30 Ocak 2011, 13:28:41 »
K-jet o kadar basit bir sistem ki ustaya falan gerek yok. Basit ama çok uğraştırıcı.

-35 KRL 53- -16 AV 332-
81 Scirocco Mk1 1.6 GL 87 Scirocco Mk2 1.8 GTi 92 BMW 318i

Çevrimdışı ThE_Unforgiven

  • İleti: 3882
  • Tam Gaz Kumburgazzzz
    • Profili Görüntüle
Ynt: K-Jetronic Sistemim yavaş yavaş imana geliyor
« Yanıtla #412 : 30 Ocak 2011, 20:15:04 »
K-jet o kadar basit bir sistem ki ustaya falan gerek yok. Basit ama çok uğraştırıcı.

iyide neden düzen tutmuyor ozaman ? Parçalarmı yıprandı acaba işlevini kaybetti bunu nbir açıklaması olmalı.
CaDDe De YaVaŞ, OtOBaN Da SaVaŞ

Çevrimdışı VolBull

  • İleti: 1018
  • -35 KRL 53-
    • Profili Görüntüle
Ynt: K-Jetronic Sistemim yavaş yavaş imana geliyor
« Yanıtla #413 : 30 Ocak 2011, 22:15:43 »
Süleyman Abi, ben karbüratörden enjeksiyona geçerken k-jeti hiçbir ustaya elletmedim. Herşeyini kendi ellerimle yaptım. Yapamadığım tek konu elektrik tesisatıydı, onuda saolsun iyi bir elektrikçi buldum diyorum bunu buraya şunu şuraya bağla, öyle olmaz falan demeden istediğimi yapıyo. Şuanda k-jetim gayet sağlıklı çalışıyor.

-35 KRL 53- -16 AV 332-
81 Scirocco Mk1 1.6 GL 87 Scirocco Mk2 1.8 GTi 92 BMW 318i

Çevrimdışı VolBull

  • İleti: 1018
  • -35 KRL 53-
    • Profili Görüntüle
Ynt: K-Jetronic Sistemim yavaş yavaş imana geliyor
« Yanıtla #414 : 02 Şubat 2011, 15:05:32 »
Bir boruyu direk kelebeğin önüne verdim, böylece gaz kelebeğine açılacak deliğin yerine geçer diye düşündüm. Gene değişen bişe olmadı.  :-[
Benzin 4 liraya dayandı, benim bu lpg işine bi çare bulmam lazım.


« Son Düzenleme: 02 Şubat 2011, 15:09:35 Gönderen: VolBull »

-35 KRL 53- -16 AV 332-
81 Scirocco Mk1 1.6 GL 87 Scirocco Mk2 1.8 GTi 92 BMW 318i

Çevrimdışı GolfMk1Cabrio

  • İleti: 10392
  • My Life Golf GTI :)
    • Profili Görüntüle
Ynt: K-Jetronic Sistemim yavaş yavaş imana geliyor
« Yanıtla #415 : 02 Şubat 2011, 15:27:18 »
Valla ben Mengentailerımı balkonda bıraktım elleşemiyorum bile  :-[
ob ein leben nach dem cabrio ist ???

Çevrimdışı ronsard

  • İleti: 16
    • Profili Görüntüle
Ynt: K-Jetronic Sistemim yavaş yavaş imana geliyor
« Yanıtla #416 : 03 Şubat 2011, 09:08:58 »
Cümleten selamlar dostlar sonunda 1994 Audi 80 Quattro 2.0 aracıma ait resimleri sizlerle paylaşıyorum :)
Önden görünüm:


Profilden görünüm:


Vee mengenteiler görüntülerim :)





Motor genel görünümüm:





Sevgili dostlar, buranın bir VW forumu olduğunu bilmekle beraber Audi'nin de VW'nin kardeşi olduğundan ve aracımda K-jet sistemi kullanılmasından yola çıkarak sizlerle bu resimleri paylaşıyorum. Umarım gereksiz yoğunluğa yol açmıyorum.

Bu arada yorumlarınızı ve mengentiler-kjet tipim hakkında verebileceğiniz bilgileri-tavsiyeleri sabırsızlıkla bekleyeceğim :) Özellikle mengenin Bosch parça numarasına zoom yaptım bir resimde; eğer ki bu kodlu bir mengeni olan, bir yerlerde olduğunu duyan varsa benimle hemen temasa geçsin lütfen. Saygılarımla, hepinize iyi paylaşımlar ve iyi günler dilerim...

Çevrimdışı VolBull

  • İleti: 1018
  • -35 KRL 53-
    • Profili Görüntüle
Ynt: K-Jetronic Sistemim yavaş yavaş imana geliyor
« Yanıtla #417 : 05 Şubat 2011, 15:59:49 »
Araban çok güzelmiş, gayette temiz görünüyor. Ben 2 kapı zannetmiştim, biraz hayal kırıklığına uğradım. Gördüğüm kadarıyla enjeksiyon sistemimiz pek aynı değil. İnşallah düzeltebilirsin problemlerini.

-35 KRL 53- -16 AV 332-
81 Scirocco Mk1 1.6 GL 87 Scirocco Mk2 1.8 GTi 92 BMW 318i

Çevrimdışı ronsard

  • İleti: 16
    • Profili Görüntüle
Ynt: K-Jetronic Sistemim yavaş yavaş imana geliyor
« Yanıtla #418 : 08 Şubat 2011, 14:19:25 »
Eyvallah dostum, evet aracım nazar değmesin yaşına göre oldukça temizdir. Dediğin gibi araç bildiğin 4 kapı sedan ve ilginç bir konsept; belki de bu nedenle ilk kalkışlarda biraz ağır kalıyorum... Benim araba gerçekten 2. viteste 3000-4000 rpm çevirdikten itibaren açılıyor ve uzuyor, orası hakikaten bir eşik.
Benim sistem yanılmıyorsam KE-Motronic diye adlandırılıyor, yani ECU var ve biraz daha elektronik sizinkilere göre. Ama enjeksiyon yine aynı, kesintisiz püskürtme yani CIS mekanik enjeksiyon. LPG'ye ilişkin kaygılarım buradan ileri geliyor. Şu an çok sorunum kalmadı çok şükür, genel anlamda aracımı randımanlı kullanabiliyorum. Bir de benzin biraz ucuzlasa, sonunda herşeyi göze alıp LPG yapacağım bu gidişle  :'(
« Son Düzenleme: 08 Şubat 2011, 14:37:23 Gönderen: ronsard »

Çevrimdışı Mk1GTI

  • İleti: 5819
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: VW Golf mk1 GL
  • Şehir: Çanakkale
Ynt: K-Jetronic Sistemim yavaş yavaş imana geliyor
« Yanıtla #419 : 08 Şubat 2011, 17:35:18 »
Sistemiziniz motronik değil aksine mk2 lerdeki KE-Jetronik sistem. Ateşleme beynine ek birde yakıt ve hava ölçüm beyniniz bulunmakta.  Bu sisteme LPG takan usta sayısı gerçekten çok az. Ve Jetronik sistemdede LPG kullanmak istiyorsanız Benzin kullanımından performansı ve yakıt ekonomisini unutup direk LPG ile yolunuza devam etmeniz gerek.
"Çalışmadan, öğrenmeden, yorulmadan rahat yaşamanın yollarını alışkanlık haline getirmiş milletler, evvela haysiyetlerini, sonra hürriyetlerini ve daha sonra da istikballerini kaybetmeye mahkumdurlar"