Dostlar merhaba, galiba benim mesaj kaynadı GTI konusu açılınca
Ama bu yakıt sorununa acil çözüm bulmam lazım warm up işini çözerek...
Volkan ve Erşan Bey, yanıtlarınıza öncelikle çok teşekkür ederim. Konu şimdi biraz daha kafamda netleşti.
Buradan çok yüksek ihtimalle warm up regulatörümün arızalı olduğu ve motorum sıcakken de ekstra benzin püskürttüğü, bunun sonucunda da sıcak motorda rölantimin yüksek kaldığı sonucuna varıyorum.
Peki sizce bana uygun bu parça nerede bulunur? Ebay ve Ebay Almanya dahil epey araştırdım ama benim model ve motora (benim Audi motor 2.0 16V "ACE" koduyla geçiyor) uygununu göremedim. Bu konuda fikriniz var mı acaba?
Bir de bu parça ve sökülüp takılması konusunda İstanbul'da gidebileceğim ehil bir yer biliyor musunuz? Benim mengeni toplayan ustaya güvenim var ve iyi niyetinden zerre şüphem yok çünkü sağolsun k-jet sistemimin şu an böyle çalışmasını ve arabanın yürümesini ona borçluyum.
Ancak o rölanti yüksekliği arızasının ECU'dan ileri geldiği konusunda ısrarcı ve benim önerilerime de pek kulak asmıyor; ben ne gerekiyorsa herşeyi Bosch sistemle kontrol ettim, K-jet'in hiçbir yerinde hata görünmüyor, sıkıntı ECU'da diyor...
O nedenle bu warmup işini gösterecek başka bir güvenilir yer lazım bana... Bende zaten sökecek beceri ve zaman yok maalesef Sad