Gönderen Konu: lpg  (Okunma sayısı 41518 defa)

Çevrimdışı GolfMk1Cabrio

  • İleti: 10392
  • My Life Golf GTI :)
    • Profili Görüntüle
Ynt: lpg
« Yanıtla #70 : 13 Kasım 2010, 19:08:23 »
Adogan arkadaşım bu söylediklerini fotoğraflarla desteklersen hem bizim açımızdan daha kolay olur hem işaretleyerek sana daha çabuk cevap verebiliriz biraz ayrıntıya gir konuya uzak kalma K-Jet gerçekten çok mükemmel bir sistem düzgün çalıştırmasını bilirsen tamircilerin ağzını açık bırakabilirsin emin ol kaputu kaldırınca karb. arayıpta K-Jet görünce ağzı açık kalan usta çok gördüm ben  :)
ob ein leben nach dem cabrio ist ???

Logged

Çevrimdışı adogan

  • İleti: 67
    • Profili Görüntüle
Ynt: lpg
« Yanıtla #71 : 13 Kasım 2010, 21:53:53 »
http://img[IMG=http://img151.imageshack.us/img151/2481/technomoteurg11.jpg][/IMG]

Uploaded with ImageShack.us151.imageshack.us/img151          Yukardaki mavi işaretli yer
« Son Düzenleme: 13 Kasım 2010, 21:55:54 Gönderen: adogan »

Çevrimdışı VolBull

  • İleti: 1018
  • -35 KRL 53-
    • Profili Görüntüle
Ynt: lpg
« Yanıtla #72 : 14 Kasım 2010, 01:19:31 »
işine yaramış sanırım söylediklerim

Söylediğin gibi benzin kesici taktırdım, fakat problem düzelmedi. Gene 2000 devirin altında titreme yapıyo ve stop ediyo. Mengenteilerdeki benzinin geldigi vidayı söküp içindeki benzini boşaltıp geri takıyom düzeliyo. Bide ek hava regülatörüne kontaktan elektrik verdim rölanti bozukluğu biraz düzeldi. 2500devirle başlıyo, 10 dk sonra 1000 devir oluyo fakat 15 dk sonra rölantide durmayıp stop ediyo, gazı kısıp gene ayarlıyom, gene 15 dk sonra rölantide durmayıp stop ediyo.

Öğrenci adamım ben, yeri gelince tasarruf, yeri gelince adrenalin isterim.

Erşan abı bu enjektörlerin 2sinin daha fazla püskürtme olayını daha sonra sana soracam.
« Son Düzenleme: 14 Kasım 2010, 01:35:50 Gönderen: VolBull »

-35 KRL 53- -16 AV 332-
81 Scirocco Mk1 1.6 GL 87 Scirocco Mk2 1.8 GTi 92 BMW 318i

Çevrimdışı halilom

  • İleti: 285
    • Profili Görüntüle
  • Şehir: Trabzon
Ynt: lpg
« Yanıtla #73 : 14 Kasım 2010, 10:59:57 »

Çevrimdışı adogan

  • İleti: 67
    • Profili Görüntüle
Ynt: lpg
« Yanıtla #74 : 14 Kasım 2010, 18:57:09 »
 merhaba arkadaşlar şu yukardaki resimde benzin regilatörü ve yukardaki mavi kareyle işaretlen miş yerin adını bana yazabilirmisiniz birde benzin pompası çok ses çıkarıyo nedendir yazabilirmisiniz teşekkürler

Çevrimdışı Mk1GTI

  • İleti: 5819
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: VW Golf mk1 GL
  • Şehir: Çanakkale
Ynt: lpg
« Yanıtla #75 : 14 Kasım 2010, 20:02:40 »
Kırmızı okun gösterdiği yerin hemen altında bak aliminyum kasalı bi parça var 2 tane benzin borusu giriyor ona o regulatör..  Açık mavi ile işaretli olanda Çek valf motordan frenvestinghose ı için hava yollar ama geri besleme olmaması için içinde bi valf vardır o engeller.  Koyu mavi ile işaretli olanda termotime switch, 5. enjektörle birbirine bağlıdır marş rölesinden elektirik alır motor sıcak ise 5. rnjektör çalışmasın diye termotime devreyi kestirir.
"Çalışmadan, öğrenmeden, yorulmadan rahat yaşamanın yollarını alışkanlık haline getirmiş milletler, evvela haysiyetlerini, sonra hürriyetlerini ve daha sonra da istikballerini kaybetmeye mahkumdurlar"

Çevrimdışı adogan

  • İleti: 67
    • Profili Görüntüle
Ynt: lpg
« Yanıtla #76 : 14 Kasım 2010, 21:36:17 »
sağol

Çevrimdışı adogan

  • İleti: 67
    • Profili Görüntüle
Ynt: lpg
« Yanıtla #77 : 14 Kasım 2010, 21:56:57 »
benzin regilatörünü söküp temizlemek işe yararmı arabayı ilk çalıştırdığımdamotor soğukken yani stop ediyo rolanti çok düşük oluyo ısınıncs 10  a geliyo devir soğukken birde sesi bi azalıyo bi çoğalıyo sanki hafif hafif gaz verip bırakmak gibi teşekkürler

Çevrimdışı adogan

  • İleti: 67
    • Profili Görüntüle
Ynt: lpg
« Yanıtla #78 : 14 Kasım 2010, 22:12:50 »
açık mavi ile gösterilen yerde 2 çıkış var bende biri boşta doğrumu

Çevrimdışı Mk1GTI

  • İleti: 5819
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: VW Golf mk1 GL
  • Şehir: Çanakkale
Ynt: lpg
« Yanıtla #79 : 14 Kasım 2010, 22:19:48 »
 Evet 2 çıkış vardır. Bir' i distiribitöre gider diğeri orta konsolda vacumm (ekonomi) göstergesine gider..  Regulatörün temizlik ile işi yok. İçinde Bobin sarılı bimetal vardır ya bozulur yada benzini kesmesi için incecik bir çelik metal ve onun üstünde conta vardır bunlar bozulduysa tamir olmuyor komple değişmen lazım..  Bu parça sorunluysa aracın rolentisini düzene sokamassınız.

 Bu parçayı ve emme manifoldunun arkasında ek hava valfini kontrol edin bunlara kontak açıkken 12v gelecek benzin pompasının rolesi ile aynı bağlantıdan ama istersen 10 amper çıkan biyerdende verebilirsin. yani bu 2 parçaya kontak açıkken nasıl benzin pompan çalışıyorsa bunlarda çalışacak.
"Çalışmadan, öğrenmeden, yorulmadan rahat yaşamanın yollarını alışkanlık haline getirmiş milletler, evvela haysiyetlerini, sonra hürriyetlerini ve daha sonra da istikballerini kaybetmeye mahkumdurlar"

Çevrimdışı adogan

  • İleti: 67
    • Profili Görüntüle
Ynt: lpg
« Yanıtla #80 : 14 Kasım 2010, 22:42:24 »
tek yön  vakum adaptörünün takılı olduğu yer emme manifoldumu? onun sol ucunda takılı olan soket gibi birde arkada var ama boşta duruyo o biyere mi takıllacak yoksa onu iptal edip yenisinimi yapmışlar bilemedim n1 de bi regilatör alıp takayım belki düzelir

Çevrimdışı adogan

  • İleti: 67
    • Profili Görüntüle
Ynt: lpg
« Yanıtla #81 : 14 Kasım 2010, 22:55:43 »
http://img139.imageshack.us/img139  Resimde kırmızıyla işaretledim göndere bilecemmi bilmiyorum ama orda bi müşür gibi bi şet var bende oraya takılı kablo yok resimde var o ne acaba

Çevrimdışı adogan

  • İleti: 67
    • Profili Görüntüle
Ynt: lpg
« Yanıtla #82 : 14 Kasım 2010, 22:56:54 »

Çevrimdışı adogan

  • İleti: 67
    • Profili Görüntüle
Ynt: lpg
« Yanıtla #83 : 14 Kasım 2010, 22:59:34 »
« Son Düzenleme: 14 Kasım 2010, 23:09:57 Gönderen: adogan »