Gönderen Konu: solex34pict5  (Okunma sayısı 22566 defa)

Çevrimdışı GolfMk1Cabrio

  • İleti: 10392
  • My Life Golf GTI :)
    • Profili Görüntüle
Ynt: solex34pict5
« Yanıtla #28 : 16 Kasım 2010, 11:50:17 »
Bayramınız kutlu olsun.
Ercihan kardeş anladığım kadarıyla senin araca lpg dönüşümü yapılmamış. Ben aldığımda araba lpg liydi. Üç yıllıık bir serüven benimkisi. Bu üç yılda bu arabayla neler yaşadığımı ben biliyorum.İlk vukuatımız ise arabayı bulunduğum yere beş saatlik yoldan aldım ve getirdiğimin sabahı çalışmadı. İş yerine dolmuşla gittim. O günden beri gelişen sorunlar çözümler sorunlar çözümler... İki kere motor indirildi.Daha anlatsam buralara sığmayacak bi dolu şey.Sonunda çok tatlı bir duruma getirdim arabamı. Şimdi bu karbütratörde boşta duran o fişi halletmem lazım. O kablonun şase olması mantıksız. Çünkü karb. ün üstünde özellikle plastik yalıtkanlarla tutturulmuş. Bunun neye yaradığını anlamam lazım ki arabayı birsüre benzinde kullanıp yakıt ölçümü yapacağım. Gerekirse lpg yi sökeceğim. Tekrar iyi bayramlar.

O zaman şöyle dene birde o fişi takmadan benzinde kullan bi ayarsızlık varsa ayarsızlığın ne olduğu o fişinde nereye takılacağını belli eder zaten benzinde kullanırsın aracın rolentyde durmaz bilirsinki rolenty müşürüne bağlanıyor benim karb. giren fişler 1 tane rolent müşürü 1 tane şase ucu ama bağlı değil 1de bobinden gelen uç başkada bişey yok bende benim karb.'de sulu jikleli ama ben otomatik jikleyi su ile değil bobinden aldığı haraketle açtığını düşünüyorum  :)
ob ein leben nach dem cabrio ist ???

Logged

Çevrimdışı nihat

  • İleti: 246
  • nihat
    • Profili Görüntüle
Ynt: solex34pict5
« Yanıtla #29 : 17 Kasım 2010, 10:50:30 »
Şu anda fiş boşta ve benzinde normal çalışıyor. Sadece rölanti biraz yüksek. Bir de ilginçtir araba benzinde geç çalışıyor. Oysa tüpte motor soğukken bile tink çalışıyor. Daha önce dediğim gibi o fişten bi kabloyla rölanti müşürüne bağlıydı. Şimdi takıp denemeye korkuyorum. Çünkü elektrikçi o kabloyu sökerken iyiki arabayı yakmadığımı söylemişti. Bu konuya lamba tutacak arkadaşa o kadar çok teşekkür edecemki.
http://<a href=" at Urlal.com src="http://i1101.hizliresim.com/2011/1/30/454.jpg"></a>

Çevrimdışı GolfMk1Cabrio

  • İleti: 10392
  • My Life Golf GTI :)
    • Profili Görüntüle
Ynt: solex34pict5
« Yanıtla #30 : 17 Kasım 2010, 12:36:14 »
Şu anda fiş boşta ve benzinde normal çalışıyor. Sadece rölanti biraz yüksek. Bir de ilginçtir araba benzinde geç çalışıyor. Oysa tüpte motor soğukken bile tink çalışıyor. Daha önce dediğim gibi o fişten bi kabloyla rölanti müşürüne bağlıydı. Şimdi takıp denemeye korkuyorum. Çünkü elektrikçi o kabloyu sökerken iyiki arabayı yakmadığımı söylemişti. Bu konuya lamba tutacak arkadaşa o kadar çok teşekkür edecemki.
Rolenty'nin yüksek olması srun değil onu karb. ayarlar ghatta sende ayarlarsın benzinde geç çalışması benzin pompasından olabliri filtrelerin tıkalı olabilir vs. Elektrikçi yakınsa git sor bu kablo ne işe yarıyor diye madem canlı canlı görmüş olayı aydınlatsın  ;)
ob ein leben nach dem cabrio ist ???

Çevrimdışı nihat

  • İleti: 246
  • nihat
    • Profili Görüntüle
Ynt: solex34pict5
« Yanıtla #31 : 17 Kasım 2010, 16:56:13 »
Gökhan kardeşim teşekkürler tavsiyelerin için. Bence de rölanti sorun değil. Ustalara sormaya gelince de onlar şase olduğu kanısındalar. Ben de şase olamayacağını düşünüyorum. Şase olsa neden o kadar yalıtkana ihtiyaç duyulsun değilmi? İlk sayfadaki fotoğraflarda (bi yabancı siteden bulduğum) aynı kablo rölanti müşürüne bağlı. Ancak şimdi ben bu kabloyu kafamdan tekrar oraya bağlayamam. Bir uzman kişinin görüşlerine ihtiyacım var. İlgin için teşekkürler.
http://<a href=" at Urlal.com src="http://i1101.hizliresim.com/2011/1/30/454.jpg"></a>

Çevrimdışı GolfMk1Cabrio

  • İleti: 10392
  • My Life Golf GTI :)
    • Profili Görüntüle
Ynt: solex34pict5
« Yanıtla #32 : 18 Kasım 2010, 00:16:03 »
Gökhan kardeşim teşekkürler tavsiyelerin için. Bence de rölanti sorun değil. Ustalara sormaya gelince de onlar şase olduğu kanısındalar. Ben de şase olamayacağını düşünüyorum. Şase olsa neden o kadar yalıtkana ihtiyaç duyulsun değilmi? İlk sayfadaki fotoğraflarda (bi yabancı siteden bulduğum) aynı kablo rölanti müşürüne bağlı. Ancak şimdi ben bu kabloyu kafamdan tekrar oraya bağlayamam. Bir uzman kişinin görüşlerine ihtiyacım var. İlgin için teşekkürler.
Etrafının yalıtkan olması onun şase ucu olmadığı göstermez sakın kendi kafana göre iş yapma en iyi tekrar elektrikçine git sor öğren olmadı yakınında karb.cü varsa sor öğren  :tamamdir
ob ein leben nach dem cabrio ist ???

Çevrimdışı Mk1GTI

  • İleti: 5819
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: VW Golf mk1 GL
  • Şehir: Çanakkale
Ynt: solex34pict5
« Yanıtla #33 : 18 Kasım 2010, 10:28:43 »
Ben söylim o ısıtıcının fişi rolenti düzenleyici ile aynı hattan elektrik alır ve karb. de benzinin geçtiği bi bölmeyi sıcak tutar.
"Çalışmadan, öğrenmeden, yorulmadan rahat yaşamanın yollarını alışkanlık haline getirmiş milletler, evvela haysiyetlerini, sonra hürriyetlerini ve daha sonra da istikballerini kaybetmeye mahkumdurlar"

Çevrimdışı nihat

  • İleti: 246
  • nihat
    • Profili Görüntüle
Ynt: solex34pict5
« Yanıtla #34 : 18 Kasım 2010, 10:47:14 »
Hah işte duymak istediğim bilgi buydu. Erşan kardeş teşekkürler. Ben şimdi bu bilgiyle o fişi rahatlıkla rölanti müşürü ile birlikte bağlayabilirim.Birazdan gidip bi güzel fiş ayarlayacağım ve bağlayacağım. Yüzbinlerce teşekkürler.
http://<a href=" at Urlal.com src="http://i1101.hizliresim.com/2011/1/30/454.jpg"></a>

Çevrimdışı Mk1GTI

  • İleti: 5819
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: VW Golf mk1 GL
  • Şehir: Çanakkale
Ynt: solex34pict5
« Yanıtla #35 : 18 Kasım 2010, 10:49:42 »
 Valla 3 sayfa geyik yapmışınız  :saskin: . hiçbir usta onun neolduğunu bulamadımı sanayide ayıp valla.. Bıraksınlar bu işleri.
« Son Düzenleme: 18 Kasım 2010, 10:50:05 Gönderen: Mk1GTI »
"Çalışmadan, öğrenmeden, yorulmadan rahat yaşamanın yollarını alışkanlık haline getirmiş milletler, evvela haysiyetlerini, sonra hürriyetlerini ve daha sonra da istikballerini kaybetmeye mahkumdurlar"

Çevrimdışı nihat

  • İleti: 246
  • nihat
    • Profili Görüntüle
Ynt: solex34pict5
« Yanıtla #36 : 18 Kasım 2010, 11:22:24 »
Erşan kardeş ben adıyaman dayım inanki bulamadık. Hatta bi elektrikçi arabayı yakmadığıma şükretmemi söyledi ve de söktü attı kabloyu. Şimdi yeniden takalım da sonuçları yazalım burdan. Tekrar teşekkürler.
http://<a href=" at Urlal.com src="http://i1101.hizliresim.com/2011/1/30/454.jpg"></a>

Çevrimdışı brkdmr38

  • İleti: 1017
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: "00 2.5 TDI T4-"04 1.4 TDI 6Y Fabia
  • Şehir: Kayseri
Ynt: solex34pict5
« Yanıtla #37 : 18 Kasım 2010, 11:42:05 »
Erşan abi sana mk1 mekanik-teknik üzerine bir işletme açalım sanayidekiler halt yemiş senin yanında
'Golf MK1 Yaşam Tarzıdır. Birkere Bulaştımı Kurtulması zordur Kurtulanda Hayattan Zevk Almayı Unutandır.. ' DR.Erşan Varol

Z.M.Sigorta Ve Kaskoda Uygun Fiyatlar.

Çevrimdışı nihat

  • İleti: 246
  • nihat
    • Profili Görüntüle
Ynt: solex34pict5
« Yanıtla #38 : 21 Kasım 2010, 18:38:32 »
Evet ilgili arkadaşlar güzelce bağladım kabloyu.  Daha önce 15binde çalışıyordu şimdi normal seviyeye geldi. Ama düzensiz çalışma durumu devam ediyor. Motor kafasına göre bi düşüyor bi yükseliyor sıklıkla da stop ediyor. Karb.ün bakımları yapıldı diyafram falan değişti. Fişi de yerine taktık. Bastımmı çak güzel gidiyor ama zırt pırt stop ettiğinden ve de stres yaptığından şimdilik bu benzin sevdasından vazgeçeceğim gibi. Lpg ye devam. İyi bir karb. ustası bulana kadar. Herkese iyi forumlar.
http://<a href=" at Urlal.com src="http://i1101.hizliresim.com/2011/1/30/454.jpg"></a>

Çevrimdışı Han

  • İleti: 5636
  • Her Şey Golf Mk1 ve Dostluk İçin.
    • Profili Görüntüle
Ynt: solex34pict5
« Yanıtla #39 : 21 Kasım 2010, 19:45:41 »
bence vazgeçme hava alıyor bir yerden ucuz bir maliyetle çözülecek durumdayken pes etme dostum :tamamdir
takozu contaları kontrol et
işin içinde erci var ise gerisi teferruattır :D
http://GolfMk1Ciyiz.Biz Her Şey Golf Mk1 İçin

Çevrimdışı nihat

  • İleti: 246
  • nihat
    • Profili Görüntüle
Ynt: solex34pict5
« Yanıtla #40 : 25 Kasım 2010, 18:42:16 »
Vazgeçmedim Ercihan kardeş. Rölanti memesi uydurma yapılmış birde tıkanmış. Şimdi çok tatlı çalışıyor. Şimdi sıra depoyu temizletmek ve fulleyip denemek. Ercihan ve Gökhan kardeşim verdiğiniz destek için sonsuz teşekkürler.
http://<a href=" at Urlal.com src="http://i1101.hizliresim.com/2011/1/30/454.jpg"></a>

Çevrimdışı Han

  • İleti: 5636
  • Her Şey Golf Mk1 ve Dostluk İçin.
    • Profili Görüntüle
Ynt: solex34pict5
« Yanıtla #41 : 25 Kasım 2010, 19:43:47 »
Eğer bulamadığın karbüratör parçası olursa yolla bana örneği buluruz aynısını  :tamamdir
bu iyi haber beni çok sevindirdi artık depoyu fulle bir test et :D
ama bujilerin platinin ateşleme sistemin iyi mi iyi değilse onları toparla sonra test et ne kadar yakıyor diye.
avans ayarınıda iyi ayarlatki yakıtta çok etkisi oluyor
işin içinde erci var ise gerisi teferruattır :D
http://GolfMk1Ciyiz.Biz Her Şey Golf Mk1 İçin