Gönderen Konu: İstanbul'dan Golf MK1  (Okunma sayısı 8346 defa)

Çevrimdışı Mk1GTI

  • İleti: 5819
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: VW Golf mk1 GL
  • Şehir: Çanakkale
Ynt: İstanbul'dan Golf MK1
« Yanıtla #14 : 02 Kasım 2010, 15:38:58 »
dizelin çok yakması pompadan olabilir. pompa ayarsızsa ya da enjektörler yıpranmışsa damlatıyorsa çok yakar. aynı sorun bende de var. enjektörleri değiştirip deniyecem bi de.

20 liraya 150 km anca görüyorum ya :D

 Cahit çok yüksek değil gene bende 20 TL ye anca 180-190km işte. Şehir içide 160-170km anca.
"Çalışmadan, öğrenmeden, yorulmadan rahat yaşamanın yollarını alışkanlık haline getirmiş milletler, evvela haysiyetlerini, sonra hürriyetlerini ve daha sonra da istikballerini kaybetmeye mahkumdurlar"

Logged

Çevrimdışı Han

  • İleti: 5636
  • Her Şey Golf Mk1 ve Dostluk İçin.
    • Profili Görüntüle
Ynt: İstanbul'dan Golf MK1
« Yanıtla #15 : 02 Kasım 2010, 15:51:05 »
ben 25 tlye 150km gidiyorum şehirler arası :D ayarlar düzgünken :D (benzinli)
işin içinde erci var ise gerisi teferruattır :D
http://GolfMk1Ciyiz.Biz Her Şey Golf Mk1 İçin

Çevrimdışı VolBull

  • İleti: 1018
  • -35 KRL 53-
    • Profili Görüntüle
Ynt: İstanbul'dan Golf MK1
« Yanıtla #16 : 02 Kasım 2010, 15:52:23 »
Ben 10-12tl arası gaz ile 100km gidiyorum şehirler arası. Hemde ayarsız haliyle. Fakat şehiriçi 2 kata çıkıyo neredeyse.

-35 KRL 53- -16 AV 332-
81 Scirocco Mk1 1.6 GL 87 Scirocco Mk2 1.8 GTi 92 BMW 318i

Çevrimdışı Mk1GTI

  • İleti: 5819
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: VW Golf mk1 GL
  • Şehir: Çanakkale
Ynt: İstanbul'dan Golf MK1
« Yanıtla #17 : 02 Kasım 2010, 16:16:48 »
 Benzinde motor sıralı püskürtme olmadığı sürece şehir içi tüketimi herzaman yüksek olur. Sıralı sistemin amacı yakıt miktarını ayarlmak içindir zaten sıralı sistemin teknolojisi dizel mantığından gelir..

Volkana özel cevap = K-jet subap üstüne işer o yüzden sıralı değildir mantığı.
"Çalışmadan, öğrenmeden, yorulmadan rahat yaşamanın yollarını alışkanlık haline getirmiş milletler, evvela haysiyetlerini, sonra hürriyetlerini ve daha sonra da istikballerini kaybetmeye mahkumdurlar"

Çevrimdışı VolBull

  • İleti: 1018
  • -35 KRL 53-
    • Profili Görüntüle
Ynt: İstanbul'dan Golf MK1
« Yanıtla #18 : 02 Kasım 2010, 16:46:15 »
Erşan abi ben benzine hala geçemediğim için benzinin ne kadar yaktığını bilmiyorum. Bu yüzden gazda verilerimi söylüyorum.  :(

Hazır yakalamışken seni sorayım bi ya. Scirocco bölümünde bize bilgi alışverişi sağlayacak kimse yok. Benim arabayı şu weber karbüratöre çevirmeye kalksam, performansta ne kadar düşüş yaşarız? Bir de kaça patlar bu weber karbüratör ve manifoldu? Yeni gördüm de ben bu DCOE weber karbüratörü  :D

Başlıktan farklı soru sormamın bi sakıncası yoktur inşallah  :melek:
« Son Düzenleme: 02 Kasım 2010, 18:32:53 Gönderen: VolBull »

-35 KRL 53- -16 AV 332-
81 Scirocco Mk1 1.6 GL 87 Scirocco Mk2 1.8 GTi 92 BMW 318i

Çevrimdışı mdsezen

  • İleti: 343
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: Golf mk3 Gti 1997
  • Şehir: İstanbul
Ynt: İstanbul'dan Golf MK1
« Yanıtla #19 : 02 Kasım 2010, 18:19:21 »
hosgeldın hayırlı olsun ;)

Çevrimdışı cahitarsal

  • İleti: 1096
  • Her zaman soru sorki,cozum urete bilesin..
    • Profili Görüntüle
Ynt: İstanbul'dan Golf MK1
« Yanıtla #20 : 19 Kasım 2010, 14:41:25 »
benıde 20 tl ye 130 gdıyorum nasıl olcak su pompa ve enjektore bır bakım yaptırıyımda  :D
Kzu İbiza Stage 3 Upgrade Pd Engine..

Çevrimdışı escocem

  • Volkswagen Türkiye
  • İleti: 3258
  • street racer
    • Profili Görüntüle
Ynt: İstanbul'dan Golf MK1
« Yanıtla #21 : 19 Kasım 2010, 15:10:14 »
bilye dağıtan teker ön teker ise fren pistonunun sıkı olmasından dolayı fazla ısınıp bilyeyi çok daha kısa kullanıyor olabilirsin bi baktır derim.