ARACIN ORJİNAL VERİLERİ: 55 kW @ 4800 rpm = 75 HP - 135 nm @ 2800-3600 rpm
Motorda olanlar:
1- Colombo-Bariani dereceli egzantrik mili
2- Simota CAI
3- Ecutuned chip
4- Dbilas emme manifoldu
5- Sachs
spor baskı balata
6- Raceland 4-2-1 header
7- Sebring katalitik iptali
8- Sebring orta susturucu
9- Sebring son susturucu
10- 48 mm ara borular
11- Apexi neo
12- Splitfire buji ve kabloları
13- Nano-çarçur
14- Para sayma makinası ve ıvır zıvır (kondasatörler, topraklama vs)
bu da son remap yapılmış hali, böylece atmosferik olarak noktayı koyuyorum:) bir ara rotrex sc bulursam alıcam, ya da bir scirocco alıcam
Uploaded with
ImageShack.usatmosferik olarak daha fazlası için
-yüksek sıkıştırmalı piston
-kapak taşlama
-port polish
lazım ama motorun içine girmeye değmeyecek güç artışı olacağını zannediyorum ....polo 6n 1.6 8v 75hp 100hp'ye bu şekilde ulaşıyormuş:)
araba orjinalden hafif olmasa yapılan işlemler için değmez derdim ama hafif olduğu (925 kg) için hızlanması iyi
bir de gtech ölçümü var, 0-100 km/h 8.93 sn, bu ölçümde dereceli egzantrik mili, onno chip, kutu içi green, 4-2-1 header, sebring son susturucu var, araç ağırlığını ben dahil ıvır zıvırla 1024 kg girmişim, bu değerin ölçüm hassasiyetini etkileyen bir faktör olduğu unutulmamalı ...
Uploaded with
ImageShack.us