Gönderen Konu: Camaro Proje Başladı (3. Sayfa)  (Okunma sayısı 80690 defa)

Çevrimdışı yesilkrt

  • İleti: 1283
  • Boks sporsa, savaş olimpiyattır.
    • Profili Görüntüle
Ynt: Camaro Proje Başladı (3. Sayfa)
« Yanıtla #168 : 22 Kasım 2011, 17:51:22 »
merakla bekliyoruz. fotosuz koma bizi
MK-IV- Comfortline

Logged

Çevrimdışı MuYMuY

  • İleti: 277
    • Profili Görüntüle
Ynt: Camaro Proje Başladı (3. Sayfa)
« Yanıtla #169 : 29 Kasım 2011, 20:57:13 »
Ufak tefek gelişmeler var arabayla ilgili , arka panel de bir ölçü sorunumuz vardı neyseki bir tanıdığımda 2 tane 74 camaro var hemen kaptım benim ustayı götürdüm arabaların yanına ölçülerimizi aldık ve 2 günde hemen sağ farın kaba ayarı bitti , bu arada yeni jantlarımızıda denedik arabanın üzerinde , keşke 10" genişlikte olanı alsaymışım dedim çünkü daha yerimiz varmış çamurluklarımızın içinde :) neyse yaza belik 10x15" jantlar ve Nitto 555R larla bi yaz hediyesi yaparız CUK umuza :D


















Çevrimdışı STAK67

  • Volkswagen Türkiye - 2
  • İleti: 4836
  • Hasan Ali
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: Golf 1 Cabriolet
  • Şehir: Ankara
Ynt: Camaro Proje Başladı (3. Sayfa)
« Yanıtla #170 : 29 Kasım 2011, 20:59:01 »
kolay gelsin :) ne zaman geri dönecek yollara :) bu arada jant seçimi çok iyi tabi dediğin gibi biraz daha büyütebilirdin :)

Çevrimdışı GolfMk1Cabrio

  • İleti: 10392
  • My Life Golf GTI :)
    • Profili Görüntüle
Ynt: Camaro Proje Başladı (3. Sayfa)
« Yanıtla #171 : 29 Kasım 2011, 21:12:44 »
Takabildiğin kadar kalın lastik tak  >:D
ob ein leben nach dem cabrio ist ???

Çevrimdışı MuYMuY

  • İleti: 277
    • Profili Görüntüle
Ynt: Camaro Proje Başladı (3. Sayfa)
« Yanıtla #172 : 29 Kasım 2011, 21:15:01 »
Takabildiğin kadar kalın lastik tak  >:D

önler 225 arkalar 275 olucak fazlada abartmaya gerek yok :)

Çevrimdışı cavanozz

  • İleti: 1666
  • Can
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: MK III Sportline, MK I GTI, MK IV Pasific, Passat SW 1.4 TSI Comfortline, Sharan 1.9 TDI Highline
  • Şehir: İstanbul
Ynt: Camaro Proje Başladı (3. Sayfa)
« Yanıtla #173 : 29 Kasım 2011, 21:22:52 »
önceki jantları da çok iyi duruyordu..  bunlarda çok iyi :)
yeni yine yeniden..!! 8)

Çevrimdışı braveheart53

  • İleti: 938
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: GOLF 1.4 TSİ 160 HİGLİNE
Ynt: Camaro Proje Başladı (3. Sayfa)
« Yanıtla #174 : 29 Kasım 2011, 21:55:50 »
dudak ısırtan bir proje. ben de çok severim ama çok para isteyen bir uğraş.  geçenlerde sahibindende 20000 liraya mustang vardı satıldı..
kendi aracımı pert etmiş kadar üzüldüm valla....
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-klasik-araclar-klasik-otomobiller-ford-gercek-efsaneler-olmez/pasif-ilan/#classifiedTitle

Çevrimdışı STAK67

  • Volkswagen Türkiye - 2
  • İleti: 4836
  • Hasan Ali
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: Golf 1 Cabriolet
  • Şehir: Ankara
Ynt: Camaro Proje Başladı (3. Sayfa)
« Yanıtla #175 : 29 Kasım 2011, 21:58:12 »
dudak ısırtan bir proje. ben de çok severim ama çok para isteyen bir uğraş.  geçenlerde sahibindende 20000 liraya mustang vardı satıldı..
kendi aracımı pert etmiş kadar üzüldüm valla....
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-klasik-araclar-klasik-otomobiller-ford-gercek-efsaneler-olmez/pasif-ilan/#classifiedTitle
koyduğun araba mustang değil ki :) ankarada yapıyolardı bundan.Taunus kasasına 5000 lira verince :) buda onlardan biri bunun bide sarısı vardı oda satılıktı 15000 liraya :) onu al sende istersen takip et belki düşer yakında

Çevrimdışı braveheart53

  • İleti: 938
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: GOLF 1.4 TSİ 160 HİGLİNE
Ynt: Camaro Proje Başladı (3. Sayfa)
« Yanıtla #176 : 29 Kasım 2011, 22:19:27 »
taunus kasasında v8 motor varmı? bide otomatik şanzuman? hepsini geçtim 4 kapı taunusu 5000 liraya kimse 2 kapılı mustang yapamaz.  diye düşünüyorum.
« Son Düzenleme: 29 Kasım 2011, 22:22:19 Gönderen: braveheart53 »

Çevrimdışı MuYMuY

  • İleti: 277
    • Profili Görüntüle
Ynt: Camaro Proje Başladı (3. Sayfa)
« Yanıtla #177 : 29 Kasım 2011, 22:26:59 »
koyduğun araba mustang değil ki :) ankarada yapıyolardı bundan.Taunus kasasına 5000 lira verince :) buda onlardan biri bunun bide sarısı vardı oda satılıktı 15000 liraya :) onu al sende istersen takip et belki düşer yakında
O ilandaki mustang evet fakat 1973 te olan petrol krizi sonrası Amerikan araçların hepsini gücü düştü ve kasaları değişti , mustang te 1974 modeli ile birlikte tarihe gömüldü ki resimlerdende belli oluyor :D

Çevrimdışı braveheart53

  • İleti: 938
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: GOLF 1.4 TSİ 160 HİGLİNE
Ynt: Camaro Proje Başladı (3. Sayfa)
« Yanıtla #178 : 29 Kasım 2011, 22:34:33 »
iyi güzel de v8 motorun gücü ne kadar da düşük olsa en az 250 hp. sadece elektro mekanik ateşleme ile 8 silindir bir motoru en az 40-50 hp oynatır ki zaten bu yeter ve artar. 20000 liraya gerçekten kaçırılmayacak bir klasikti. zaten klasik araç toplayacaksam ya camaro yada o kasa mustang isterdim. ama ben tercihimi mustangdan yana kullanırdım :)

Çevrimdışı STAK67

  • Volkswagen Türkiye - 2
  • İleti: 4836
  • Hasan Ali
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: Golf 1 Cabriolet
  • Şehir: Ankara
Ynt: Camaro Proje Başladı (3. Sayfa)
« Yanıtla #179 : 29 Kasım 2011, 22:42:04 »
iyi güzel de v8 motorun gücü ne kadar da düşük olsa en az 250 hp. sadece elektro mekanik ateşleme ile 8 silindir bir motoru en az 40-50 hp oynatır ki zaten bu yeter ve artar. 20000 liraya gerçekten kaçırılmayacak bir klasikti. zaten klasik araç toplayacaksam ya camaro yada o kasa mustang isterdim. ama ben tercihimi mustangdan yana kullanırdım :)

o arabanın benim gözümde bi klasik değeri yok :) tek kapılı bisürü taunus geziniyo sokakta motoruna dikkat etmedim zaten

Çevrimdışı MuYMuY

  • İleti: 277
    • Profili Görüntüle
Ynt: Camaro Proje Başladı (3. Sayfa)
« Yanıtla #180 : 29 Kasım 2011, 22:44:49 »
iyi güzel de v8 motorun gücü ne kadar da düşük olsa en az 250 hp. sadece elektro mekanik ateşleme ile 8 silindir bir motoru en az 40-50 hp oynatır ki zaten bu yeter ve artar. 20000 liraya gerçekten kaçırılmayacak bir klasikti. zaten klasik araç toplayacaksam ya camaro yada o kasa mustang isterdim. ama ben tercihimi mustangdan yana kullanırdım :)

O arabaya bırak 20.000tl , 2.000 tl bile fazla tamamen çöp bir araba hiç bir kalasikliği kalmamış , 1976 mustanglerdeki V8 in fabrika verisi 136hp , HEI ilede 40-50 hp alınmaz. Kesinlikle böyle arabalara heves etmeyin. 4 kapı Nova bile bu arabadan daha amerikan bence... Mustang den yana kullanabilirsiniz tabi recihinizi ama bu ilandaki araç gerçek mustang değil. Bu arada şöyle birşeyde vardır Chevrolet çiler Ford çuları pek sevmez hatta bir lafları vardır :D Ford kullanacağıma Chevrolet iterim daha iyi. Tabi ben bunlardan değilim '69 fastback görürsem ağızım suyu akar :D

Çevrimdışı braveheart53

  • İleti: 938
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: GOLF 1.4 TSİ 160 HİGLİNE
Ynt: Camaro Proje Başladı (3. Sayfa)
« Yanıtla #181 : 29 Kasım 2011, 23:27:07 »
o arabanın benim gözümde bi klasik değeri yok :) tek kapılı bisürü taunus geziniyo sokakta motoruna dikkat etmedim zaten

76 model mustang in gözünüzde klasik değeri olmaması şaşırtıcı valla ne diyim. :) taunus la bu aracın arka kısmında ve karoser hatlarında dağlar kadar fark var nasıl taunusa benzettiniz anlamadım doğrusu.

O arabaya bırak 20.000tl , 2.000 tl bile fazla tamamen çöp bir araba hiç bir kalasikliği kalmamış , 1976 mustanglerdeki V8 in fabrika verisi 136hp , HEI ilede 40-50 hp alınmaz. Kesinlikle böyle arabalara heves etmeyin. 4 kapı Nova bile bu arabadan daha amerikan bence... Mustang den yana kullanabilirsiniz tabi recihinizi ama bu ilandaki araç gerçek mustang değil. Bu arada şöyle birşeyde vardır Chevrolet çiler Ford çuları pek sevmez hatta bir lafları vardır :D Ford kullanacağıma Chevrolet iterim daha iyi. Tabi ben bunlardan değilim '69 fastback görürsem ağızım suyu akar :D

valla şöyle söyliyim amerikan arabalarından pek anlamam. klasikliği kalmamış derken? karoser hatları bence çok düzgün duruyor. sitede 100 bin tl ye satılanlarla aynı. ilanda daha önce kesinlikle çürüksüzdür yazıyodu. iç kabin olarak da orjinale benziyor.  görüntü anlamında klasik araçlardan en çok sevdiğim kasa bu. hatta arkası camaro ya benziyor. motor olayına gelince 26 m v6 fort motoru 130-140 hp arası güç üretiyor. v8 motorun aynı hp de olacağını sanmıyorum. elektro mekanik ateşlemeye gelince siz daha iyi bilirsiniz ama 8v motorların yüksek devirlere çıkmamasının sebebi ufacık bir daire etrafında platinin 8 kere açılıp kapanmasıdır. yüksek devirlerde 8 pistonun en az 2-3 tanesi içerideki yakıtı yakamadan eksozdan salıverir. 250 hp lik bir v8 motor elektro mekanik ateşleme ile en az 40 hp kazanırki.. zaten bu hp yi yüksek devire çıkarak çok rahat kazanır. bilindiği gibi beygir=tork x devir /7023 burda tork sabit ve v8 motorun torkundan bahsediyoruz, elektonik ateşleme ile devir bandını daha fazla uzatacağınızdan kazanacağınız hp de ona göre artacaktır. ama dediğim gibi amerikan toplayan sizsiniz daha iyi bilirsiniz. bir sorum daha olacak gerçek mustang değil demenizin sebebi beygir yüzünden mi yoksa başka bir sebebi mi var?