76 model mustang in gözünüzde klasik değeri olmaması şaşırtıcı valla ne diyim. taunus la bu aracın arka kısmında ve karoser hatlarında dağlar kadar fark var nasıl taunusa benzettiniz anlamadım doğrusu.valla şöyle söyliyim amerikan arabalarından pek anlamam. klasikliği kalmamış derken? karoser hatları bence çok düzgün duruyor. sitede 100 bin tl ye satılanlarla aynı. ilanda daha önce kesinlikle çürüksüzdür yazıyodu. iç kabin olarak da orjinale benziyor. görüntü anlamında klasik araçlardan en çok sevdiğim kasa bu. hatta arkası camaro ya benziyor. motor olayına gelince 26 m v6 fort motoru 130-140 hp arası güç üretiyor. v8 motorun aynı hp de olacağını sanmıyorum. elektro mekanik ateşlemeye gelince siz daha iyi bilirsiniz ama 8v motorların yüksek devirlere çıkmamasının sebebi ufacık bir daire etrafında platinin 8 kere açılıp kapanmasıdır. yüksek devirlerde 8 pistonun en az 2-3 tanesi içerideki yakıtı yakamadan eksozdan salıverir. 250 hp lik bir v8 motor elektro mekanik ateşleme ile en az 40 hp kazanırki.. zaten bu hp yi yüksek devire çıkarak çok rahat kazanır. bilindiği gibi beygir=tork x devir /7023 burda tork sabit ve v8 motorun torkundan bahsediyoruz, elektonik ateşleme ile devir bandını daha fazla uzatacağınızdan kazanacağınız hp de ona göre artacaktır. ama dediğim gibi amerikan toplayan sizsiniz daha iyi bilirsiniz. bir sorum daha olacak gerçek mustang değil demenizin sebebi beygir yüzünden mi yoksa başka bir sebebi mi var?
maşallah kolay gelsin parçaların çoğu yenilendi sanırım