Gayette güzel olmuştu. Tüp beynide bozulmuş ve rölantiyi ayarlayamıyodu, onada BRC beyin taktırdık. Hep istediğim fakat taktıktan sonra pişman olduğum performans hava filtresine de sahiptim. Babam bu filtreye karşı çıkmıştı fakat başka filtre bulamadığımız için takmak zorunda kalmıştık. LPG'de gayet güzel çalışıyordu ve hiç bir rölanti problemimiz kalmamıştı. Fakat benzin motoru gereğinden fazla basınç uyguladığı için benzini taşırıyordu. Alttaki yüksek basınç basan motoru çıkardık ve depodaki motor ile çalıştırdık. Fakat bu seferde yakıt benzin geridönüş borusundan geliyordu. Saolsun biönceki ustalardan biri artık motoru değiştiren mi yoksa depoyu temizleyen mi bilemiyorum boruları ters bağlamıştı. Fakat geç kaldık, K-Jet katliamı çoktan yapılmıştı.
Havalar soğuyunca bir problem daha ortaya çıkmıştı. Karbüratör 2 yıldır yattığı için jiklesi kurumuş ve görevini yapamıyordu ve motor 1-2 dakikalık marş sonrasında anca çalışıyordu. Bu sayede aküden yapıyodur diye akümüzüde değiştirdik.
Tekirdağ'ın tek karbüratör ustası 300tl ye karbüratörü komple temizliyormuş. Birde benzinde çalıştırabilmek için benzin otomatiği takmak gerekiyordu. Masraftan kurtulduk derken gene masraf çıkmıştı. Arabanın orjinalliğini bozmak ve en çokta performans için aldığım arabaya 75bg lik arabanın karbüratörünü koymak çok zoruma gitmişti. Forumdaşlarımdan Allah razı olsun (Başta Erşan Abimizden) K-Jet'in ne kadar basit bir sistem olduğunu ve hiçbir ustaya gerek olmadığını öğrendik.
Gittim ve manifoltumu geri taktırdım. Sistemimi bigüzel yerine oturtturdum. Forumdan bulduğum çıkma mengenteileri de taktıktan sonra benzinde çalışmasını sağladım.