Gönderen Konu: K-Jet Sert Kalkış sorunu  (Okunma sayısı 22473 defa)

Çevrimdışı VolBull

  • İleti: 1018
  • -35 KRL 53-
    • Profili Görüntüle
Ynt: K-Jet Sert Kalkış sorunu
« Yanıtla #42 : 24 Aralık 2010, 22:27:38 »
520TL Vergi borcu
500TL Muayene borcu gecikme zammı ile birlikte
300TL Şanzıman
300TL Debriyaj seti
400TL Motor inecek bloktaki şanzıman bağlantı yerlerine döküm kaynağı yapılacak şanzıman takılacak
1500TL Kaporta boya
200TL Sigorta
XXX TL Sigortanın gecikme zammı

Topla işte aklıma gelenler bunlar.


-35 KRL 53- -16 AV 332-
81 Scirocco Mk1 1.6 GL 87 Scirocco Mk2 1.8 GTi 92 BMW 318i

Logged

Çevrimdışı VolBull

  • İleti: 1018
  • -35 KRL 53-
    • Profili Görüntüle
Ynt: K-Jet Sert Kalkış sorunu
« Yanıtla #43 : 24 Aralık 2010, 22:28:19 »
Aynen bende en sevmediğim otomobil türü jip tir araba dediğin ufak olucak tek kapı spor olucak yer3-5 cm gidicek kasislerde yavaşlıycaksın altı yere sürttümü biraz canın yanıcak  >:D Ohh mis gibi Wolfsburg direksiyıonuda takmış  :sevgi:

Bende aynen senin gibi düşünüyorum, götünüğn yere değeceği hissini vericek sana araba.

-35 KRL 53- -16 AV 332-
81 Scirocco Mk1 1.6 GL 87 Scirocco Mk2 1.8 GTi 92 BMW 318i

Çevrimdışı VolBull

  • İleti: 1018
  • -35 KRL 53-
    • Profili Görüntüle
Ynt: K-Jet Sert Kalkış sorunu
« Yanıtla #44 : 24 Aralık 2010, 22:29:22 »
Bide motor yağ yakıyodu. 2000TL de motor yapma ekle Hasan. Daha doğrusu benim karbüratör kapağı uydurma olduğu için usta motor havasını boşluğa bırakmıştı, rampa çıkıncada ordan yağ atıyo ve egzosta değen yağın dumanı içeri doluyodu  ::) Ne günlerdi yaa  :'(
« Son Düzenleme: 24 Aralık 2010, 22:31:19 Gönderen: VolBull »

-35 KRL 53- -16 AV 332-
81 Scirocco Mk1 1.6 GL 87 Scirocco Mk2 1.8 GTi 92 BMW 318i

Çevrimdışı STAK67

  • Volkswagen Türkiye - 2
  • İleti: 4836
  • Hasan Ali
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: Golf 1 Cabriolet
  • Şehir: Ankara
Ynt: K-Jet Sert Kalkış sorunu
« Yanıtla #45 : 24 Aralık 2010, 22:31:38 »
işi çokmuş yau ama çok hoş araba  :-\  geçmiş olsun valla ben bilmiodum senin arabanın durumlarını

Çevrimdışı VolBull

  • İleti: 1018
  • -35 KRL 53-
    • Profili Görüntüle
Ynt: K-Jet Sert Kalkış sorunu
« Yanıtla #46 : 24 Aralık 2010, 22:32:57 »
Ona 4000-5000tl vereceğime bu arabayı 6000e aldım işte. Hem mantıklı hem mantıksız iş yaptım

-35 KRL 53- -16 AV 332-
81 Scirocco Mk1 1.6 GL 87 Scirocco Mk2 1.8 GTi 92 BMW 318i

Çevrimdışı Mk1GTI

  • İleti: 5819
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: VW Golf mk1 GL
  • Şehir: Çanakkale
Ynt: K-Jet Sert Kalkış sorunu
« Yanıtla #47 : 24 Aralık 2010, 23:00:16 »
 Bence mantıksız. birisi değersiz birisi değerli bir kasa aslında. mk1 scirocco artık tr de çok nadir kaldı ve byada orj parçaları ile duruyordu sanırım sendeki. Bir hurdacıyı dolaşarak toplu malzme ile parçaları temin edebilirdin ona ama tek tek almaya kaktımı ve yanlış adresleri dolaştımı fiyat uçar. Burda şanzımanı sorarsın 500-600 derler yerini bulursun 250-300 e alırsın kapişşş.. Hatta senin blokta kırılma falan vardı sanırım gidip bitane komple motor şanzıman bulucaksın ona 1500TL nasıl olsa ruhsat değişçek muayene gecikmesi ödemeyeksin böylece. Geriye vergisi kalıyor onada af çıkıcak gider taksitlendirirsin yada peşin düşük ödersin. Biraz koşturmak lazım ama bence değer..
"Çalışmadan, öğrenmeden, yorulmadan rahat yaşamanın yollarını alışkanlık haline getirmiş milletler, evvela haysiyetlerini, sonra hürriyetlerini ve daha sonra da istikballerini kaybetmeye mahkumdurlar"

Çevrimdışı VolBull

  • İleti: 1018
  • -35 KRL 53-
    • Profili Görüntüle
Ynt: K-Jet Sert Kalkış sorunu
« Yanıtla #48 : 24 Aralık 2010, 23:05:38 »
Şanzıman bulmuştum 250tl ye. Fakat para yoktu nasıl alacaktım? Motor indir bindir kaporta şu bu adam etmek için en az 4500tl yiyecekti. Fakat benim şanzımanı bile alacak param yoktu.

-35 KRL 53- -16 AV 332-
81 Scirocco Mk1 1.6 GL 87 Scirocco Mk2 1.8 GTi 92 BMW 318i

Çevrimdışı VolBull

  • İleti: 1018
  • -35 KRL 53-
    • Profili Görüntüle
Ynt: K-Jet Sert Kalkış sorunu
« Yanıtla #49 : 24 Aralık 2010, 23:12:53 »
Biz bu arabayı aldığımızda arabanın üst kapağı ve karbüratörü hacı murata aitti. Babam Bursa'da hurdacılardan buldu, orjinal temizini taktı. Yapmadığı masraf kalmadı. Fakat sanayide şerefsizlere denk geldin mi daha araban iflah olmaz, bizimkide öyle oldu.

-35 KRL 53- -16 AV 332-
81 Scirocco Mk1 1.6 GL 87 Scirocco Mk2 1.8 GTi 92 BMW 318i

Çevrimdışı VolBull

  • İleti: 1018
  • -35 KRL 53-
    • Profili Görüntüle
Ynt: K-Jet Sert Kalkış sorunu
« Yanıtla #50 : 25 Aralık 2010, 03:20:50 »
Erşan Abii;
Bu k-jet te rölanti ayarı nasıl yapılır?
Az yaksın diye gaz kelebeğinin arkasındaki havayı sonuna kadar kıstım ve k-jet üzerindeki benzin ayarını en yüksek devirine getirdim. Sonra saat yönünde döndürerek rölantiye indirdim. Doğru mu yapmışım? Bana bi yol göster Erşan Abi.  ???
« Son Düzenleme: 25 Aralık 2010, 13:02:51 Gönderen: VolBull »

-35 KRL 53- -16 AV 332-
81 Scirocco Mk1 1.6 GL 87 Scirocco Mk2 1.8 GTi 92 BMW 318i

Çevrimdışı Mk1GTI

  • İleti: 5819
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: VW Golf mk1 GL
  • Şehir: Çanakkale
Ynt: K-Jet Sert Kalkış sorunu
« Yanıtla #51 : 25 Aralık 2010, 14:38:32 »
 Sonuna kadar kısınca aracın gaz kelebekleri ful kapalı iken aracın rolentide durmaz stop eder o rolenti için geçerli bir ayar. Buda senin aracının şuan ful benzin aldığını ve havayıda başka yerden çektiği anlaşılıyor. Yani motorun biyerlerden fazla hava alıyor.. Aracın hava alanyerleri araştırmaya bak K-Jet için hava sorun demek.
"Çalışmadan, öğrenmeden, yorulmadan rahat yaşamanın yollarını alışkanlık haline getirmiş milletler, evvela haysiyetlerini, sonra hürriyetlerini ve daha sonra da istikballerini kaybetmeye mahkumdurlar"

Çevrimdışı VolBull

  • İleti: 1018
  • -35 KRL 53-
    • Profili Görüntüle
Ynt: K-Jet Sert Kalkış sorunu
« Yanıtla #52 : 25 Aralık 2010, 14:47:35 »
Manifoltun oradaki boruların biyerinden hava sesi geliyor fakat bi türlü bulamadım nerden olduğunu. O-ringlerdendir diye yeni deiştirdim o-ringleri gene kesilmedi ses. Nasıl buluruz hava sesinin nereden geldiğini? Bide rölanti ayarı dediğim gibi mi yapılıyor?
Bide elimle kapatıyorum bu hava girişini, araba hiç tınlamadan çalışıyor. LPG de iken stop ediyordu fakat benzinde gayet rahat çalışmaya devam ediyor.
« Son Düzenleme: 25 Aralık 2010, 14:48:01 Gönderen: VolBull »

-35 KRL 53- -16 AV 332-
81 Scirocco Mk1 1.6 GL 87 Scirocco Mk2 1.8 GTi 92 BMW 318i

Çevrimdışı Mk1GTI

  • İleti: 5819
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: VW Golf mk1 GL
  • Şehir: Çanakkale
Ynt: K-Jet Sert Kalkış sorunu
« Yanıtla #53 : 25 Aralık 2010, 15:02:24 »
 Bana kalırsa senin hava alan yerin emme contan. Aynı durumla bende karşılaştım zamanında. Emme manifoldumuz ağır bir parça ve bunu tutan 4 vida var.. Emme manifoldu söküldüğünde ustanın kapakla birleşen noktalarını çok güzel temizlemesi gerek ve pürüzsüz bir yüzey oluşturması lazım.. Kullanılan conta orj. ise sorun yok ama clinklink ten kesilecekse tellisini kullanmak lazım ve mastiği fazla kaşırmamak gerek.. Bazı ustalar conta değişiminde arap yağı bol bulmuşçasına mastiği fazla kullnır ama buda ısınan bölgelerde en büyük hatadır ve takılan contanın görevini yerine getirmesini engeller.
"Çalışmadan, öğrenmeden, yorulmadan rahat yaşamanın yollarını alışkanlık haline getirmiş milletler, evvela haysiyetlerini, sonra hürriyetlerini ve daha sonra da istikballerini kaybetmeye mahkumdurlar"

Çevrimdışı VolBull

  • İleti: 1018
  • -35 KRL 53-
    • Profili Görüntüle
Ynt: K-Jet Sert Kalkış sorunu
« Yanıtla #54 : 25 Aralık 2010, 15:07:19 »
Benim emme manifoltu 6 vida ile tutuluyo. Ben karbüratörden enjeksiyona geçtiğimde ustam kağıt gibi bişeyden conta kesmişti. İki tarafada Bali sürüp yapıştırmış ve manifoltu takmıştı. Emme manifoltunu temizledik fakat motor gövdesindeki girişi pek temizlediğimizi sanmıyorum. Bide abi bu clinkink mastik falan nedir :D Orjinal conta almak istesem nereden temin edebilirim, kaça patlar?

-35 KRL 53- -16 AV 332-
81 Scirocco Mk1 1.6 GL 87 Scirocco Mk2 1.8 GTi 92 BMW 318i

Çevrimdışı Mk1GTI

  • İleti: 5819
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: VW Golf mk1 GL
  • Şehir: Çanakkale
Ynt: K-Jet Sert Kalkış sorunu
« Yanıtla #55 : 25 Aralık 2010, 15:23:19 »
 Clinklink dediğim conta, ustalar kılingir gibi bişey diyolar ona kesip conta yapılıyor. Bali olayınıda ilk defa duydum ayakkabı onarımımı yaptı acaba usta :D  orj conta bizim parçacılarda satılıyor en son 8tl filandı o.. Bence sen o conratı sağlıklı bi şekilde değiştir.4 vidalı olması lazım ama sökerken egzozt saplamalarıda var onlarıda sökmüş olabilir.
« Son Düzenleme: 25 Aralık 2010, 15:27:58 Gönderen: Mk1GTI »
"Çalışmadan, öğrenmeden, yorulmadan rahat yaşamanın yollarını alışkanlık haline getirmiş milletler, evvela haysiyetlerini, sonra hürriyetlerini ve daha sonra da istikballerini kaybetmeye mahkumdurlar"