Gönderen Konu: Aracın çalışma devirleri nasıl omalı  (Okunma sayısı 11113 defa)

Çevrimdışı qxqxq

  • İleti: 19
    • Profili Görüntüle
Ynt: Aracın çalışma devirleri nasıl omalı
« Yanıtla #14 : 09 Şubat 2011, 00:50:19 »
kardeş 5-10  lira bişey pahalı değil.bi yaza girerken bide kışa girerken değişirse iyi olurç

Logged

Çevrimdışı asokrates

  • İleti: 46
    • Profili Görüntüle
Ynt: Aracın çalışma devirleri nasıl omalı
« Yanıtla #15 : 10 Şubat 2011, 10:49:46 »
Arkadaşlar verdiğniz bilgiler için tşk ederim hafta sonu polen filitresini değiştireceğim.
Ayinesi iştir kişinin ,lafa bakılmaz..

Çevrimdışı htmetin

  • İleti: 5486
  • Hasan Tekin METİN
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: Mk4
Ynt: Aracın çalışma devirleri nasıl omalı
« Yanıtla #16 : 11 Şubat 2011, 22:53:41 »
Arkadaşlar tekrardan merhaba ; Bende 2000 model 1,6 OV otomatik benzinli bora var. Borayı yeni yeni alışmaya başlıyorum. Ancak bu alşamadada birşeyler sorma ihtiyacını duydum.
1- 4 ileri ,1 geri otomatik  vitesli aracın vites geçiş devirleri kaç olmalı  Örneğinbenim otomobilim 4000 devirde 120 -130 km hız yapıyor normalmi anormaldi .Daha önce 307 vardı bende dizel 2500-2800 devirlerde bu hızı yapıyordu .
2-Aracımın ov kolunun koruyucu şeridini değiştirmek istiyorum acaba vites topuzu nasıl sökülür.
3-Almanca yazan uyarıları yol bilgisayarında nasıl ingilizceye çevirebilirim.
4- Aracım sabag çok soğuklarda çalışırken egzos dibi nede ise sulanıyor.egzostan damla damla su akıyor.
5-Genelde ilk çalıştırmalarda el frenini indirdiğiğmde gacırrt diye bir iki ses geliyor balatalardan mıdır
6-polen filitresi nerede dir nasıl değiştirebilirim.


Soru - 1- 4 ileri ,1 geri otomatik  vitesli aracın vites geçiş devirleri kaç olmalı  Örneğinbenim otomobilim 4000 devirde 120 -130 km hız yapıyor normalmi anormaldi .Daha önce 307 vardı bende dizel 2500-2800 devirlerde bu hızı yapıyordu .

Cevap  - 4000 devirde otomatik 4 vites benzinli bir araba için bu hız normal. dizeller ile karşılaştırmamak gerekir onalrın tork değerleri daha yüksek oluyor.

Soru 2 - 2-Aracımın ov kolunun koruyucu şeridini değiştirmek istiyorum acaba vites topuzu nasıl sökülür.

Cevap - Kurcala:)

Soru 3 - Almanca yazan uyarıları yol bilgisayarında nasıl ingilizceye çevirebilirim.

Cevap - Almanca öğren:)

Soru 4 - Aracım sabag çok soğuklarda çalışırken egzos dibi nede ise sulanıyor.egzostan damla damla su akıyor.

Cevap - Bu motorunun hava - yakıt karışımının doğru değerlerde olduğunu gösterir daha ne istiyorsun:)

Soru 5 - 5-Genelde ilk çalıştırmalarda el frenini indirdiğiğmde gacırrt diye bir iki ses geliyor balatalardan mıdır

Cevap - Balata yeni ise yapabilir. Ama genelde Sabahları balatalar ses yapar.

Soru 6 - 6-polen filitresi nerede dir nasıl değiştirebilirim.

Cevap filtre yukarıdaki resimde göünen yerde oradaki plastiği kanırt aradan eskisini çıkar yine aradan yenisi tak.

Bir Alman Atasözü Der ki "DAS AUTO"
1998 Mk3 AFT motor sportline manuel +Sunroof - 2003 Mk4 Highline Manuel - 2000 Mk4 1.9 TDI Comfortline

Çevrimdışı asokrates

  • İleti: 46
    • Profili Görüntüle
Ynt: Aracın çalışma devirleri nasıl omalı
« Yanıtla #17 : 14 Şubat 2011, 10:24:18 »
Arkadaşlar teşekkür ederim. Dün itibari ile resimde gösterdiğiniğz şekilde limle koymuş gibi polen filitresini 4 civatasını çıkarıp değiştirdim.
Ardındanda Hava filitresini değiştirmek istedim.Orjinalini aldım ve yerine yerleştirdim. Ancak arkaya doğru filitre sanki tam oturmadı ama iyice kurcaladım ve yerine oturdu filitre.Ardından bağlantılarını yaptım vs. Daha sonra bi turlayayım dedim derken aracı çalıştırdım ve yol bilgisayarında yakıt oranı 51 civarında dahasonra düşmeye başladı sonraları bu ornalr 40 ,30 ve 20 civarlarında seyretti.zaman zaman da bildiğim normal oranlarına çok az da olsa geldi.ardından tekrar kullandım yine aynı yani kanımca daha çok yakmaya başlıyor bunun sebebi ve çözümü sizce nedir. iyi günler.
Ayinesi iştir kişinin ,lafa bakılmaz..

Çevrimdışı R-Line

  • İleti: 2208
  • Golfsburg Edition
    • Profili Görüntüle
Ynt: Aracın çalışma devirleri nasıl omalı
« Yanıtla #18 : 14 Şubat 2011, 17:50:54 »
o senin baktığın anlık yakıt tüketimidir.
genelde motor ilk çalıştığında soğuk olduğundan yüksek değerler çıkar. ısındıkça düşer.
yakıt değerlendirmesi için ortalama tüketime bak.

yol bilgisayarının dilini serviste cihaza bağlayıp değiştirebilirsin.

vites değiştirmesi senin ayağına bağlı, seri kullanırsan oda seri atar.

senin 4000 devirde yaptığın hızı, Peugeot 2800 devirde yapar ama
sen 6500 devir çevirebilirsin, o çeviremez. çünkü o diesel  ;)

Çevrimdışı siyahinci

  • İleti: 202
    • Profili Görüntüle
Ynt: Aracın çalışma devirleri nasıl omalı
« Yanıtla #19 : 14 Şubat 2011, 22:02:09 »
slm qxqxqx kardeş resmini koyduğun araba seninmi bişey sorcaktım motor üzerindeki kapak varya o kapağın üzerinde 1.6  16v yazan kabartma varya işte o parca benim arabada yok sökülmüş orjinalinde aynen öylemi yazıyor benim araç 2004 model 1.6 16v bcb motor o kabrtmayı nereden bulabilirim saygılar

Çevrimdışı qxqxq

  • İleti: 19
    • Profili Görüntüle
Ynt: Aracın çalışma devirleri nasıl omalı
« Yanıtla #20 : 14 Şubat 2011, 22:22:46 »
yok araba benim değil benimkide 8V ama illaki satıyolardır onları parçacılar bence parçacılara sordunuzmu ki siz

Çevrimdışı tarihcifss

  • İleti: 314
  • BORA 1.6 COMFORTLİNE....
    • Profili Görüntüle
Ynt: Aracın çalışma devirleri nasıl omalı
« Yanıtla #21 : 15 Şubat 2011, 09:31:09 »
ahh 8V ah.yaktın çıramı..biraz daha az yaksan olmuyor mu
BEŞKAZALI tarihcifss