Gönderen Konu: Polo 6N2 ye Turbo  (Okunma sayısı 14010 defa)

Çevrimdışı inanc

  • İleti: 70
    • Profili Görüntüle
Polo 6N2 ye Turbo
« : 16 Temmuz 2007, 11:30:25 »
Selam arkadaslar uzun zamandır giremiyorum siteye kusurumuza bakmayın.


simdi benim bi sorum olacak arkadaslar bu işle ilgilenenleriniz vardır die düsünüyorum .Bende 2000 model Polo higline 1.4 100hp bi araba var bile bilir simdi benim arabam ufaktan ya yakmaya basladı.Ustalar bu bişey deil kullan diyorlar daha cok gider diyorlar ama benim icim rahat etmiyor ve ben bu 2-3 hafta icinde arabamın motorunu komple yaptıracagım.Bazı arkadaslarım hazır pistonlar kollar falan degişecekken saglam birsey alda ufak bir turbo al turbola arabayı diyorlar 0.5 bar bassan yetr diyorlar kanıma giriyorlar.Benimde aklıma yattı cünkü su çufff sesine hasta oluyorum :).İmamoğlu turbo servisi die bir yerle görüstüm arkadasımın tanıdıgıymıs yapılır tabi hallederis dedi adam.Simdi bilen aradaslara soruyorum sizde ben turbo taktırıp 0.5 bar bassam o motorun ömrü nası olur ve ilerde arabayı satarken turboyu söksem orjinale cevirebilirmiyim dıstan görünüsten yani ve son olarak bana ne kadara patlar tahmini kısaca bana turbo taktırırsam kötülüklerini ve iyiliklerini yazarsanız cok sevinirim ama maliyet benim icin önemli yardımcı olan herkese simdiden teşekkür ediyorum.

Logged

Çevrimdışı Firestarter

  • İleti: 2604
    • Profili Görüntüle
Ynt: Polo 6N2 ye Turbo
« Yanıtla #1 : 16 Temmuz 2007, 11:35:37 »
Yazım kurallarından biraz uzak bir yazı olmuş sanki :)
Öncelikle turbo' yu ne amaçla istedigini anlayamadım, blow off'un çıkardığı ses için mi, yoksa aracın gerçekten performans kazanması için mi? Bildiğim kadarıyla turbo takmak biraz teferruatlı bir iş. Sonrasında, takarken olduğu gibi, sökerken de birçok parçayı değiştirmen gerekebilir, diye biliyorum.

Çevrimdışı cabrio63

  • Volkswagen Türkiye
  • İleti: 1930
    • Profili Görüntüle
Ynt: Polo 6N2 ye Turbo
« Yanıtla #2 : 16 Temmuz 2007, 12:22:42 »
tr de yapamayız diyen yoktur zaten.herşey mümkün bu çırak olmadan usta olan zihniyetin elinde.1.si araban kaç km de ve nasıl yağ yakmaya başlar?ben 300000kmde yağ yakmaya başladım. 2.siturbo her türk gencinin hayali bende dahil olmak üzere. amaaaaa.... parayı göze alıosan turbonun patlamasını göze alıosan,tamirciyle kanka olmayı göze alıosan yap derim...çok zevkli bişey...özelliklede doğru ellerde yapıldığı zaman.... ;)

Çevrimdışı sharkhunter

  • İleti: 401
  • Faruk KAHYA
    • Profili Görüntüle
Ynt: Polo 6N2 ye Turbo
« Yanıtla #3 : 16 Temmuz 2007, 13:16:47 »
Selam arkadaslar uzun zamandır giremiyorum siteye kusurumuza bakmayın.


simdi benim bi sorum olacak arkadaslar bu işle ilgilenenleriniz vardır die düsünüyorum .Bende 2000 model Polo higline 1.4 100hp bi araba var bile bilir simdi benim arabam ufaktan ya yakmaya basladı.Ustalar bu bişey deil kullan diyorlar daha cok gider diyorlar ama benim icim rahat etmiyor ve ben bu 2-3 hafta icinde arabamın motorunu komple yaptıracagım.Bazı arkadaslarım hazır pistonlar kollar falan degişecekken saglam birsey alda ufak bir turbo al turbola arabayı diyorlar 0.5 bar bassan yetr diyorlar kanıma giriyorlar.Benimde aklıma yattı cünkü su çufff sesine hasta oluyorum :).İmamoğlu turbo servisi die bir yerle görüstüm arkadasımın tanıdıgıymıs yapılır tabi hallederis dedi adam.Simdi bilen aradaslara soruyorum sizde ben turbo taktırıp 0.5 bar bassam o motorun ömrü nası olur ve ilerde arabayı satarken turboyu söksem orjinale cevirebilirmiyim dıstan görünüsten yani ve son olarak bana ne kadara patlar tahmini kısaca bana turbo taktırırsam kötülüklerini ve iyiliklerini yazarsanız cok sevinirim ama maliyet benim icin önemli yardımcı olan herkese simdiden teşekkür ediyorum.
turbo taktırmak okadarda kolay bı konu degıl bence bu konuda tek bı yer degılde bu işin profesyonellerındende bılgı almalısın bıde bu işe ne kadar butce ayırdıgında onemlı.İyice inceleyip karar vermelısın fıkrımce
« Son Düzenleme: 16 Temmuz 2007, 13:26:43 Gönderen: G60 »

Çevrimdışı escocem

  • Volkswagen Türkiye
  • İleti: 3258
  • street racer
    • Profili Görüntüle
Ynt: Polo 6N2 ye Turbo
« Yanıtla #4 : 16 Temmuz 2007, 13:26:05 »
bu imamoğlu nerdeydi yabancı gelmedi ismi bildiğime göre ii bir yer ki kolayca yaparız demesi normal ozaman...turboyu takarsın bir çok ustanın dediğine göre bizim(vw) standart motorlarımız 0.5te uzun süre zorlamadan binildiği sürece sorun yaratmazmış...buna inanmamak elde değil youtubedan felan görmüş olabilirsiniz(beyaz sahin eyvaz) burda arkadaşım var adam tofaş motoruna 1.3corsa turbosuyla 2senedir en az biniyor problemde yok sadece bir kere sekman değişti  kdr...o motor dayanıyorsa bizimki kralını dayanır diye düşünüyorum...bu sekilde yaparsan çok ucuza çıkar maliyeti 1700-2000 gibi güzel bi blow*off dahil...diğer türlü risk olmasın dersen 4000-5000 gözünden çıkar...yaklaşık %25 güç kazanırsın yakıtında buna oranla oynar..

Çevrimdışı G60

  • Volkswagen Türkiye
  • İleti: 3743
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: Audi A5 TFSI - Allroad 2.7T
  • Şehir: Ankara
Ynt: Polo 6N2 ye Turbo
« Yanıtla #5 : 16 Temmuz 2007, 13:27:30 »
Sizin motora daha önce turbo uygulaması yapan vardı sanırım.
Alıntı yapılan: M. Kemal ATATÜRK
"Türk milletindenim diyen insanlar her şeyden önce ve mutlaka Türkçe konuşmalıdır."

Çevrimdışı inanc

  • İleti: 70
    • Profili Görüntüle
Ynt: Polo 6N2 ye Turbo
« Yanıtla #6 : 17 Temmuz 2007, 17:37:08 »
Arkadaslar peki turbo harici bu arabaya neler yapılır simdi komple motor yapılcak sizce ne yapayım ama beni üzmeyecek seyler mesela egzantrik falan diyorlar beni bilgilendirirmisiniz biraz?

Çevrimdışı Erhan

  • Volkswagen Türkiye
  • İleti: 2156
    • Profili Görüntüle
Ynt: Polo 6N2 ye Turbo
« Yanıtla #7 : 20 Temmuz 2007, 15:11:39 »
sen bence motorun ne durumda olduğunu iyice öğren...bir şey yapmadan önce.
« Son Düzenleme: 20 Temmuz 2007, 15:23:51 Gönderen: Erhan »

Çevrimdışı blue_polo

  • İleti: 82
  • blue_polo
    • Profili Görüntüle
Ynt: Polo 6N2 ye Turbo
« Yanıtla #8 : 23 Temmuz 2007, 21:28:43 »
dostum senin aracın km kaç binde ?
blue_polo

Çevrimdışı aras_ay

  • İleti: 73
    • Profili Görüntüle
Ynt: Polo 6N2 ye Turbo
« Yanıtla #9 : 25 Temmuz 2007, 18:18:22 »
dostum bende 6n1 var 2000 model  bendede asırı yag yakma problemım vardı mecbur yaptırmak zorunda kaldım.sana sunu soylıyeyım motor acılmadan ne soyleseler bos su degısmesı lazım bu degısmesı lazım dunyanın parası tutar dedıler.ama acıldıktan sonra rektefecıye verıyolar motoru o sana neyın degıscenı soyluyor.ben 800ytlye orjınal parcalı usta gercı enıstemdı ama parcalarım 600ytl cıvarı tuttu.istanbuldan getırttım volpar dıye bı sırketten anlıcan kapak acılmadan bı sey soylenmesı cok zor.

Çevrimdışı corrado_g60

  • Volkswagen Türkiye
  • İleti: 1828
  • Volkswagen Türkiye
    • Profili Görüntüle
Ynt: Polo 6N2 ye Turbo
« Yanıtla #10 : 25 Temmuz 2007, 18:20:49 »
+ 842
 kapalı bı kutu. içinden ne cıkar kımse bılemez ;)

Çevrimdışı Tholl-ga

  • İleti: 1039
  • Sleeper MK4
    • Profili Görüntüle
Ynt: Polo 6N2 ye Turbo
« Yanıtla #11 : 25 Temmuz 2007, 19:06:03 »
all motor yapsan dahada zevkli olur.
egzantrik
kasnak
volan
piston (yuksek sıkıştırmalı)
port polish
headers
güsel bi debriyajla çok zevkli makine olur

Çevrimdışı inanc

  • İleti: 70
    • Profili Görüntüle
Ynt: Polo 6N2 ye Turbo
« Yanıtla #12 : 29 Temmuz 2007, 19:20:13 »
su anda ne olacagını bilmiyorum ama acıkcası ben 1500YTL koydum cebime motor yapılsın die 800-900 parcalar tutar 700 flnda işcilik düsündüm ama ekstra güclendirmek icinde 500 fln daha cıkarmaya calısırım die düsünüorum acaba motoru yaptırıp superchipsmi yaptırayım diorum bana akıl verin durumum bu :)

Çevrimdışı VWR

  • Volkswagen Türkiye
  • İleti: 230
  • Polo on Full Throttle...
    • Profili Görüntüle
Ynt: Polo 6N2 ye Turbo
« Yanıtla #13 : 29 Temmuz 2007, 19:33:34 »
eksoz durumlari nasil inanc ?
Anlayana Sivrisinek Saz; Anlamayana Davul, Zurna Az...