Öncelikle aracımı aldığım tarihden buyana araçda hangi yedek parçalar yenlendi onları yazıyorum..Ve elbette fotolar...
180.000 km (178.000 net km)
*Yağ,su,filtre vs...
*Geri Vites Dişlisi
*Şanzuman Yağı
*Jant 14''
*Lastik 185/60R14 Toyo H
*Wireless Siboplar (Lastik Hava Basıncının Araç İçerisinden Takip Edebilmek İçin)
*Z Rot Kolları
*Rotil Körükleri
*Disk & Balata
*Kampana
*Kampana Boyama
*Ön & Arka Amortisör Kafaları
*Terazi Kolları
*Tabla Fişekleri
*Arka Amortisör Keçesi
*Vites Tamir Takımı
*Manifold Spirali
*Katalizatör
*JBL Amfi
*Infinity Sub-Woofer
*Sony (Önlere) 16 cm kolon
*JBL GTO Compenant 16 cm+tweeter (Arkalar)
*Pioneer 7100 Usb+Mp3
*Momo Yarış Pedal Seti (
Orjinali Duruyor)
*Sparco Direksiyon (
Orjinali Duruyor)
*FolyoTech Aluminyum Vites Topuzu (
Orjinali Duruyor)
*Folyo Tech akmaklık-Buji Görünümlü (
Orjinali Duruyor)
*Koltuk Kılıfı İçin 2 ad.T-Shirt+Sıcak VW Baskılama
*Sonar Angel Eye (Siyah Zemin) Farlar (
Orjinali Duruyor)
*Zenon Beyaz
*Plakalık
*Ön Cam + Özel Silikon
*Dikiz Aynası
*VWtr.net Sticker'ı uygulaması
*Kaput Amortisörü
*Triger Dahil Tüm Kayışlar+Bilyaları
*Bujiler
*Buji Kabloları
*Muz Silecekler
*Silecek Motoru Kapağı
*Folyo Kaplama
*Yeni Avadanlık (Kriko, Bijon Anahtarı vs..)
*İlk Yardım Çantası
*Simit Lastik Stepne+Jant
*Bagaj Halısının Simit Lastiğe Göre Olanı ile Değişimi
*Havalandırma Izgarası
*Silecek Koruyucuları
*Uzaktan Kumanda
*2 adet Kapı Kol Kilidi
*Sun Roof Tahliye Deliklerinin açılması + Döşeme Tadilatı
*
ATS ORJİNAL ALMAN MALI 15'' Jantlar
*195/55R15 Toyo Proxes T-1 85 V
*Cam filmi (ön cam hariç her cama)
-ilk işim jant lastik almak oldu sizde bilirsiniz ki ikinci el arabada maalesef temiz jat ve lastikle satılan araba bulmak imkansız gibi birşey geri kalan zaten hakgetire
-bu arabanın stock halinde en sevmediğim parçası farları olmuştu söylemeden geçemiycem
Her Pazar aracın temizliğinin yapılması da bence fiyatı arttırması gereken bir husus
En Sonunda Yoğun İstek Üzerine Pıstırdığım Hali
tozuyla toprağıyla çektirdiniz bana beaa
Wireless Sibopları ve Lastik Hava Basınç ve Isı Göstergesi
Aracımın su haznesinin yıkanması ve akabinde blokdan çıkan müşürlerin olduğu düdüğün çatlaması sonucu conta yakmıştım
-komple sibop conta takımı değişti ayrıca
-su haznesi değişti,
-termostat değişti,
-düdük değişti,
-kapak boyandı,
-K&N Hava Filtesi ve ara boru yapılıp takıldı,
-slikon hortum takıldı diğer hortumlar yenilendi (fren hortumu su hortumu vs..)
-avans değeri yükseltildi
-kat iptali yapıldı
-VR6 karlık takıldı,
-GTI Spoiler takıldı
-aracın elektrik tesisatını ve müzik sistemini korumak için
sigorta takıldı
-aracın motorundan ses gelmeye başlamıştı meğersem o ses klima kompresörünün bilyasından geliyormuş bilyayı değiştirmek yerine komple
klima kompresörü değiştirdim ve maalesef klima gazımı da yenilemek zorunda kalıcam en moral bozucu kısmı bence bu
-şarj dinamosunun
bakır rötoru, alt ve üst bilyaları ve pinyon kapağı değiştirildi
-marş dinamosunun
marş otomatiği, marş dişlisi ve kömür yatağı değiştirildi
-Merkezi kilidim kafayı yedi hepsi Çin malı maalesef bende eskisini atıp yenisini
(merkezi kilit) taktırdım