Ben bu k-jet sistemiyle cebelleşirken neredeydin kardeşim yaa. En baştan böyle bişe olduğunu bilseydim bi dakka bile durmazdım. K-jetimi yaptım bitirdim siz bunları çıkardınız.
Bu arada K-Jetronic sistemine dandik ateşleme deme, Erşan abimiz çok kızar haa.
1400ü yuvarlayıp 1000 yapsak + 1500tl 16v dönüşümü + 2000de sıralı tüp = Etti bana 4500tl. değer mi acaba böyle bişeye?
Güç olarak 1.8gti 139HP motor EFİ ye çevrilirse kaç beygir olacak?
K-jet cok iyi bilirim ayarını düzgün yapmazsanız iğrenç soğutur sizi arabadan
şöyle örnek vereyim 92 model civic ex karbüratörlü araç aldık birtane 90hp fabrika verisi var 2 gün sonra ies emme manifoldu gaz kelebeği enjektörleri rayı ve yakıt pompasını taktık akşamına MS beyinimizi bağladık marş yaptık. 10 dakika sonra araba rölantide 15.5 AFR saat gibi çalışıyordu
ayarını yaptık herşey güzel. araç şuan kaç beygir dersen sağlıklı bir crx ile yürür ayarda diyebilirim buda yaklaşık 130 beygirlere eriştiğini gösterir. en güzeli distribitör olmaması kaput açıyorsun orada bir tıpa var
yanda 4 lü ateşleme bobini
haa şimdiyse araçda sıralı sistem lpg var oda apayrı bir güzellik tabi 16 krş yakıyor km de