bende bu şekil düşünmüştüm Erhan
hem senin projende, hemde golfe diesel 5.vites dişlisi takarak ekonomi yapıldığını görmüştüm.
ama son süratten ziyade Süleyman genel olarak şanzumanın kısa olmasına takılmış
bende bu yüzden komple değişse hızlanmada büyük kayıp olur mu yada eksisi ne olur onu merak ediyorum.
tabiki yapmak istedikten sonra herşey yapılır ama şanzıman değişiminde performansı ve araç kullanım zevkini tamamen unutmak gerek çünkü oranları çok uzuyor öyleki 8v in 4.vitesi ile 16v in 5.vites de görülen hızlar nerdeyse aynı... gerçi benim araba bu 8v şanzımanı ile stock sayılıcakken bile bir çok 16v den hızlıydı...
şimdi komple şanzıman değişiminde hurdacıya derdinizi anlatabilseniz bile üstüne bir dünya para isterki şanzıman kapalı kutu olduğundan dolayı sizin elinizdeki şanzıman çok daha iyi durumdadır bu yüzden sadece 5.vites dişlisi çok daha mantıklı...
bende asıl polo gt şanzıman vardı orjinale göre ilk 4 vites %3 civarı kısa 5.vites ise aynı idi...