Gönderen Konu: Yeni Passat a konması gereken motorlar  (Okunma sayısı 7898 defa)

Çevrimdışı enisss

  • İleti: 1
    • Profili Görüntüle
Yeni Passat a konması gereken motorlar
« : 17 Temmuz 2007, 22:53:49 »
Yeni passatlar çok süper çok hoş arabalar kullanım keyfi de 4 4 lük ancak 1.6 8 valve motor o arabaya yakışmıyor ve miyadını doldurmuş bir motor. Benzinli de 1.4 tsi 140 ve 170 beygirlik motorlar gelmeli ancak aklımı bir soru kurcalıyor küçük hacim den dolayı turbo bozulur mu malum 97 model 1.8 t lerde turbo bozuluyordu bizde eskiden passat 1.8 t vardı ve nitekim bozuldu Dizel olarak 1.6 110 120 beygirlik bir motor gerekli 2.0 140 lık motor çok güzel ancak vergilerden dolayı çok pahalı görüşlerinizi bekliyorum

Logged

Çevrimdışı ®oyal

  • İleti: 2238
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: T5'04
  • Şehir: Bursa
Ynt: Yeni Passat a konması gereken motorlar
« Yanıtla #1 : 22 Ekim 2007, 09:59:36 »
PASSAT 3.6 VEHICLE VITALS 
Vehicle Type Mid-size, front-wheel-drive
Price Range* $30,580 to $38,280 (US),
$42,725 to $50,970 (CDN)

 
Engine V6, 3.6-liter, 24-valve
Horsepower 280 at 6,200 RPM
Torque 265 pound-feet
at 2,750 RPM
Curb Weight 3,576 pounds
Weight Per Horsepower 12.8 pounds
Transmissions Six-speed automatic
0-to-60 MPH 6.0 seconds
EPA Mileage 19 MPG (city),
28 MPG (highway)
VolksWatch
Mileage 21 MPG (city),
29 MPG (highway)
Roadholding 0.83 g
*Prices are for the model trim tested and include VW's destination fee.

Çevrimdışı Halil Kara

  • İleti: 1794
    • Profili Görüntüle
Ynt: Yeni Passat a konması gereken motorlar
« Yanıtla #2 : 22 Ekim 2007, 21:39:51 »
Yeni passatlar çok süper çok hoş arabalar kullanım keyfi de 4 4 lük ancak 1.6 8 valve motor o arabaya yakışmıyor ve miyadını doldurmuş bir motor. Benzinli de 1.4 tsi 140 ve 170 beygirlik motorlar gelmeli ancak aklımı bir soru kurcalıyor küçük hacim den dolayı turbo bozulur mu malum 97 model 1.8 t lerde turbo bozuluyordu bizde eskiden passat 1.8 t vardı ve nitekim bozuldu Dizel olarak 1.6 110 120 beygirlik bir motor gerekli 2.0 140 lık motor çok güzel ancak vergilerden dolayı çok pahalı görüşlerinizi bekliyorum

Bu is arz talep meselesina dayaniyor.
Simdi 1.6 102 hp lik motoru begenmiyorsunuz ama sonucta butcesi ona yetipde alanlar oluyor.Belki de onlar icin yeterli.
Sonucta d segmenti ve 1400 kg lik arac bana yetersiz gelir sana da yetersiz gelebilir ama demekki yeterli gelenler var.
Ayrica bir modelin ne kadar cok motor ve donanim secenegi olursa o kadar guzel olur ki herkes butcesine uygun bir secim yapabilir.Ornegin Honda Turkiye de bunu yapmiyor.Araclarini Avrupa ve Usa ya gore hazirliyor.2.2 cdti motor getirdi accord da sonuc ne oldu?
Vw nin yeni bor cok motor secenegi gelecek.
TSI her modelde yer alacak passatta dahil.122-140-170 hp lik tsi motorlari kisa sure sonra passatta da yer alacak.
ayrica 1.6 comman rail teknolojili motorlarda gelecek.
Aceleniz yoksa bekleyiniz...

Çevrimdışı G60

  • Volkswagen Türkiye
  • İleti: 3743
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: Audi A5 TFSI - Allroad 2.7T
  • Şehir: Ankara
Ynt: Yeni Passat a konması gereken motorlar
« Yanıtla #3 : 22 Ekim 2007, 22:10:15 »
Turbo sonsuz ömürlü bir şey değil. İster 1.4 olsun, ister 1.8t, miladını dolduran bir parça...
Alıntı yapılan: M. Kemal ATATÜRK
"Türk milletindenim diyen insanlar her şeyden önce ve mutlaka Türkçe konuşmalıdır."

Çevrimdışı Halil Kara

  • İleti: 1794
    • Profili Görüntüle
Ynt: Yeni Passat a konması gereken motorlar
« Yanıtla #4 : 22 Ekim 2007, 23:01:12 »
Turbo sonsuz ömürlü bir şey değil. İster 1.4 olsun, ister 1.8t, miladını dolduran bir parça...

Birazda turboyu bilincsiz kullanmamizla alakali bir durum olabilir.
Ornegin turbo destekli aracimizla uzun bir yoldan geldikten sonra hemen stop etmek yerine 1-2 dakika kadar rolantide kalip yaglanmasini saglamak gerekiyor.Bunun gibi bir kac sey daha var.

Bir de vw golf tsi araclarindan 300 tanesini 250 bin km boyunca test etti.Her hangi bir aksaklik yasanmadi.Tsi deki kullanilan malzemeler daha saglam ve gelistirilmis.

Su an 2001 model passat 1.9 tdi de 2 kere turbo arizasi yasadik.ikiside turbo hortumu ile alakaliydi.En son arizayi 80 bin km de yasamistik.Az once km ye baktigimda arac 142 bin km de imis.Yani son 62 bin km de cok sukur herhangi bir ariza yasamadik(cam motoru haricinde.Onu da kendimiz cozduk)

Hoscakalin...

Çevrimdışı ®oyal

  • İleti: 2238
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: T5'04
  • Şehir: Bursa
Ynt: Yeni Passat a konması gereken motorlar
« Yanıtla #5 : 03 Ocak 2008, 12:09:56 »
VW to Launch First Turbocharged CNG Passat

Following an interview with Reiner Mangold, the Managing Director of Volkswagen Individual, Automotive News reports VW is currently working on the world's first turbocharged compressed natural gas (CNG) engine.

First used in the Golf Sport, VW will use the small turbocharged 1.4 TSI for the Passat CNG. Power output is expected to be 150hp. With launch early in 2008, the new technology will subsequently be used in the Golf and Touran.

The cost of compressed natural gas is currently less than €0.90 per liter compared to €1.35 for petrol. With the opportunity to save up to 50% on fuel costs, fleet managers are likely to pleased.
       Kaynak :http://www.worldcarfans.com/9071218.002/vw-to-launch-first-turbocharged-cng-passat
  CNG  nedir?
Doğal gazın ulusal iletim şebekesi veya şehir içi dağıtım sisteminden satın alınıp, yaklaşık 200-250 bar basınç altında sıkıştırılması ile elde edilen sıkıştırılmış doğal gaz (CNG); kokusuz, renksiz ve zehirli olmayan gaz fazında bir yakıttır. Yüksek basınç altında gaz fazında taşınır ve depolanır, basıncının düşürülmesi suretiyle yine gaz fazında tüketime sunulmaktadır.

CNG, uluslararası standartlara uygun olarak üretilen yüksek basınçlı tüpler ve özel taşıma araçları ile tüketicilerin kullanımına sunulmaktadır.
 Kaynak:http://www.kocstatoil.com.tr/Pages/CNGNedir.aspx