Gönderen Konu: 5ani5 MK3 GTİ  (Okunma sayısı 568220 defa)

Çevrimdışı freegane

  • İleti: 2417
    • Profili Görüntüle
Ynt: 5ani5 MK3 GTİ Loading...sfy22-24--- 25:headrs :)
« Yanıtla #378 : 10 Temmuz 2011, 03:39:19 »
Az vermiş gücü..

dynoda tek ölçümde aldığın güç doğru sonuç olmaz hiç bir zaman,motorun sıcaklığı,havanın sıcaklı fark ettirir sonucu. evet bence de az çıkmış,ama bu dediğim gibi muhtemel olarak havaların aşırı ısınmasından kaynaklanıyor. 3-5 hp daha fazla olması lazım. Bilal sırada chip var,baklım onunla ne olacak

Logged

Çevrimdışı Onamdar

  • İleti: 986
    • Profili Görüntüle
Ynt: 5ani5 MK3 GTİ Loading...sfy22-24--- 25:headrs :)
« Yanıtla #379 : 10 Temmuz 2011, 11:24:25 »
chip 15 20 filan verir herhalde dimi
Buda benim araç...Pasta cila+ plasti dip ile jant boyanması

Çevrimdışı 5ani5 mk2

  • İleti: 3105
  • 5anı5 MK'II GTI
    • Profili Görüntüle
  • Şehir: İstanbul
Ynt: 5ani5 MK3 GTİ Loading...sfy22-24--- 25:headrs :)
« Yanıtla #380 : 10 Temmuz 2011, 11:56:25 »
dynoda tek ölçümde aldığın güç doğru sonuç olmaz hiç bir zaman,motorun sıcaklığı,havanın sıcaklı fark ettirir sonucu. evet bence de az çıkmış,ama bu dediğim gibi muhtemel olarak havaların aşırı ısınmasından kaynaklanıyor. 3-5 hp daha fazla olması lazım. Bilal sırada chip var,baklım onunla ne olacak
:tamamdir
Exclusive Garage

Çevrimdışı 5ani5 mk2

  • İleti: 3105
  • 5anı5 MK'II GTI
    • Profili Görüntüle
  • Şehir: İstanbul
Ynt: 5ani5 MK3 GTİ Loading...sfy22-24--- 25:headrs :)
« Yanıtla #381 : 10 Temmuz 2011, 11:58:55 »
chip 15 20 filan verir herhalde dimi
atmosferiklerde chip ile 5-8 arası alınablir.
Exclusive Garage

Çevrimdışı Onamdar

  • İleti: 986
    • Profili Görüntüle
Ynt: 5ani5 MK3 GTİ Loading...sfy22-24--- 25:headrs :)
« Yanıtla #382 : 10 Temmuz 2011, 12:02:47 »
5 olsun bizim olsun :)
Buda benim araç...Pasta cila+ plasti dip ile jant boyanması

Çevrimdışı htmetin

  • İleti: 5486
  • Hasan Tekin METİN
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: Mk4
Ynt: 5ani5 MK3 GTİ Loading...sfy22-24--- 25:headrs :)
« Yanıtla #383 : 10 Temmuz 2011, 12:34:10 »
Alınan her beygir yeni doğmuş çocuk muamelesi görüyor ya bu forumda işte bu hoşuma gidiyor:)
Bir Alman Atasözü Der ki "DAS AUTO"
1998 Mk3 AFT motor sportline manuel +Sunroof - 2003 Mk4 Highline Manuel - 2000 Mk4 1.9 TDI Comfortline

Çevrimdışı ALPER.

  • İleti: 4148
    • Profili Görüntüle
Ynt: 5ani5 MK3 GTİ Loading...sfy22-24--- 25:headrs :)
« Yanıtla #384 : 10 Temmuz 2011, 16:56:26 »
sıfır bir aracın dyno testinde yuzde kaç kayıp gözlemleniyor, bilenler vardır mutlaka, aklıma takıldı?

Ben de benim eski 3.16 tekerlekte 99hp çıkınca gayet iyi demişlerdi ben de dalga geçiyorlar sanmıştım,ojinali 115

Çevrimdışı cengizhan_mk3

  • İleti: 1189
  • Wir lieben Das Auto..
    • Profili Görüntüle
Ynt: 5ani5 MK3 GTİ Loading...sfy22-24--- 25:headrs :)
« Yanıtla #385 : 10 Temmuz 2011, 17:39:19 »
Cem Özer kardeşimiz çok özendi , atmosferiğe turbo uygulaması yaptı araç çılgın oldu fakat tadını alamadı Alman arabaları dışardan aldığı güç fonksiyonlarını bir honda bir pejo gibi çok kabullenemiyor. Dragcı olmadığımızdan 10hp 15 hp içinde masrafa girmenin çokda cezbeden bir tarafı olmuyor tabi bu benim fikrim. Ben hava filtresi taktım ses için , katalizörü iptal ettirdim dağılmıştı  ;D motor hariç heryerine girerim arabanın diğer türlü ömrünün kısaltıldığını düşünüyorum  :tamamdir Benimki Şoförden TURBO lu  :tamamdir :D :D

Çevrimdışı 5ani5 mk2

  • İleti: 3105
  • 5anı5 MK'II GTI
    • Profili Görüntüle
  • Şehir: İstanbul
Ynt: 5ani5 MK3 GTİ Loading...sfy22-24--- 25:headrs :)
« Yanıtla #386 : 10 Temmuz 2011, 19:33:59 »
sıfır bir aracın dyno testinde yuzde kaç kayıp gözlemleniyor, bilenler vardır mutlaka, aklıma takıldı?

Ben de benim eski 3.16 tekerlekte 99hp çıkınca gayet iyi demişlerdi ben de dalga geçiyorlar sanmıştım,ojinali 115

buguna kadar bir çok dyno testi olduu %5 gibi bir kayıp genel olarak var fakat bazzende stok araçlar testde %5 daha verimli çıkabliyor.
Exclusive Garage

Çevrimdışı 5ani5 mk2

  • İleti: 3105
  • 5anı5 MK'II GTI
    • Profili Görüntüle
  • Şehir: İstanbul
Ynt: 5ani5 MK3 GTİ Loading...sfy22-24--- 25:headrs :)
« Yanıtla #387 : 10 Temmuz 2011, 19:39:46 »
Cem Özer kardeşimiz çok özendi , atmosferiğe turbo uygulaması yaptı araç çılgın oldu fakat tadını alamadı Alman arabaları dışardan aldığı güç fonksiyonlarını bir honda bir pejo gibi çok kabullenemiyor. Dragcı olmadığımızdan 10hp 15 hp içinde masrafa girmenin çokda cezbeden bir tarafı olmuyor tabi bu benim fikrim. Ben hava filtresi taktım ses için , katalizörü iptal ettirdim dağılmıştı  ;D motor hariç heryerine girerim arabanın diğer türlü ömrünün kısaltıldığını düşünüyorum  :tamamdir Benimki Şoförden TURBO lu  :tamamdir :D :D
bende masraf için degil aracın ihtiyacı oldugu birçok şeyi yaparım.birazda bu camianın içinde olduguz için aracımızın farklılkları olmazı gereklii:) bende aşırı bi masraf yapmam motorun saglıgı benim için 1.sırada. abf motorlar 300 hplere kadar rahatlıkla çıkarılabliyor. pistınlar kollar krank bunu kaldırıyor. piyasada gördügün 120 hp lik hondaların hepsi dynoda 110 hp çıkıyo pejolarında ömrü kısa :) VW den şaşmakk yok :)  :D :tamamdir
Exclusive Garage

Çevrimdışı ALPER.

  • İleti: 4148
    • Profili Görüntüle
Ynt: 5ani5 MK3 GTİ Loading...sfy22-24--- 25:headrs :)
« Yanıtla #388 : 11 Temmuz 2011, 00:26:29 »
yani anlamadığım nokta şu, sıfır aracın krankta verdiği güç ile tekerde verdiği güç arasında yuzde 5 mi kayıp oluyor?

Çevrimdışı cengizhan_mk3

  • İleti: 1189
  • Wir lieben Das Auto..
    • Profili Görüntüle
Ynt: 5ani5 MK3 GTİ Loading...sfy22-24--- 25:headrs :)
« Yanıtla #389 : 11 Temmuz 2011, 00:29:56 »
 :tamamdir :tamamdir Sonuna kadar kardeşimm

Çevrimdışı 5ani5 mk2

  • İleti: 3105
  • 5anı5 MK'II GTI
    • Profili Görüntüle
  • Şehir: İstanbul
Ynt: 5ani5 MK3 GTİ Loading...sfy22-24--- 25:headrs :)
« Yanıtla #390 : 11 Temmuz 2011, 00:35:37 »
yani anlamadığım nokta şu, sıfır aracın krankta verdiği güç ile tekerde verdiği güç arasında yuzde 5 mi kayıp oluyor?

söyle oluyor aracın km'si ile baglantılı olarak 100 binden sonraki araçlar diyelim yada bakım ve kullanıma baglı olarak %5 düşüş oluyor,
Tekerlik gücü şanzıman difrensiyel lastik ebatı vs aklarma organlarında rediksiyona uraması nedeni ile motor gücünden düşük oluyor. 
« Son Düzenleme: 11 Temmuz 2011, 00:38:19 Gönderen: 5ani5 mk2 »
Exclusive Garage

Çevrimdışı Onamdar

  • İleti: 986
    • Profili Görüntüle
Ynt: 5ani5 MK3 GTİ Loading...sfy22-24--- 25:headrs :)
« Yanıtla #391 : 11 Temmuz 2011, 09:00:13 »
Cem Özer kardeşimiz çok özendi , atmosferiğe turbo uygulaması yaptı araç çılgın oldu fakat tadını alamadı Alman arabaları dışardan aldığı güç fonksiyonlarını bir honda bir pejo gibi çok kabullenemiyor. Dragcı olmadığımızdan 10hp 15 hp içinde masrafa girmenin çokda cezbeden bir tarafı olmuyor tabi bu benim fikrim. Ben hava filtresi taktım ses için , katalizörü iptal ettirdim dağılmıştı  ;D motor hariç heryerine girerim arabanın diğer türlü ömrünün kısaltıldığını düşünüyorum  :tamamdir Benimki Şoförden TURBO lu  :tamamdir :D :D

Hocam asıl turbo konusunda en uygun motor bana kalırsa vw motorlarıdır. Çünkü 100 hplik bi motor 250 hp yi kaldırabilircek şekilde tasarlanıyor. Şasi honda ve pejoya göre kat be kat daha sağlam.
Pejo ve hondanın olayı atmosferikde litre başına nasıl daha fazla güç alırımın derdi. Atmosferik motor dedinmi zaten honda type r de litre başına alınan güç rekoru. Bu abf lere turbo uygulandığında eminim kafadan kopartır.
Buda benim araç...Pasta cila+ plasti dip ile jant boyanması