Gönderen Konu: 5ani5 MK3 GTİ  (Okunma sayısı 564832 defa)

Çevrimdışı taaytay

  • İleti: 196
    • Profili Görüntüle
Ynt: 5ani5 MK3 GTİ ( 53 FULL bakım 54. Exhaust Systems:=))
« Yanıtla #798 : 04 Nisan 2012, 01:06:27 »
şimdi sonuc olarak 51 lik düz boru ortaya orj susturucumu diosun bilal :) bide onu dene bakalım  :saskin:  ;D

Logged

Çevrimdışı 5ani5 mk2

  • İleti: 3105
  • 5anı5 MK'II GTI
    • Profili Görüntüle
  • Şehir: İstanbul
Ynt: 5ani5 MK3 GTİ ( 53 FULL bakım 54. Exhaust Systems:=))
« Yanıtla #799 : 04 Nisan 2012, 08:54:46 »
şimdi sonuc olarak 51 lik düz boru ortaya orj susturucumu diosun bilal :) bide onu dene bakalım  :saskin:  ;D

aynen ölee tayfunn :) ben deniiyim sende direk öle yaparsın :) kat. yerine iyi bir susturu girersek 60 da devam edilir ama o zman arkaya gidene kadar ses artıcak  bunun için orj. orta ve boruları 51 e düşürüp iyi sonuc alıcagımı düşünüyorumm :))) 60 lık yapmak nerden çıktı onuda bilmoyrum :)
« Son Düzenleme: 04 Nisan 2012, 08:55:23 Gönderen: 5ani5 mk2 »
Exclusive Garage

Çevrimdışı taaytay

  • İleti: 196
    • Profili Görüntüle
Ynt: 5ani5 MK3 GTİ ( 53 FULL bakım 54. Exhaust Systems:=))
« Yanıtla #800 : 04 Nisan 2012, 09:25:15 »
Eyv bilal senin tecrubenden faydalanicaz biZde konuyu takipteyim ona gore harekete gecicem bende bende 60 lik dusunuyordum vazgectim artik :)

Çevrimdışı 5ani5 mk2

  • İleti: 3105
  • 5anı5 MK'II GTI
    • Profili Görüntüle
  • Şehir: İstanbul
Ynt: 5ani5 MK3 GTİ ( 53 FULL bakım 54. Exhaust Systems:=))
« Yanıtla #801 : 04 Nisan 2012, 09:31:39 »
Eyv bilal senin tecrubenden faydalanicaz biZde konuyu takipteyim ona gore harekete gecicem bende bende 60 lik dusunuyordum vazgectim artik :)

:))) dedigim gibi eger kat yerine 60 giriş 60 çıkış 40 cm boyunda bi susurucu takarsan 60 devam edeblirsin orta iptal edip arka kullnada blirsin ama bu sefer sesi kesemeyizz sendeki son susturucu zatenn biraz sesslii bilgin olsun murat baglatttı :=))
Exclusive Garage

Çevrimdışı taaytay

  • İleti: 196
    • Profili Görüntüle
Ynt: 5ani5 MK3 GTİ ( 53 FULL bakım 54. Exhaust Systems:=))
« Yanıtla #802 : 04 Nisan 2012, 11:01:48 »
:))) dedigim gibi eger kat yerine 60 giriş 60 çıkış 40 cm boyunda bi susurucu takarsan 60 devam edeblirsin orta iptal edip arka kullnada blirsin ama bu sefer sesi kesemeyizz sendeki son susturucu zatenn biraz sesslii bilgin olsun murat baglatttı :=))
Ben son susturucu onu kullanmicam bilal borla var onu takicam sona 51 lik yapip ortaya oem susturucu takmak en mantiklisi olucak sanirim ses cokda onemli degil benim icin bi faydasi olsun yaptigimiz isinn iyce kafam karisti zaten :) bisiy sorucam ibiza cupralarda (abf) headrslari varmis sanirim ustunde oem onlar hakkinda bilgin varmi ?

Çevrimdışı 5ani5 mk2

  • İleti: 3105
  • 5anı5 MK'II GTI
    • Profili Görüntüle
  • Şehir: İstanbul
Ynt: 5ani5 MK3 GTİ ( 53 FULL bakım 54. Exhaust Systems:=))
« Yanıtla #803 : 04 Nisan 2012, 15:47:48 »
Ben son susturucu onu kullanmicam bilal borla var onu takicam sona 51 lik yapip ortaya oem susturucu takmak en mantiklisi olucak sanirim ses cokda onemli degil benim icin bi faydasi olsun yaptigimiz isinn iyce kafam karisti zaten :) bisiy sorucam ibiza cupralarda (abf) headrslari varmis sanirim ustunde oem onlar hakkinda bilgin varmi ?

ibiza cupra abf motor bizimkiyle bire bir aynı headrsları uyar varsa all 4-2-1 mii??? headrs koyunca altlat daha çok boşalıyo  bilgin olsun :)) suan beniki stop ediyo nerdeyse: )) eski halnden eser yok :)) bu arada rolantideki hafif sarsıntıda yok oldu bakımdan sonra sende benim 3 katım var trigeri kontrol ettirdin mi ???
Exclusive Garage

Çevrimdışı taaytay

  • İleti: 196
    • Profili Görüntüle
Ynt: 5ani5 MK3 GTİ ( 53 FULL bakım 54. Exhaust Systems:=))
« Yanıtla #804 : 04 Nisan 2012, 16:43:39 »
Himm yani headrs koyarsam sarsinti cogalicakmi :s pek verim alamazmiyim diosun telden giriyorumda kusura bakma tam algilayamad. Trigeri kontrol et derken rolantideki sarsinti onunlami alakali  ?

Çevrimdışı taaytay

  • İleti: 196
    • Profili Görüntüle
Ynt: 5ani5 MK3 GTİ ( 53 FULL bakım 54. Exhaust Systems:=))
« Yanıtla #805 : 04 Nisan 2012, 16:45:07 »
Birde ben altlari canlandirmak istiyorum :)

Çevrimdışı 5ani5 mk2

  • İleti: 3105
  • 5anı5 MK'II GTI
    • Profili Görüntüle
  • Şehir: İstanbul
Ynt: 5ani5 MK3 GTİ ( 53 FULL bakım 54. Exhaust Systems:=))
« Yanıtla #806 : 04 Nisan 2012, 18:09:36 »


Himm yani headrs koyarsam sarsinti cogalicakmi :s pek verim alamazmiyim diosun telden giriyorumda kusura bakma tam algilayamad. Trigeri kontrol et derken rolantideki sarsinti onunlami alakali  ?
sarsıntı ile headrssın alakası yok :)))) sarsıntı için trigeri kontrol etttt :) headrsı  al takk... kat yerinede susturucu takarsın altların canlı klarıı :))
Exclusive Garage

Çevrimdışı taaytay

  • İleti: 196
    • Profili Görüntüle
Ynt: 5ani5 MK3 GTİ ( 53 FULL bakım 54. Exhaust Systems:=))
« Yanıtla #807 : 05 Nisan 2012, 02:35:37 »
sarsıntı ile headrssın alakası yok :)))) sarsıntı için trigeri kontrol etttt :) headrsı  al takk... kat yerinede susturucu takarsın altların canlı klarıı :))
kat iptal zaten anladım tsk ederim :)  trigeri bi kontrol ettireyim bakmamız gereken önemli bi yeri varmı surasına bak diyecegin :D
« Son Düzenleme: 05 Nisan 2012, 02:36:01 Gönderen: taaytay »

Çevrimdışı freegane

  • İleti: 2417
    • Profili Görüntüle
Ynt: 5ani5 MK3 GTİ ( 53 FULL bakım 54. Exhaust Systems:=))
« Yanıtla #808 : 05 Nisan 2012, 03:01:50 »
İbiza Cupra 2'de normal egsos manifoltu var,yok öyle fabrika çıkışı headers falan kafanızı bulandırmalarına izin vermeyin. Fatih ben ne dedim sana özel mesajda,60'lık boruyla işin yok senin,araya e koyarsan koy geri düşersin. Zaten arabanda 4-2-1 headers var,alt devirlerin düşük susturucu koymadan 51'lik boruyla veya susturuculu 60lık boruyla gezersen ben mi gelip kaldıracam o pistonları. Egsos işi narin işdir atmosferik arabada,rahat gaz çıkışı ile geri beslemenin optimum dengesini yakalaman lazım. Misal git bak Honda S2000'lerde son susturucunun çıkışları arasında bir tüp vardır. O tüp geri basıncın kaybolmamasını sağlar. Senin derdinin sesi kesmek değil geri basıncı yakalamak olması lazım. Değişik fanteziler içine girip Amerika'yı yeniden keşfetmeye gerek yok,51'lik ara borular,kat iptali,orta susturucu sabit,kalite bir son susturucu (Remus veya Supersprint gibi)kullan. Rahatsız etmeyecek bir ses ve iyi bir performansının formülü bu ABF için

Çevrimdışı GolfMk1Cabrio

  • İleti: 10392
  • My Life Golf GTI :)
    • Profili Görüntüle
Ynt: 5ani5 MK3 GTİ ( 53 FULL bakım 54. Exhaust Systems:=))
« Yanıtla #809 : 05 Nisan 2012, 05:07:53 »
İbiza Cupra 2'de normal egsos manifoltu var,yok öyle fabrika çıkışı headers falan kafanızı bulandırmalarına izin vermeyin. Fatih ben ne dedim sana özel mesajda,60'lık boruyla işin yok senin,araya e koyarsan koy geri düşersin. Zaten arabanda 4-2-1 headers var,alt devirlerin düşük susturucu koymadan 51'lik boruyla veya susturuculu 60lık boruyla gezersen ben mi gelip kaldıracam o pistonları. Egsos işi narin işdir atmosferik arabada,rahat gaz çıkışı ile geri beslemenin optimum dengesini yakalaman lazım. Misal git bak Honda S2000'lerde son susturucunun çıkışları arasında bir tüp vardır. O tüp geri basıncın kaybolmamasını sağlar. Senin derdinin sesi kesmek değil geri basıncı yakalamak olması lazım. Değişik fanteziler içine girip Amerika'yı yeniden keşfetmeye gerek yok,51'lik ara borular,kat iptali,orta susturucu sabit,kalite bir son susturucu (Remus veya Supersprint gibi)kullan. Rahatsız etmeyecek bir ses ve iyi bir performansının formülü bu ABF için
Gani abi bu verdiğin cevap sadece ABF'ler için mi EG GTI'lariçin söyleyecek iki çift lafın yok bişeyler önersen de hani bizde faydalansak  ::)
ob ein leben nach dem cabrio ist ???

Çevrimdışı 5ani5 mk2

  • İleti: 3105
  • 5anı5 MK'II GTI
    • Profili Görüntüle
  • Şehir: İstanbul
Ynt: 5ani5 MK3 GTİ ( 53 FULL bakım 54. Exhaust Systems:=))
« Yanıtla #810 : 05 Nisan 2012, 09:52:54 »
İbiza Cupra 2'de normal egsos manifoltu var,yok öyle fabrika çıkışı headers falan kafanızı bulandırmalarına izin vermeyin. Fatih ben ne dedim sana özel mesajda,60'lık boruyla işin yok senin,araya e koyarsan koy geri düşersin. Zaten arabanda 4-2-1 headers var,alt devirlerin düşük susturucu koymadan 51'lik boruyla veya susturuculu 60lık boruyla gezersen ben mi gelip kaldıracam o pistonları. Egsos işi narin işdir atmosferik arabada,rahat gaz çıkışı ile geri beslemenin optimum dengesini yakalaman lazım. Misal git bak Honda S2000'lerde son susturucunun çıkışları arasında bir tüp vardır. O tüp geri basıncın kaybolmamasını sağlar. Senin derdinin sesi kesmek değil geri basıncı yakalamak olması lazım. Değişik fanteziler içine girip Amerika'yı yeniden keşfetmeye gerek yok,51'lik ara borular,kat iptali,orta susturucu sabit,kalite bir son susturucu (Remus veya Supersprint gibi)kullan. Rahatsız etmeyecek bir ses ve iyi bir performansının formülü bu ABF için

aynen öle yapıcam abi 51 e düşürüp orj orta ile spor son koooyup devam etcem :=)))
Exclusive Garage

Çevrimdışı htmetin

  • İleti: 5486
  • Hasan Tekin METİN
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: Mk4
Ynt: 5ani5 MK3 GTİ ( 53 FULL bakım 54. Exhaust Systems:=))
« Yanıtla #811 : 05 Nisan 2012, 12:24:51 »
Biz AFT kullanıyoruz yokmu bize headers kat iptali vs. :)) önerisi olan?  ;D
Bir Alman Atasözü Der ki "DAS AUTO"
1998 Mk3 AFT motor sportline manuel +Sunroof - 2003 Mk4 Highline Manuel - 2000 Mk4 1.9 TDI Comfortline