İbiza Cupra 2'de normal egsos manifoltu var,yok öyle fabrika çıkışı headers falan kafanızı bulandırmalarına izin vermeyin. Fatih ben ne dedim sana özel mesajda,60'lık boruyla işin yok senin,araya e koyarsan koy geri düşersin. Zaten arabanda 4-2-1 headers var,alt devirlerin düşük susturucu koymadan 51'lik boruyla veya susturuculu 60lık boruyla gezersen ben mi gelip kaldıracam o pistonları. Egsos işi narin işdir atmosferik arabada,rahat gaz çıkışı ile geri beslemenin optimum dengesini yakalaman lazım. Misal git bak Honda S2000'lerde son susturucunun çıkışları arasında bir tüp vardır. O tüp geri basıncın kaybolmamasını sağlar. Senin derdinin sesi kesmek değil geri basıncı yakalamak olması lazım. Değişik fanteziler içine girip Amerika'yı yeniden keşfetmeye gerek yok,51'lik ara borular,kat iptali,orta susturucu sabit,kalite bir son susturucu (Remus veya Supersprint gibi)kullan. Rahatsız etmeyecek bir ses ve iyi bir performansının formülü bu ABF için