1 yıl PO'dan 95 oktan aldım. 1 yıllık bakımı geldiğinde (7500km.de) , aracımın son 2 aydır çalışırken zorlandığpını söylemiştim. baktılar. meğer boğaz kelebeği çok kirlenmiş ondan çalışırken sorun oluyormuş.
düşük kalite benzin dedi servis...
2009 polo 1.4 trendline
kusura bakmayın sizin mesajınızdan alıntı yaptım en son sizinkini gördüm diye, 3 4 tane bu şekilde gaz kelebek kirlenmesini yakıta bağlayan arkadaşlar var,
şimdi biraz mantıklı düşünelim, arabalarımız karburatörlü mü ki gaz kelebeğinden içeri benzin geçsin?
enjentörler benzini direk subapın ustunden yanma odasına gönderiyo, veya FSI larda direk yanma odasına, yani sizin aldığınız 500 çeşit marka benzinden hiç biri gaz kelebeğinize ne önden nede arkadan temas ediyor,
eğer gaz kelebeğiniz çok çabuk kirleniyorsa bu kullandığınız yağdan ve hava filitrenizden dolayıdır, ki isteseniz de istemesenizde gaz kelebeğiniz kirlenecektir, çünkü çoğu model VW araçlarda karter havalandırması gaz kelebeğinden geçer.
2.si bir arkadaşta yakıt filtresinin sevgili 'ustası' tarafından birkaçkere yere vurulup içinden siyah yakıt boşalmasından ötürü benzinciye cephe almış, sizde bi kabahat yok o sizin sevgili 'ustanız' sizi yanlış yönlendirmiş,
2000 km deki yakıt filtreside dahi nerden ne marka yakıt alırsnanız alın yere vurma ve çalkalanma sonucunda içindeki pislikleri boşaltacaktır.
Diğer hissi yorumlarsa daha gerçekçidir, istanbul ankara izmir, nem rakım herşey arabanın çekişini etkiler, kimi yerde 95 iyi gelir birisinin arabasına dierine 97, arabanızın nerden benzin aldığınızda daha iyi gittiğini hissediyosanız ordan almaya devam edin,
Benim arabama 97 oktan koyunca güçten düşüyor hermarkada denedim, dyno ölçümlerimde var, bana 95 iyi geliyo mesela