Herkese merhaba,
geçen hafta kendi imkanlarımla silindir kapak contasını değiştirdim ve topladım motoru. Sonrasında denemek amaçlı egzoz borusunu egzoz manifolduna monte etmeden önce çalıştırdım motoru biraz ayarsız calıştı sonra trigeri söküp senteyi bir daha ayarladım 1 diş kaçıkmış. Egzozu da taktım motora. Ama sonrasında motoru çalıştıramadım. Motor calışacakmıs gibi oluyor marşı bırakınca stop ediyor. Eğer uzun uzun marsa basarsam sonuna kadar gaza basılı tutunca çalışıyor ama o da 1000 1500 devir civarında, gazı azcık bırakırsam da stop ediyor. Sentesinden eminim doğru olduğuna, buji bağlantılarından emin olamıyorum. Sentede 1. silindir ateşlenmeli ama 1. silindir akü tarafında mı yoksa sarj dinamosu tarafında mı?