Sonuçta da internetten şu bilgiye ulaştım. ve bana son derece mantıklı geldi. Alıntıdır. Aynen aktarıyorum
Arkadaşlar sabahları benzinde çalışmama problemini bir formda arkadaşın uyguladığı bir yöntemle çözdüm.Arabanın hava emiş kanalı üzerinde bulunan NTC türü bir sensör .Araba ecusuna havanın sıcaklığı veya soğukluğu hakkında bilgi veriyor.Hava soğuk olduğu zaman ecu bu sensörden aldığı bilgiye dayanarak motora zengin karışım gönderiyor.bu da arabanın çalışmamasına ve boğulmasına,çiğ yakıt kullanmasına yol açıyor.Hava 10 c iken sensör direnci 3 kiloohm.Bu sensöre paralel 2,7 kiloohm değerinde direnç takıldığında Ecu ya 1,5 kiloohm civarı bir değer gidiyor.Ecu havayı sıcak algılıyarak fazla benzin göndermiyor.Böylece araba zengin karışım kullanmıyor.ve araba çalışıyor.Arkadaşlar sabah çalışmama sorununu ortadan kaldırdım.Şimdi sırada motoru ne kadar hızlı lpg ye geçirebilirim.Çünkü ben lpg yi ısıtarak ne kadar çabuk devreye alırsam o kadar iyi ve bir o kadarda sorunlar ortadan kalkar