öncelikle ana kol yatakları değişti işçiliği ile 450tl ye yaptılar buda yarım motor sayılıyor, yağ pompası değişti 300 tl de ona verdim şanzıman komple yapıldı bir tane çarkta sıkıntı varmış onuda orjinal ama çıkmasını bulduk o da 250tl işte buji ve buji kablosu, triger, baskı balata, termostat değişti, boğaz kelebeği temizlendi ve adaptasyon yapıldı en son kartel değişti ordan bir darbe almış önceki sahibinden yağ kaçırıyordu hurdacılardan çıkma ama orjinal 75tl ye kartel değişti sadece bu işlemlere 2200tl harcadım bunun dışında alt takım el freni teli arka amartisör takozları değişti 500tl de buna harcadım. tabi 9 ayda 95.000km kahrımı çekti bu araba 1 kere bile yolda bırakmadı beni.Servis çok önemli ben yağ pompası, termostat, yağ sıkıntısını önceki servisin hataları yüzünden değiştirmek zorunda kaldım.Şu anda aracın motoru saat gibi çalışıyor tüm değerleri normal.