Gönderen Konu: merhaba arkadaşlar siteye yeni üyeyim elimde vw jetta1 nasıl toplatırım  (Okunma sayısı 25413 defa)

Çevrimdışı mustafayns

  • İleti: 192
    • Profili Görüntüle
Abi çogu yeri elden geçti bunların içinde amartisör kuleleri aksler, aks körükleri ,krameer(direksiyon kutusu) uzun yolda sıkıntı olmuyor fakat araç kilit parke yola girince  tıkırtı geliyor. Hatta amartisör kuleleriyle  amartisör arasında burçlar var bu burçları degiştim. Bunları kumpasla ölçtüm iki taraf arasında küçük bir fark oldugundan dolayı ikisinide çift olarak buldum. degiştim ,fakat ggenede endişeliyim orjinali olup olmadıgından eger  orjinalinin iç çapını dış çapını yüksekligini tam olarak bilen varsa bildirirse bir degiştirerek denemek istiyorum.

Logged

Çevrimdışı mustafayns

  • İleti: 192
    • Profili Görüntüle
Abi Golf'ün kupasında çürükler mevcut aracı soydurup toplatmaya niyetliyiz. Abi bu iş hastalıga yakalanınca kurtulamıyorsun.
« Son Düzenleme: 24 Mart 2011, 19:56:19 Gönderen: mustafayns »

Çevrimdışı mustafayns

  • İleti: 192
    • Profili Görüntüle
Erşan abi sen aracı temiz toplatmışsın. Senin gibi  işene hakim usta bulup toplatmak lazım.

Çevrimdışı mustafayns

  • İleti: 192
    • Profili Görüntüle
Abi bu iş hastalık bir bulaştımı kurtulamıyorsun.

Çevrimdışı evreka09

  • İleti: 469
    • Profili Görüntüle
hoşgeldin dostum. jetta daki direksiyon sesi kronik tıkırtı burcu hastalığı ne yaparsan yap belli bir süre sonra tekrar başlıyor. bende de 1980 model jetta mevcut kafana takılan bişey olursa yardımcı olmaya çalışırım.

Çevrimdışı Mk1GTI

  • İleti: 5819
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: VW Golf mk1 GL
  • Şehir: Çanakkale
 Baştada dedğim gibi tıkırtı burcu sorun ama bu tıkırtıyı direksiyondan hissetmeyip sadece ses olarak duyuyorsan bu ön takımla yada direksiyon sistemi ile alakalı değil. Konsolun içinde 1 tane gevşek vida bile inan bana sana hiç zevk alamayacağin bir ortam sağlar. Kendi GTI ımda arabanın içi işkence gibiydi 1 gün göğsü elden geçirdim sonra kapılardaki sıyırıcı fitilleri yeniledim ve bunca zaman ön düzenden geldiğini ve komple sıfırladığım sistemi suçlayıp durmuştum ama sorun kupadaki bilimum gevşemiş vida ve fitil sistemininde buna yol açtığını gördüm.. Şuan Byaz güvercin dede göğüste birtakım sesler var ve havaların iyileşmesi ile bunlarada el atıcam.. Bide unutmadan ön disk muhafalarınıda kontrol et onlarda inanılmaz tıngırtı yaptırıyor.
"Çalışmadan, öğrenmeden, yorulmadan rahat yaşamanın yollarını alışkanlık haline getirmiş milletler, evvela haysiyetlerini, sonra hürriyetlerini ve daha sonra da istikballerini kaybetmeye mahkumdurlar"

Çevrimdışı mustafayns

  • İleti: 192
    • Profili Görüntüle
Abi vermiş oldugunuz bilgilerden dolayı teşekkür ederim.

Çevrimdışı mustafayns

  • İleti: 192
    • Profili Görüntüle
Abi bu araç kaç senedir var .

Çevrimdışı Mk1GTI

  • İleti: 5819
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: VW Golf mk1 GL
  • Şehir: Çanakkale
Abi bu araç kaç senedir var .


 Hangi araç.. Elimdeki dizel olanı soruyosan 5 ay falan oldu sanırım alalı.
"Çalışmadan, öğrenmeden, yorulmadan rahat yaşamanın yollarını alışkanlık haline getirmiş milletler, evvela haysiyetlerini, sonra hürriyetlerini ve daha sonra da istikballerini kaybetmeye mahkumdurlar"

Çevrimdışı mustafayns

  • İleti: 192
    • Profili Görüntüle
Abi araç 1.6 düz dizel mi, Araçtan randıman alıyormusun, Ranpada performans düşmesi oluyor mu?

Çevrimdışı mustafayns

  • İleti: 192
    • Profili Görüntüle
Bu aracın resimleri nerde?

Çevrimdışı Mk1GTI

  • İleti: 5819
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: VW Golf mk1 GL
  • Şehir: Çanakkale
Abi araç 1.6 düz dizel mi, Araçtan randıman alıyormusun, Ranpada performans düşmesi oluyor mu?

 Araç düz dizel 87 model mk2 nin motoru ve 5 ileri şanzımanı yüklü araçta. Aldığımdan beri daha anahtar deydirmedim basıyorum marşına gidiyorum.. 55000km de aldım 66000km oldu şuan, yağ ve filtre değişim zamanı yaklaştı. Maşşallahı var aracın ifak tefek keyfe keder masrafları var :)
"Çalışmadan, öğrenmeden, yorulmadan rahat yaşamanın yollarını alışkanlık haline getirmiş milletler, evvela haysiyetlerini, sonra hürriyetlerini ve daha sonra da istikballerini kaybetmeye mahkumdurlar"

Çevrimdışı GolfMk1Cabrio

  • İleti: 10392
  • My Life Golf GTI :)
    • Profili Görüntüle
Araç düz dizel 87 model mk2 nin motoru ve 5 ileri şanzımanı yüklü araçta. Aldığımdan beri daha anahtar deydirmedim basıyorum marşına gidiyorum.. 55000km de aldım 66000km oldu şuan, yağ ve filtre değişim zamanı yaklaştı. Maşşallahı var aracın ifak tefek keyfe keder masrafları var :)
Turbo şart senin Güvercine  ;)
ob ein leben nach dem cabrio ist ???

Çevrimdışı Mk1GTI

  • İleti: 5819
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: VW Golf mk1 GL
  • Şehir: Çanakkale
Turbo şart senin Güvercine  ;)

 Yok be gökhan mk1 dizelde turbo çok gereksiz. 850kg kasaya 1600cc motor çok fazla geliyor zaten. Bende 5 ileri şanzımanla sincap gibi turbo olsa GTI gibi olacak nerdeyse..
"Çalışmadan, öğrenmeden, yorulmadan rahat yaşamanın yollarını alışkanlık haline getirmiş milletler, evvela haysiyetlerini, sonra hürriyetlerini ve daha sonra da istikballerini kaybetmeye mahkumdurlar"