Hocam şanzıman bu kapalı kutu bilemezlerki ne çıkacaığını büyük ihtimal 5. vites dişlisinde çok ince kılcal bi çatlak vardı sana satan adamın bunun farkında olduğunu sanmıyorum. Sen kullandıkça titreşimle o çatlak büyüdü ve koparak şanzımanı dağıtmıştır. Burda senin eski sahibinin yada vw servisinin suçu olduğunu düşünmüyorum tamamen şans işi. Bana kalırsa 1500 e iyi halletmişsin. Ama o ses normalmidir bilmiyorum. Düzgün oturmamış biraz kasıyo olabilirmi acaba
ses sorunu yavaş yavaş halloldu sayılır 2 gün boyunca biraz km yaptım. ses kalmadı sayılır artık normal hale geliyor. sesin sebebini de usta eski yagından olması gerekiyor ama eski yağı kalmadıgı için koyamadık mecbur komple yeni yağ koyduk o yüzden ses yapar dedi. şimdi sorun kavramada biraz sıkıntı var cok gec kavrıyor yani ayağımı debriyajdan komple cekiyorum 1 sn sonra arac nerdeyse hareket ediyor. artık hızlanma vs top speed eski şanzımana göre iyi mi kötü mü olur bilmiyorum zira diğerinde lpg de 195 km gördüm belki daha da artabilirdi.
vw nin ya da eski sahibinin belki de sucu ya da haberi yoktur ama insanız işte bulaşmamız lazım biyerlere. cünkü 5 kurus bütçem yokken basıma bu geldi bu nedenle bisürü işlerim ertelendi
benim anlamadığım arabada boya olduğu zaman kimse dönüp bakmıyor fakat orjinal diye alınan arabalarda bir sürü sorun çıkabiliyor. bana göre araçta boya olsun veya 1-2 parça değişen olsun önemli diil, önemli olan motor ve şanzıman :saygılar
ben pek anlamam hocam araba alırken neye dikkat edilir hiç bilmem belki de bu işlere yeni giriyoruz ondandır fakar herkez niye sorar boya var mı ? kaza var mı ? bende oyle yaptım
bence en önemli olan şey motor. çünkü hassas nokta bisürü ıvırı zıvırı var onlardan da anlamadıgım için onların sorunsuz olması gerekiyor bu da oyleydi fakat şanzıman ayrı bi sistem onu da arkadasın dediği kapalı kutu bilemeyiz ki kac kişi araba alırken acın şanzımana da bakıcam demiştir ?