Gönderen Konu: AFT Motor  (Okunma sayısı 12237 defa)

Çevrimdışı htmetin

  • İleti: 5486
  • Hasan Tekin METİN
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: Mk4
AFT Motor
« : 31 Mart 2011, 14:11:26 »
Arkadaşlar AFT motora baskı balata olarak  hangi tip (6'lı - 9'lu) balata kullanılır? Marka olarak neyi önerirsiniz?
Bir Alman Atasözü Der ki "DAS AUTO"
1998 Mk3 AFT motor sportline manuel +Sunroof - 2003 Mk4 Highline Manuel - 2000 Mk4 1.9 TDI Comfortline

Logged

Çevrimdışı cavanozz

  • İleti: 1666
  • Can
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: MK III Sportline, MK I GTI, MK IV Pasific, Passat SW 1.4 TSI Comfortline, Sharan 1.9 TDI Highline
  • Şehir: İstanbul
Ynt: AFT Motor
« Yanıtla #1 : 01 Nisan 2011, 10:19:28 »
hasan, en son aldığımda 6lı olarak değiştirdim.. bence eski balatanla git parçacıya öyle al en sağlıklısı budur...  sachs taktırdım 150 tl..
yeni yine yeniden..!! 8)

Çevrimdışı htmetin

  • İleti: 5486
  • Hasan Tekin METİN
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: Mk4
Ynt: AFT Motor
« Yanıtla #2 : 01 Nisan 2011, 11:32:23 »
hasan, en son aldığımda 6lı olarak değiştirdim.. bence eski balatanla git parçacıya öyle al en sağlıklısı budur...  sachs taktırdım 150 tl..

Valla Can; Serviste "Bunlardan iki tip balata çıkıyor" dediler bir 6'lı varmış birde 9'lu. 6'lı olan dediğin gibi ucuz bana 170 dediler, 9'lu olanda 240 TL civarıymış..
Bir Alman Atasözü Der ki "DAS AUTO"
1998 Mk3 AFT motor sportline manuel +Sunroof - 2003 Mk4 Highline Manuel - 2000 Mk4 1.9 TDI Comfortline

Çevrimdışı canmert

  • İleti: 3
  • GOLF GT MK3
    • Profili Görüntüle
Ynt: AFT Motor
« Yanıtla #3 : 22 Nisan 2011, 15:43:43 »
geçen ay değiştirdim aracım 1.6 GT sportline AFT motora sahip geçen hafta değişti baskı balata 6 delikli luk aldım ve çokta memnunum fiyatı 150 tl. sachsları pek tavsiye etmiyorum en güzeli orjinal LUK alman ;)

Çevrimdışı barut

  • İleti: 3003
    • Profili Görüntüle
  • Şehir: İzmir
Ynt: AFT Motor
« Yanıtla #4 : 16 Kasım 2011, 10:23:48 »
bugün bende aracı ustama gönderdim baskı balata değişecek işlemler başladı bakalım ne çıkacak bende merak ediyorum. LUK marka 6lı fiyatı aldım 180 lira

Çevrimdışı htmetin

  • İleti: 5486
  • Hasan Tekin METİN
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: Mk4
Ynt: AFT Motor
« Yanıtla #5 : 16 Kasım 2011, 10:24:57 »
bugün bende aracı ustama gönderdim baskı balata değişecek işlemler başladı bakalım ne çıkacak bende merak ediyorum. LUK marka 6lı fiyatı aldım 180 lira

Baskı balata seti rulmanı ile birlikte değiştirsinler abi. Birde şanzıman yağınıda yenilet, şimdi birçok kişi gerek yok diyecek ama bence gerekli.
Bir Alman Atasözü Der ki "DAS AUTO"
1998 Mk3 AFT motor sportline manuel +Sunroof - 2003 Mk4 Highline Manuel - 2000 Mk4 1.9 TDI Comfortline

Çevrimdışı barut

  • İleti: 3003
    • Profili Görüntüle
  • Şehir: İzmir
Ynt: AFT Motor
« Yanıtla #6 : 16 Kasım 2011, 10:31:17 »
hepsi takım olarak değişecek Hasan öyle yarım iş olmaz :D

Çevrimdışı Onamdar

  • İleti: 986
    • Profili Görüntüle
Ynt: AFT Motor
« Yanıtla #7 : 16 Kasım 2011, 11:07:12 »
sachs almıştım ben 30 bin km oldu yaklaşık bi 5 bin daha götürür götürmez...Bir daha almam sachs... Luk denicem
Buda benim araç...Pasta cila+ plasti dip ile jant boyanması

Çevrimdışı htmetin

  • İleti: 5486
  • Hasan Tekin METİN
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: Mk4
Ynt: AFT Motor
« Yanıtla #8 : 16 Kasım 2011, 11:18:50 »
sachs almıştım ben 30 bin km oldu yaklaşık bi 5 bin daha götürür götürmez...Bir daha almam sachs... Luk denicem

Ne yaptın hocam sen rallymi?  ;D ;D sachs ve luk hemen hemen aynı kalitedeler hatta aynı fabrikada üretiliyorlar diye biliyorum.
Bir Alman Atasözü Der ki "DAS AUTO"
1998 Mk3 AFT motor sportline manuel +Sunroof - 2003 Mk4 Highline Manuel - 2000 Mk4 1.9 TDI Comfortline

Çevrimdışı barut

  • İleti: 3003
    • Profili Görüntüle
  • Şehir: İzmir
Ynt: AFT Motor
« Yanıtla #9 : 16 Kasım 2011, 11:20:27 »
Okan 35bin de baskı balata değiştiriyorsan kullanımında bir sorun var demektir :D

Çevrimdışı Onamdar

  • İleti: 986
    • Profili Görüntüle
Ynt: AFT Motor
« Yanıtla #10 : 16 Kasım 2011, 11:24:05 »
abi tamam agrasif kullanıyorumda 60 bin gitmesin 45 gitsin 50 gitsin ama 35 diyorum :)
kullanım bu kadar fark etmez bence
Buda benim araç...Pasta cila+ plasti dip ile jant boyanması

Çevrimdışı cavanozz

  • İleti: 1666
  • Can
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: MK III Sportline, MK I GTI, MK IV Pasific, Passat SW 1.4 TSI Comfortline, Sharan 1.9 TDI Highline
  • Şehir: İstanbul
Ynt: AFT Motor
« Yanıtla #11 : 16 Kasım 2011, 11:25:36 »
Okan 35bin de baskı balata değiştiriyorsan kullanımında bir sorun var demektir :D

tayfun rot başı, fren pabuçlarına falan da baktır hazır sökülmüşken onlarıda değiştirsinler.. parça olarak fazla para değil en azından işçilik ödemezsin..  ;)
yeni yine yeniden..!! 8)

Çevrimdışı htmetin

  • İleti: 5486
  • Hasan Tekin METİN
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: Mk4
Ynt: AFT Motor
« Yanıtla #12 : 16 Kasım 2011, 11:31:24 »
abi tamam agrasif kullanıyorumda 60 bin gitmesin 45 gitsin 50 gitsin ama 35 diyorum :)
kullanım bu kadar fark etmez bence


Kullanımın baskı balata kadar fark ettiği başka bir aksam yoktur herhalde arabada. ben sıfır alınmı 10.000 lik arabanın baskı balatasının bittiğini biliyorum. ve bunun gibi bir çok örnek.
Bir Alman Atasözü Der ki "DAS AUTO"
1998 Mk3 AFT motor sportline manuel +Sunroof - 2003 Mk4 Highline Manuel - 2000 Mk4 1.9 TDI Comfortline

Çevrimdışı htmetin

  • İleti: 5486
  • Hasan Tekin METİN
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: Mk4
Ynt: AFT Motor
« Yanıtla #13 : 16 Kasım 2011, 11:32:41 »
tayfun rot başı, fren pabuçlarına falan da baktır hazır sökülmüşken onlarıda değiştirsinler.. parça olarak fazla para değil en azından işçilik ödemezsin..  ;)

fren pabucu nedir?
Bir Alman Atasözü Der ki "DAS AUTO"
1998 Mk3 AFT motor sportline manuel +Sunroof - 2003 Mk4 Highline Manuel - 2000 Mk4 1.9 TDI Comfortline