Gönderen Konu: ReSTo KoMaNDo Golf MK1 GLD  (Okunma sayısı 319584 defa)

Çevrimdışı SNCKTR

  • İleti: 1699
  • Nekmiye Babo Jiv...
    • Profili Görüntüle
Ynt: ReSTo KoMaNDo Golf MK1 GLD
« Yanıtla #644 : 15 Şubat 2012, 01:53:37 »
haydi hayırlısı olsun.

stepne yuvasının alt kısmı kaynak karası değil mi? çürük kalmamıştır sanırım orada.
bir de sol arka tekerleğe biraz hava basın abicim. yattığı yerde yanakları kesmesin jant.

bonus için çok teşekkürler. süper. plaka da gerçekten çok özel.
kaynaklı orası cürük değil  abicim restore bitince 5 lastığide değiştirecem michelin takıcam mami abideki tek jantı alıcam benim jantlarla aynı onu stepne yapıcam  disleri iyi durumda ama yanaklarına güvenmıyorum malum 2.5 sene yatmış, dukkanın yakınlarında sadece vosvos toplıyan hasan usta dıye birisi var dukkanın önü ne zaman gitsem 15- 20 tane vosvos var t2 fln bomba bir yer  :)
http://i44.tinypic.com/akescz.gif
       http://golfmk1ciyiz.biz/Smileys/default/tapinin.gif  
http://50.tinypic.com/15f33o.gif

Logged

Çevrimdışı SNCKTR

  • İleti: 1699
  • Nekmiye Babo Jiv...
    • Profili Görüntüle
Ynt: ReSTo KoMaNDo Golf MK1 GLD
« Yanıtla #645 : 15 Şubat 2012, 01:57:18 »
hadi bakalım serhat bu kez hiç durmamasılazım ustanın nisana yetişmesi için sıkıyı ver  :tamamdir
nişana bitmeli ama nişanda araç garajda olacak cünkü gelin aracını ben kullanacağım cabrio chevrolet klasik  :)
http://i44.tinypic.com/akescz.gif
       http://golfmk1ciyiz.biz/Smileys/default/tapinin.gif  
http://50.tinypic.com/15f33o.gif

Çevrimdışı SNCKTR

  • İleti: 1699
  • Nekmiye Babo Jiv...
    • Profili Görüntüle
Ynt: ReSTo KoMaNDo Golf MK1 GLD
« Yanıtla #646 : 15 Şubat 2012, 02:08:40 »
sanayide başında durmadınmı sallıyorlar sen 1 yıl sonra gitsen yine araç öyle durur bence babanın falan işi müsaitse her gun olmasada 2-3 günde bir görünmesini tavsiye ederim daha önce topladığımız araçlarda bizimde başımıza geldi gitmeyince bazı eksikleride senin istediğin gibi değil kendi kafasına göre kapatmaya çalışır sonra özenerek topladığın emeğin ve parana yazık olur  :-\ inş artık işini sıkı tutarda sende kafandakileri bir an evvel bitirirsin kolay gelsin kardeşim  ;)
allahtan sanayide değil  :) bana gitmeden diyordu boyacı karlar erisin basladımmı durmam biter dedi inş durmaz bakalım şimdiki iş araca pütür atılıken depo sökülücek patlak çünkü bakılıcak içine cürükmü ona göre yapılıcak borularada gereken tedavi uygulanacak  :) pederde nişan bahanesiyle kosustururken her gün ugruyor foto çekiyor yolluyor bana  boyadan sonrada kapılara rayba cekilecek  :)
http://i44.tinypic.com/akescz.gif
       http://golfmk1ciyiz.biz/Smileys/default/tapinin.gif  
http://50.tinypic.com/15f33o.gif

Çevrimdışı SNCKTR

  • İleti: 1699
  • Nekmiye Babo Jiv...
    • Profili Görüntüle
Ynt: ReSTo KoMaNDo Golf MK1 GLD
« Yanıtla #647 : 21 Şubat 2012, 15:14:23 »


iki foto gecti elime eksik kalan yerlere macun atmıs hava sartlarından atamıyordu pütür olayı ne oldu bilemiyorum 6 hafta sonra gidecem yanına ve yalıtım ve motordan sona kadar egzoz yaptıracam nasıl yaptırmalıyım yalıtımda hangi malzeme kullanmalıyım egzoz işini ne yapmalıyım fikirleriniz önemli bu yalıtım malzemesini döşemeci yapabilirmi ... :)
http://i44.tinypic.com/akescz.gif
       http://golfmk1ciyiz.biz/Smileys/default/tapinin.gif  
http://50.tinypic.com/15f33o.gif

Çevrimdışı SNCKTR

  • İleti: 1699
  • Nekmiye Babo Jiv...
    • Profili Görüntüle
Ynt: ReSTo KoMaNDo Golf MK1 GLD
« Yanıtla #648 : 21 Şubat 2012, 23:13:50 »
egzoz ucunu söyle düşünüyorum tüv de sorun cıkarırmı komple düz borumu yapıyim kc mm kullanmalıyım  :)
http://i44.tinypic.com/akescz.gif
       http://golfmk1ciyiz.biz/Smileys/default/tapinin.gif  
http://50.tinypic.com/15f33o.gif

Çevrimdışı safakaksu90

  • İleti: 1089
    • Profili Görüntüle
Ynt: ReSTo KoMaNDo Golf MK1 GLD
« Yanıtla #649 : 21 Şubat 2012, 23:24:14 »
  :tamamdir güzel duruyo

Çevrimdışı TEYOLOGY

  • İleti: 2626
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: (fırsatı bulur bulmaz tekrar Vag'dayım)
  • Şehir: Manisa
Ynt: ReSTo KoMaNDo Golf MK1 GLD
« Yanıtla #650 : 21 Şubat 2012, 23:24:32 »
bence tüvlük bir durum olmaması gerek. aracın yürüyüşüne duruşuna gidişine etkisi olmayan, renk, motor ve şasi no gibi aracın kimliğini tanınmasını etkilemeyen ve xenon far, ayarsız far gibi trafik güvenliğini tehlikeye düşürmeyen bir modifikasyon. valla Tüve ne. kime ne.  ;D
Kamış ses verince ney oldum sanır, İplik gerilince yay oldum sanır.
Sarayda oturmakla padişah olmaz kişi,
Abdal ata binince bey oldum sanır.

Çevrimdışı SNCKTR

  • İleti: 1699
  • Nekmiye Babo Jiv...
    • Profili Görüntüle
Ynt: ReSTo KoMaNDo Golf MK1 GLD
« Yanıtla #651 : 21 Şubat 2012, 23:45:55 »
tesekkurler ben diyorumki katalizörü iptal etsem ona gore araya bi parca yapsam sök tak misali test pipemi ne deniliyor muayneye gidince takam komple duz boru cektirsem bi sorun olurmu  :)
http://i44.tinypic.com/akescz.gif
       http://golfmk1ciyiz.biz/Smileys/default/tapinin.gif  
http://50.tinypic.com/15f33o.gif

Çevrimdışı TEYOLOGY

  • İleti: 2626
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: (fırsatı bulur bulmaz tekrar Vag'dayım)
  • Şehir: Manisa
Ynt: ReSTo KoMaNDo Golf MK1 GLD
« Yanıtla #652 : 21 Şubat 2012, 23:47:51 »
katalizör derken?  ???
Kamış ses verince ney oldum sanır, İplik gerilince yay oldum sanır.
Sarayda oturmakla padişah olmaz kişi,
Abdal ata binince bey oldum sanır.

Çevrimdışı SNCKTR

  • İleti: 1699
  • Nekmiye Babo Jiv...
    • Profili Görüntüle
Ynt: ReSTo KoMaNDo Golf MK1 GLD
« Yanıtla #653 : 21 Şubat 2012, 23:55:12 »
her aracta olması gereken egzozdaki bir parça  :)
http://i44.tinypic.com/akescz.gif
       http://golfmk1ciyiz.biz/Smileys/default/tapinin.gif  
http://50.tinypic.com/15f33o.gif

Çevrimdışı Onamdar

  • İleti: 986
    • Profili Görüntüle
Ynt: ReSTo KoMaNDo Golf MK1 GLD
« Yanıtla #654 : 22 Şubat 2012, 00:15:02 »
senin aracında yaşı gereği katalizör zorunluluğu yok.
Tüv bu yaştaki araçların orjinal egzos sistemlerinin nasıl olduğunu bilmediğini düşünüyorum ve yaşı gereği orjinal sistemler dışındaki sistemleri kabul eder fakat çok rahatsız edici ses varsa ve patırdama yapıyorsa geçemezsin. Orta susturucu ve son susturucu şart. Muayneden sonra orta susturucuyu söküp en sonada daha geniş bi susturucu takabilirsin.
söktüğün son susturucuyu bagajda taşı çevirmede arabayı bağlamaya kalkarlarsa arabayı yeni aldım aldığımda bu egsoz vardı benide çok rahatsız ediyo orjinalini aldım yarın taktırıcam istersen gösteriyim bagajda dersin
yüzde seksen tutar :D
Buda benim araç...Pasta cila+ plasti dip ile jant boyanması

Çevrimdışı TEYOLOGY

  • İleti: 2626
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: (fırsatı bulur bulmaz tekrar Vag'dayım)
  • Şehir: Manisa
Ynt: ReSTo KoMaNDo Golf MK1 GLD
« Yanıtla #655 : 22 Şubat 2012, 00:28:37 »
senin aracında yaşı gereği katalizör zorunluluğu yok.
Tüv bu yaştaki araçların orjinal egzos sistemlerinin nasıl olduğunu bilmediğini düşünüyorum ve yaşı gereği orjinal sistemler dışındaki sistemleri kabul eder fakat çok rahatsız edici ses varsa ve patırdama yapıyorsa geçemezsin. Orta susturucu ve son susturucu şart. Muayneden sonra orta susturucuyu söküp en sonada daha geniş bi susturucu takabilirsin.
söktüğün son susturucuyu bagajda taşı çevirmede arabayı bağlamaya kalkarlarsa arabayı yeni aldım aldığımda bu egsoz vardı benide çok rahatsız ediyo orjinalini aldım yarın taktırıcam istersen gösteriyim bagajda dersin
yüzde seksen tutar :D

yaşı bir yana mk1'lerde katalizör zaten yok. kastım oydu. son susturucu iptali yapılabilir. ama seste bir artış olacağı muhakkak. fakat Tüv onay verse dahi bu ses çevreiyi rahatsız edici seviyede ise eğer, trafik polisleri ile kontrollerde bazı diyaloglar yaşamana ve hatta ceza yemene dahi sebep olabilir. sensörleri hassa komşular dahi 155'i arayarak kapına polis dayayabilirler.

işin kanun nizam yönü bir yana şahsi kanaatim çok yüksek eksoz sesinin gerçekten rahatsız edici olduğu yönünde. ama dizel motorların daha düşük devirli çalışması bu sesi daha tolere edilebilir düzeye indirebilir.

yalnız susturucu ve eksoz borusu çapı seçiminde dikkat etmek gereken bir nokta daha var. eksozda normalde sıkışarak çıkan gazın daha serbest bir şekilde çıkması tork eğrisinin içine edebilir ve performans kaybı yaşamana sebep olabilir. motor modifikasyonu yapılmıyorsa -ki yapılmıyor- bence standart motora standart eksoz yapman hem yakıt hem performans değerlerinin senin için en ideal düzeyde olmasını sağlar.
Kamış ses verince ney oldum sanır, İplik gerilince yay oldum sanır.
Sarayda oturmakla padişah olmaz kişi,
Abdal ata binince bey oldum sanır.

Çevrimdışı SNCKTR

  • İleti: 1699
  • Nekmiye Babo Jiv...
    • Profili Görüntüle
Ynt: ReSTo KoMaNDo Golf MK1 GLD
« Yanıtla #656 : 22 Şubat 2012, 00:55:26 »
tesekkurler yorumlarınız için hiç aklıma gelmedi golfun egzozuna bakmak  :D  :)
benım kac mm yapmam lazım ama egzoz ucunu resimdeki gibi yapmak istiyorum  :)
http://i44.tinypic.com/akescz.gif
       http://golfmk1ciyiz.biz/Smileys/default/tapinin.gif  
http://50.tinypic.com/15f33o.gif

Çevrimdışı TEYOLOGY

  • İleti: 2626
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: (fırsatı bulur bulmaz tekrar Vag'dayım)
  • Şehir: Manisa
Ynt: ReSTo KoMaNDo Golf MK1 GLD
« Yanıtla #657 : 22 Şubat 2012, 01:06:22 »
tesekkurler yorumlarınız için hiç aklıma gelmedi golfun egzozuna bakmak  :D  :)
benım kac mm yapmam lazım ama egzoz ucunu resimdeki gibi yapmak istiyorum  :)

valla abicim aracının orijinal eksoz borusu çapını bilmiyorum. motoruna göre değişir.

uç kolay iş. Gökhan arkadaşımız yapmıştı nünüye. linkini de buldum:

http://www.vwtr.net/forum/otomobilim/nunu-81-golf-mk1-gld-t19859.42.html

görüntü süper. tam oldschool havası veriyor. ama meşakkatli iş. "ben çekemem aga her gün tampon silmeye gelemem. tamponumu da siyah istemem" diyorsan iki kere düşün.  gülü seven dikenine katlanır meselesi.

bana sorarsan ben yapardım. azıcık deliyimdir.  :D :D :D
Kamış ses verince ney oldum sanır, İplik gerilince yay oldum sanır.
Sarayda oturmakla padişah olmaz kişi,
Abdal ata binince bey oldum sanır.