Gönderen Konu: TRİGER SETI  (Okunma sayısı 6035 defa)

Çevrimdışı danniel

  • İleti: 174
    • Profili Görüntüle
TRİGER SETI
« : 20 Nisan 2011, 19:39:50 »
selamlar ben bırsey ogrenmek ıstıyorum.sportlıne 16 v aracım var suanda 123 bın km de.trıger kayısıda bıldıgım kadar onmelı bu araclarda kacbınde degısıyo?ve malıyetı ne kadar ?degıstıren arkadaslar varsa yardımcı olabılırmı?tesekkurler.
07 VW

Logged

Çevrimdışı maverick

  • İleti: 1097
    • Profili Görüntüle
Ynt: TRİGER SETI
« Yanıtla #1 : 20 Nisan 2011, 22:18:46 »
4 yıl veya 90 bin km önerilen değişim periyodudur
sadece kayış değişmez kayışın gergisi de var onun yanında klavuz (saptırma) makarası da var onlar da değişir
aynı kayış devirdaim pompasını da döndürür bu pompanın değişimi de önerilir çünkü daha sonra pompa arıza verirse aynı işçilik gerekir sökülüp değişmesi için değişimin pahalı olması da işçiliğinin fazla olmasıyla alakalıdır sente ayarı denen bir ayar vardır o ayarın kaçmaması lazımdır işçilik bu sebepten çok önemlidir
SÜRAT FELAKETTİR

 HERKESE KAZASIZ BELASIZ SÜRÜŞLER DİLERİM

Çevrimdışı Kursat

  • İleti: 118
  • LPG ! ?
    • Profili Görüntüle
Ynt: TRİGER SETI
« Yanıtla #2 : 21 Nisan 2011, 01:46:22 »
hocam sportline'da bulunan doch motorlar için triger yok zincir var diyorlardı. Onun alakası ne acaba?
| m . K . c . |    KONYA

Çevrimdışı maverick

  • İleti: 1097
    • Profili Görüntüle
Ynt: TRİGER SETI
« Yanıtla #3 : 21 Nisan 2011, 03:06:36 »
ben kayış için genel bilgi olarak yazdım  :)
SÜRAT FELAKETTİR

 HERKESE KAZASIZ BELASIZ SÜRÜŞLER DİLERİM

Çevrimdışı mehmet.nazlii

  • İleti: 96
    • Profili Görüntüle
Ynt: TRİGER SETI
« Yanıtla #4 : 21 Nisan 2011, 09:36:11 »
hocam kayişin asıl fiyatı 30 lira diğer parçalar ile birlikte taş çatlasın 150 yi bulur ama işcilik çok önemli asıl da o tutuyor uzman bir usta olmadıgı muddetçe seni ipe götürür aman dikkatli ol eğer triger sıyırırsa asıl masraf o zaman cıkar

Çevrimdışı danniel

  • İleti: 174
    • Profili Görüntüle
Ynt: TRİGER SETI
« Yanıtla #5 : 21 Nisan 2011, 22:27:08 »
hmm.ok.ben aracımı basaran servıse goturuyorum.orda bır tanıdıgımda var.bana komple kayıs v kayıs bılya falan daha bır suru sey ıscılık dahıl 350 tl gıbı bır rakam cıkardı.tesekkurler
07 VW

Çevrimdışı danniel

  • İleti: 174
    • Profili Görüntüle
Ynt: TRİGER SETI
« Yanıtla #6 : 22 Nisan 2011, 01:26:27 »
 :tamamdir
07 VW

Çevrimdışı sniper947

  • İleti: 48
    • Profili Görüntüle
Ynt: TRİGER SETI
« Yanıtla #7 : 30 Nisan 2011, 16:13:14 »

Öncelikle İyigünler 2000 Model Polo Clasik 1,6 Otomatik Vites Arbam Mevcuttur. Kendim Afyonda Oturuyorum.
Arabam Lpg İdi. Lpg Varken Arabamda Stop Etme 2 Veya 3 Marşta Çalışıyordu. Arabımı Burada Serviste Götürdüm .Bana Lamda Sensörü Bozuk Gaz Kelebegi Bozuk Dendi. Afyonda Özel Bir Ustaya Götürdüm
Bilgisaya Baglayamadı. Arabanın Sol Tarafındaki Silecek Altındaki Beyin Veya Kontrol Ünitesi Neyse Onu Söktü Oranın Oksitlendigini Gördük Oraya Balata Spreyi İle Temizledi  Arabanın Sesi Falan Düzelti
Yalnız Ertesi Gün Araba Hiç Çalışmadı.
Bende Aracı Eskişehirdeki Özel Servise Götürdüm.Bilgisayarda Aynı Arızayı Verdi. Yeni Gaz Kelebegi Taktılar Ben Oradaa İken Fakat Adapdasyon Yapmadı.Bana Arabamı Bırakmamı Söylediler.ARABAMI BIRAKTIM
Arabanın Lamda Sensörü Sigorta Kutusu Harartet Müşürü Termostat Müşürü Degişti.Fakat Arabadaki Tüpün Ayarı Bozdugu Yeniden Tüp Tesisatı Kurulması Gerektigi Söylendi.
Arabaya 1 Ve 2 Ay Lpg Bindim  Titremeye Başladı 1 0002 Ayda Benzinde Bindim Yine Titreme Sabahaları Çalışmama Var  En Son Olorak Şuan Tüpü Söktürdüm Tamamen.
Arabanın Çalışması Güzel Stop Etmiyor benzinda Fakat P Ve N Aldıgımda Devir 3000 Kadar Kendi Kendine Bazen Çıkıyor Bazende Çıkmıyor. Bu arada Bujileri Degiştirdim .Eskiden Km De Benzin 3 650 000 İken 600 000 İle 650 000 Arsı yakıyordu Bujiden Sonra  Benzini 4 000 000 Alıyorum Km De 400 000 İle 450 000 Arası Yakıyor benzede binerken

 Şimdi Sorum Şu
Aracımın Kontrol Ünitesimi Arızalı Yoksa Gaz Kelebegimi
İkincisi Disbiritor Kapagında Çatlak Gördüm Bugun Oda Arıza Yaparmı
  İlginize Şimdiden Teşekkür Ederim


Çevrimdışı danniel

  • İleti: 174
    • Profili Görüntüle
Ynt: TRİGER SETI
« Yanıtla #8 : 01 Mayıs 2011, 10:53:05 »
slm;oncelıkle basınıza baya bır talıhsızlıkler gelmıs.gecmıs olsun.ve bır cok seyıde degıstırmıssınız.benımde 1.4 16v sportlıne aracım var uzerınde 1.5 senedır atıker sıralı var hıc sorun yasamadım.tup baglantısında ya bır yalnıslık vardı yada otomatık araclarda ıstenılen randımanı vermıyo olabılır!!!fakat bende aracımı ılk aldıgımda gec calısma oldu aldıgımın ıkıncı gunu hatta sonra bır gun hıc calısmadı.dıstrıbıtorun ıcındekı sadece komurun bıttıgı ortaya cıktı 30 lıraya hallettım servıste kazalı bır aracdan aldık problem yok.bu kapagın catlak olması sadece motor yıkatırken veya yagmurlu havalarda ciğ ve ıcıne nem alıyosa aracınız hem tıtrer hemde gec calısır!!!!!!derımkı sokulmusken ıcınıde bır kontrol ettrın kolay gelsın.
07 VW