peki 3000 devir 100 km civarı hızla kaza yaparsak o jantları nasıl o hale getirebiliriz mümkünmü ?
(bilmişlik için değil meraktan soruyorum)
niye mümkün olmasın aracın sadece kaza fotografı ve bariyerin araca saplanmış hali var nerede kaza yaptıgını resimlense bir sonuc olusurdu zaten o devir saati aracın oraya carptıgında ki hızını göstermiyor koparıp atmış bariyeri sürüklenmiş sonrada takodaki hız sabitlenmiş, kopan sol tekerde aks kolunuda almış götürmüş bu bile fikir olusturur (araba arkadan itişli)
olasiklıklar
araç yüksek hızda giderken kontrolu kaybetti frene basma fırsatı olmadan araç bariyer saplandı ve o anki etki ile aracın hızı düşüp sabitlendi
sürücü durumun farkına vardı frenledi ama yapacak bir şey kalmayınca bariyere carptı çarpma alanı çamurluk tarafından aracın daha az mukavemetli olan yeri ön cephesine nazaran o hızla aks koparıp araca saplantı
eski passatımız varken babam kaza yapmıstı hızı çokta değildi su hendeğine girdi bir takım ats jant paramparça oldu