Çanaklar yada diğer adı ile Tas lar amortisörlerle bir ilişkisi yok. Yayların amortisör kovanındaki tas ları puntolarından ayırıp kaç cm indirme yapmak istiyorsan o kadar indirip puntolanıyor.. Çok pahalı bir işlemde değil 4 kovan için 50TL alırlar anca. Ama indirme işlemine göre amortisör başlarınında kesilip yeni diş açılmasıda eklenebilir listeye.. 20 - 25mmye kadar amortisörler sorun çıkarmayacaktır.
Puntolama işlemi sırasında amortisör ısınıp delinebiliyormuş.
Sökmek takmak puntolatmak rot ayarı falan burda pahalıya mal oluyor.
amortisör başlarının tornalanıp yeni diş açılması aracı yere indirmiyor.
40 mm diş açıldı araçta herhangi bir alçalma olmadı.
belki 80 mm diş açılsa alçalabilirdi fakat amortisör yayın esneklik potansiyel enerjisini nasıl soğurur o da proje konusu olur